Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
258 weergaven
18-5-2026
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was nett minder als n appje weg van coke te gebruiken, het is dat mn maat geen tijd had, anders had ik nu in de kroeg gezeten, en was er vrijwel zeker besteld, gelukkig kon hij niet en ben ik er nu weer zeker van dat ik dat ook niet wil.

Woensdagen zuigen bigtime
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mij zul je niet gauw horen schreeuwen.
Sinds een paar dagen schreeuw ik wel in gedachte.

Snak met momenten naar een verdovend middel. Maar zeg dan tegen mezelf: "niet doen" en godzijdank ept het dan ook weer weg.
Zit even in een stresspiek. Wel of geen behandeling. Hoe gaat een en ander geregeld worden, want als het aan de zorgverzekeraar ligt niet.
Ik weet dat als ik nu iets verdovends ga pakken dit gevoel alleen maar versterkt wordt en daarom kan ik vrij goed nee zeggen en nee doen.

Als er dadelijk duidelijkheid is in de zin van ja dan weet ik ook dat dit weer weg ept.
Het hoort bij het leven.
Ben je eens gevoelig geweest voor middelen dan blijft dat altijd. Zo simpel is het ook.

Daarom mensen met craving. Roep niet alleen nee, maar doe ook nee.
Probeer te denken wat het je gaat opleveren. Even ontsnappen okƩ, maar uiteindelijk de controle verliezen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pff. Al nachten nachtmerries en m'n rug begint nu echt strak te staan nu ik weer 0.25mg Clonazepam minder neem. Van 1mg > 0.75 6 weken goed, dus weer 0.25 omlaag dus 0.5 nu aantal dagen en merk nu wel hardere klappen zeg maar. Toch ga ik niet meer nemen. Wil van deze rotzooi af want het helpt toch niet waarvoor ik het neem, althans dat idee heb ik.
b
butterfreeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Mij zul je niet gauw horen schreeuwen.
Sinds een paar dagen schreeuw ik wel in gedachte.

Snak met momenten naar een verdovend middel. Maar zeg dan tegen mezelf: "niet doen" en godzijdank ept het dan ook weer weg.
Zit even in een stresspiek. Wel of geen behandeling. Hoe gaat een en ander geregeld worden, want als het aan de zorgverzekeraar ligt niet.
Ik weet dat als ik nu iets verdovends ga pakken dit gevoel alleen maar versterkt wordt en daarom kan ik vrij goed nee zeggen en nee doen.

Als er dadelijk duidelijkheid is in de zin van ja dan weet ik ook dat dit weer weg ept.
Het hoort bij het leven.
Ben je eens gevoelig geweest voor middelen dan blijft dat altijd. Zo simpel is het ook.

Daarom mensen met craving. Roep niet alleen nee, maar doe ook nee.
Probeer te denken wat het je gaat opleveren. Even ontsnappen okƩ, maar uiteindelijk de controle verliezen.
Klik om te vergroten...
Vreselijk is die schreeuwende stem hĆØ. Knap van je dat je de cravings zo onder controle kan houden. Ik zit er ook even middenin, maar je berichtje inspireert me. Inderdaad, doe ook nee. Ik ga mezelf ook lekker afleiden door iets anders te doen.

Tijden van onzekerheid zijn heel moeilijk. Sterkte!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is een medicijn tekort met Risperidon voor een paar weken dus ik ben weer op mijn oude fabrikant gezet. Ik voel me weer verward, chaotisch en raar.

Het is maar voor drie weken en agenda is leeg. Dus dit moet ik kunnen. Maar ik had echt gehoopt dat dit achter me lag.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
kuromi zei:
Knap van je dat je de cravings zo onder controle kan houden
Klik om te vergroten...

Dankje.
Gewoon doorbijten.

kuromi zei:
Ik zit er ook even middenin, maar je berichtje inspireert me
Klik om te vergroten...

Sterkte. Denken aan de negatieve dingen van het gebruik helpt ook.

kuromi zei:
Tijden van onzekerheid zijn heel moeilijk. Sterkte
Klik om te vergroten...

Thanks.
Ja is ruk.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Don Draper zei:
Er is een medicijn tekort met Risperidon voor een paar weken dus ik ben weer op mijn oude fabrikant gezet. Ik voel me weer verward, chaotisch en raar.

Het is maar voor drie weken en agenda is leeg. Dus dit moet ik kunnen. Maar ik had echt gehoopt dat dit achter me lag.
Klik om te vergroten...
Dit was de laatste druppel voor mijn vader en hij gaat naar een andere apotheker kijken. Morgen gaat hij bellen bij de andere in de buurt.

Zou wat zijn als dit zou werken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper zei:
Dit was de laatste druppel voor mijn vader en hij gaat naar een andere apotheker kijken. Morgen gaat hij bellen bij de andere in de buurt.

Zou wat zijn als dit zou werken.
Klik om te vergroten...
tis te bizar dat als die apotheek het niet heeft je maar op het medicijn vanuit andere fabrikant wordt gezet

bij moeder was ook schandalig er was geen zopiclon meer dus kreeg ze maar zolpidem ?!......
L
Leeuwtje01Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tramadol vooral, maar ik wil mij gewoon verdoven zodat ik het rot gevoel niet heb... De lonely feelings struggles
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jazz35 zei:
Dag 14 van abstinentie. Twee weken dus, en iedereen zit lekker in het park met een biertje. Dat wringt even. Blwegh. Zon, zomerjackie, voorjaarskriebels. šŸ˜… But still going strong. Zou dit weekend (gepland) een drankje doen, maar mijn 'date' ging niet door, en ik heb mezelf ertoe kunnen bewegen om niet in m'n eentje te gaan zuipen of gebruiken. Dus schouderklopje voor mezelf maar gewoon. En het tellertje tikt lekker nog even door.
Klik om te vergroten...
Hartstikke goed bezig! Ik kan mij goed voorstellen dat de zomerse zon als trigger kan werken. Die komt nu voor het eerst om de hoek kijken. Snuif die lucht eens goed in zou ik zeggen. En denk er morgenochtend aan terug als je fris en fruitig aan je week begint :). Keep it up!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dag 14 van abstinentie. Twee weken dus, en iedereen zit lekker in het park met een biertje. Dat wringt even. Blwegh. Zon, zomerjackie, voorjaarskriebels. šŸ˜… But still going strong. Zou dit weekend (gepland) een drankje doen, maar mijn 'date' ging niet door, en ik heb mezelf ertoe kunnen bewegen om niet in m'n eentje te gaan zuipen of gebruiken. Dus schouderklopje voor mezelf maar gewoon. En het tellertje tikt lekker nog even door.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelato43 zei:
Om toch maar eerlijk te zijn. Ik heb gister een halfe peuk gerookt, daarna weer bedacht: wat doe ik?! De nicotinerush? Verschrikkelijk, de smaak en het rook gevoel? Alsof ik mn eerste hijs ooit nam, mn longen haatte me echt.

Had ik na 2 uur alweer zin om te roken? Ja. Niet gedaan. Vanavond ook niet. Overmorgen zeg ik gewoon dat ik 3 maanden gestopt ben. Als ik nu alles opnieuw moet tellen dan gaat het me minder motivatie geven.
Als ik vanavond echt iets wil, dan neem ik een paar trekjes van een pure joint. Geen tabak iig. Verschrikkelijk spul is dat zeg.
Klik om te vergroten...
Joh studievertraging heeft bijna iedereen wel. Is nu even kut maar geen ramp, maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
PapaverMan zei:
Eén grote grouphug om Dirkjan heen 😊
Klik om te vergroten...
Thank you 🄹 I could use a hug
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
en hug back natuurlijk @PapaverMan
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PapaverMan zei:
Joh studievertraging heeft bijna iedereen wel. Is nu even kut maar geen ramp, maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Klik om te vergroten...
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen kracht in mijn armen en dat frustreert mij met volleybal. Vanmorgen boos weg bah.
Denk dat ik binnenkort weer een keer de seroquel achterwege laat en kijk wat er dan gebeurt. Laatst kon ik zonder Seroquel ineens heel goed volleyballen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

I’m in pain and I need help. 😄

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

ā€œstel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat ā€œill stab your brain with your noseboneā€

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

I’m in pain and I need help. 😄

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

ā€œstel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat ā€œill stab your brain with your noseboneā€

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.
Klik om te vergroten...
Nou, toch beter door de neus dan dat je het door de WC zou hebben gespoeld. Dat doen velen tegenwoordig. Die kopen 100, snuiven 20 en spoelen 80! Echt vreemd.

Zet hem op, rest van 2024 oppassen! Zeker met die egotripper shit!
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drukke en wat stressvolle dag gehad. Nu enorme zin in een glas wijn en/of een sigaret. Ik ben helemaal niet iemand die doordeweeks drinkt (en ik rook sowieso maar sporadisch) en ik ga het ook niet doen, maar de craving overvalt me ineens een beetje. Over een half uurtje mijn kind naar bed brengen, dan in bad en vroeg naar bed denk ik. Even uitzitten nog.
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pompoen zei:
Drukke en wat stressvolle dag gehad. Nu enorme zin in een glas wijn en/of een sigaret. Ik ben helemaal niet iemand die doordeweeks drinkt (en ik rook sowieso maar sporadisch) en ik ga het ook niet doen, maar de craving overvalt me ineens een beetje. Over een half uurtje mijn kind naar bed brengen, dan in bad en vroeg naar bed denk ik. Even uitzitten nog.
Klik om te vergroten...
Het wordt alweer minder. Grappig dat hoe snel het opkomt, hoe snel het ook weer afneemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5455565758...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."