Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
215 weergaven
18-5-2026
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben in het buitenland en heb ENORME cravings voor verschillende middelen… Heb zojuist een winkel gevonden waar je poppers kunt halen en ik heb al niet veel geld dus heb ik het nog net kunnen weigeren om het te kopen… maar nu kan ik er niet meer niet aan denken… De cravings om echt helemaal fucked up te gaan… holy shit en geen vrienden of muziek ofso kan mijn gedachten eraf laten dwalen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier kan ik beter naar aparte bakker, slager, etc gaan. Alle winkels hebben overal aanbiedingen staan. En andere tijden van boodschappen doen wil ook helpen. Einde ochtend, na innemen/beeldbellen antabus gaat wel goed. Dat is ander patroon dan ik had.
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
update… ik heb ‘n paar tientjes op mijn rekening gekregen…….. to buy or not to buy…
chemboy zei:
Ik ben in het buitenland en heb ENORME cravings voor verschillende middelen… Heb zojuist een winkel gevonden waar je poppers kunt halen en ik heb al niet veel geld dus heb ik het nog net kunnen weigeren om het te kopen… maar nu kan ik er niet meer niet aan denken… De cravings om echt helemaal fucked up te gaan… holy shit en geen vrienden of muziek ofso kan mijn gedachten eraf laten dwalen.
Klik om te vergroten...
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helaas niet uitgekozen bij een dj contest. Was wel door de eerste selectie heen. Het voelde alsof het zo dichtbij was maar uiteindelijk niet. Best een mentale bummer, en voel me meteen alleen en “niet goed genoeg”. Dan ga je toch weer denken aan die drugs een beetje. Nu ga ik gamen en de gedachten verder niet voeden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik schreeuw voor de frustratie van de mensen die er niet meer zijn in mijn leven eruit, nu vooral met nieuwjaar, ik zal jullie nooit vergeten en jullie blijven altijd in mijn hart ❤️

Het spijt me voor alle keren dat ik lelijk deed, gemeen, onbegripvol. Het spijt voor alle keren dat ik egoïstisch was, tegen je heb gelogen, je heb gekwetst. Ik zal alles maar dan ook alles over hebben om jullie terug te krijgen. Materiële dingen zijn shit in mijn ogen. Geld is niets waard. Ik zou de wereld overhebben.

En lieve beste vriendin, ik vergeef je duizend keer opnieuw.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ulixes zei:
Helaas niet uitgekozen bij een dj contest. Was wel door de eerste selectie heen. Het voelde alsof het zo dichtbij was maar uiteindelijk niet. Best een mentale bummer, en voel me meteen alleen en “niet goed genoeg”. Dan ga je toch weer denken aan die drugs een beetje. Nu ga ik gamen en de gedachten verder niet voeden.
Klik om te vergroten...
Ik heb het overleefd en ben nog steeds clean. Vanmorgen tijdens het hardlopen alles goed kunnen relativeren. Lekker hoor die endorfine 🤣 En gisteravond de craving meteen besproken met mijn partner en vanmorgen nog even met mijn zus. Zo zijn alle deurtjes weer dicht 👍🏽
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jaaa maar ik kan niet slapen.

Nee serieus ik slaap heel weinig. Ben van zo veel medicatie naar zo weinig gegaan. Ik mag seroquel ophogen en misschien moet dat nu ook even. Maar moet er ook doorheen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De medicatie klopt ook weer niet daar had ik woensdag achteraan moeten gaan. Maar mijn tante kwam en ik dacht dat het wel goed zat.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
Oh nee ik ben niet in paniek. Heb heel even geslapen maar dat was heel kort. Nu bedenken wat ik vannacht ga doen, wat geen herrie maakt .
Klik om te vergroten...
Ritme en regelmaat is toch heel belangrijk voor je in deze fase?
Probeer te slapen, in ieder geval te rusten.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben aan het rusten.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik leefde de laatste tijd op maaltijdshakes en een AVG per dag. Blijkbaar werkt dat niet echt.

Kijken of ik maar meer groente en fruit kan eten erbij. Dit werkt echt niet hoe het afgelopen dagen ging.

Net een grote sap op

Edit: that said. Ik had m'n yfood vandaag ook niet op. Idk meer man
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alinde zei:
Jaaa maar ik kan niet slapen.
Klik om te vergroten...

Heb je wel de rust om 's nachts rustig in bed te liggen?
Misschien wat te lezen oid. Of gewoon te rusten.

Mij is geleerd dat rusten IN bed altijd beter is dan op de bank rechtop blijven zitten.
Ik heb ook veel slaapproblemen gehad. Stond altijd aan. Maar dit heeft mij geholpen.
Gewoon liggen. Vaak viel ik dan ook wel in slaap. Soms las ik een simpel tijdschrift oid.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedereen zegt wat anders qua in bed uit bed. Slaaphygiene etc.

Ik lig nu in bed idd. En mag er om 7 uur uit maar pak soms wel eerder wat te drinken.

Hier helaas geen nachtdienst. Soms helpt een forummer me de nacht door.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Ritme en regelmaat is toch heel belangrijk voor je in deze fase?
Probeer te slapen, in ieder geval te rusten.
Klik om te vergroten...
Ritme en regelmaat is super belangrijk voor @Alinde

's nachts in bed en niet overdag, hoe lastig dat ook lijkt.

Ik heb ook lang een ontregelde nachtrust gehad na Benzo afbouw. Super irritant maar ik heb 't overleefd :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja dat weet ik en voor mezelf accepteer ik het ook. Wil de buren geen overlast geven vandaar dat ik wel blijf liggen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Praat niet zo come on.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alinde zei:
Soms helpt een forummer me de nacht door.
Klik om te vergroten...
In bed, doe je telefoon weg. Dat leidt toch veel te veel af. Je hoofd komt niet tot rust dan.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nu dag 6 gestopt met wiet. Begin vandaag toch wel merkbare klachten te krijgen. Zeer minimaal alleen. Ben wat prikkelbaar; onrustiger; sterk gevoel van leegte, alsof ik iets mis ofzo. Wat in feite ook zo is natuurlijk eventjes nu.

Eerste trekmoment ook daarbij gekomen. Maar goed ik zet door! Morgen al een week. Een week op eigen kracht gestopt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat zal allemaal wel ja.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
In bed, doe je telefoon weg. Dat leidt toch veel te veel af. Je hoofd komt niet tot rust dan.
Klik om te vergroten...
Idealiter wel. Ik kon nog wel eens rust vinden in Netflixen ofzo. 8 uur in bed liggen en niet slapen is wel heel wat hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7576777879...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."