#1
Hmm ja ik denk dat je wel een puntje hebt, ik kan erg slecht tegen de winter, ga elk jaar in een dip,Misschien wat een directe vraag, maar hoe gaat het verder in je leven?
Ik merk namelijk zelf dat als ik al niet zo relaxed of happy ben, een biertje me begint te roepen. En wanneer alles goed of in ieder geval beter gaat, die "zucht" (dat is wat overdreven) er niet is. Dan kan alcohol me juist echt tegen gaan staan. Ik zie het toch wat als een middel met een low vibe, die dus ook resoneert met mijn eigen lagere vibe soms.
Misschien dat het met coke anders is en die zucht minder afhankelijk is van je eigen staat(?)
Heb over t algemeen dan juist minder zin om de drinken, maar miss dat dit hier wel een aandeel in de hang naar coke heeft, want ik ga niet heel lekker op t moment, t is tijd voor zomer