Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben dankbaar voor mijn verloofde die mij altijd steunt en nog steeds even veel van mij houdt na alles."
"Ik heb het ooit gebruikt en een van de effecten die ik herinner was dat het me erg gefocust maakte. 3-cpm heb ik ook gebruikt en voor recreatieve doeleinden is die beter maar ik zal het nooit meer gebruiken vanwege hoe droog het mijn mond maakte. Zelfs met heel vaak mijn tand poetsen, heel veel water drinken en electrolytes aanvullen bleef mijn mond alsnog een woestijn."
"Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen."
"MR_CHIP zei: met die doseringen vraag je er zelf om dat er wat kapot gaat in je lichaam imo Klik om te vergroten... Yep heel erg dom van ons, als een iets pakte dan deed het ander het ook. Gelukkig is alles nu op en optijd naar de doctor gegaan, symptoom dat ik had is er ook al niet meer maar ben maandag nog steeds bellen."
"Ikweetgeennaam zei: holy shit, ik heb vandaag mn langste “bender”,in huis gedaan (ongepland) van 1 volle dag en ik wordt al gevuurd voor “onverantwoord gebruik” hoelang duurt het (als dat uberhaupt gebeurt) om weer een beetje terug bij “normaal” te zijn? Klik om te vergroten... Maand ofzo denk ik, ik ben misschien 3 maanden van dit jaar volledig clean geweest."
"VJ_LSD72 zei: Hopelijk heb je wel de waarschuwing over die ene vendor hier wel gelezen en laat het spul eerst testen voordat je zelf proefkonijn gaat worden. Klik om te vergroten... Niet op de hoogte, zou je de link kunnen sturen?"
"7 juni Ramstein concert in Groningen. 9 juni - 11 juni Best Kept Secret in de Beekse Bergen. We gaan eigenlijk alleen voor Aphex Twin, zal vast wel iets leuks zijn naast die artiest. Anders maar goed vreten want eten is daar wel altijd lekker. 12 juni Death Grips concert in Amsterdam bij Paradiso, waarschijnlijk ook een hotel boeken voor een paar dagen om uit te kunnen rusten van alles. Death Grips is voor mij al alle totale uren van het reizen in de trein waard."
"Benjolink zei: Dat is het me ook weer niet waard.... jij gebruikt ondanks dit wel gewoon door? Klik om te vergroten... Ja. Maar ik ben al 2 jaar verslaafd, moet zeggen dat wanneer ik maand clean ben ik er weer fantastisch uitzie."
"gr0yper zei: Stelletje degenerates hier, zum kotzen. Klik om te vergroten... Oke Nick Fuentes"
"Leuk spul, beetje zoals 3cmc maar minder energie en meer Euphoria. Mijn maag kon er nog minder goed tegen dan 3cmc"