Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
272 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vincent A zei:
Het is weer donderdag en heb een ontzettende zin in coke
4 weken niets gebruikt maar zodra het weekend nadert begint dat duiveltje in mijn hoofd weer te zingen
Klik om te vergroten...

En wat heb je gedaan @Vincent A ?
Ik had laatst ook dezelfde craving. Maar die epte ook weer weg na een paar uur
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
En wat heb je gedaan @Vincent A ?
Ik had laatst ook dezelfde craving. Maar die epte ook weer weg na een paar uur
Klik om te vergroten...
Ik zoek afleiding en praat ook hardop tegen mezelf dat ik had gezegd dat ik het weekend zonder coke zou doorbrengen
ik prent het mezelf nog een paar keer in
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kut cravings
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Kut cravings
Klik om te vergroten...
Ze gaan altijd voorbij en je hoeft er niks mee 💪
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Ze gaan altijd voorbij en je hoeft er niks mee 💪
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je helpende reactie! Ik ben lekker gaan wandelen, de rust is wedergekeerd in m'n hoofd
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kom er achter dat ik al op dag 5 van speed gebruik zit. Weer niet gelukt om te minderen of te stoppen. 1 ding is wel positief. Door dat ik het heel vroeg in de ochtend neem ben ik volledig uitgerust wanneer het bedtijd is. En heb ik diepe slaap. Ik hoop dat dit ritme nu ook zonder speed kan en dat ik het daarna ook niet nodig heb.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Alinde ik ben enorm wispelturig en zat blijkbaar in een twee daagse overprikkeling die dat bericht en actie naar boven liet komen.

Klokslag 6 uur s'ochtends sprong m'n overprikkeling uit en dan komt een enorme explosie aan levensenergie en slaapswraak dan. Ben het aan het vieren nu! (En idd teruggevallen maar geniet er wel van!)
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben weer onzeker over wie ik ben en wat ik gebruik.

Zelfs m'n caffeine inname maakt me onzeker. Het roken wordt minder en minder. Qua wiet rook ik wel veel in momenten maar niet in grammen. Dat ik veel koffie nodig heb om het even leuk te hebben of functioneel te zijn is er een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik een junk ben en dat dit toch vast wel weer fout gaat lopen, zoals het elke paar maanden gaat.

Ik ben zo goed bezig laatste tijd en toch is het nog niet genoeg. Toch nog een poging stoppen met roken en blowen. Toch nog ecaffeine inname minderen. Deze keer al de les geleerd niet mijn lorazepam in te dammen omdat mijn nicotine pleister en onthouding van sigaretten het benzo withdrawal te niet doet. (Misschien is mijn nicotine afkick zelfs verward met benzo afkick al die jaren)

Ik gun het mezelf niet lijkt het wel. Die ene sigaret in het uur. Enkele wiet of hash sigaretten op een dag. Nu koffie om niet te diep in die antipsychotica leegte te zitten.

Ik kom van ver en het is nooit genoeg. M'n perfectionisme en onzekerheid brengt me niks. Het antwoord ligt bij het tegenovergestelde.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Don Draper zei:
Ben weer onzeker over wie ik ben en wat ik gebruik.
Klik om te vergroten...
Routine, routine, routine! Succes Champ!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je hulp Don Drawer? Klinkt alsof je nu aan alle knoppen tegelijk draait. Lorazepam eraf is altijd een goed idee.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zat laatst met medicatie te kloten (iets meer nemen en daarna weer minder als het bijna op was): je word er niet stabieler van. Je zei laatst iets over meetings, is dat nu van de baan?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Godnondekut ik heb vreselijk zin om n avondje stuk te gaan op drank en coke, geen idee waar dat zo vandaan komt, gebruik maar heel af en toe coke, laatste keer was oud en nieuw, maar toch roept het af en toe heel hard mn naam op een hele aantrekkelijke geile manier...
Ik heb de kluis vol met een stuk of 15 verschillende drugs, maar coke gaat altijd op als het er is..
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo tering klaar met de ontwenningsverschijnselen en het daardoor elke dag moeten drinken. Ik probeer af te bouwen maar het lukt me niet meer op eigen kracht. Ik zit te kloten met norflurazepam om de ontwenning op te vangen, maar zo simpel ligt dat zo te merken niet...
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alinde zei:
Je zei laatst iets over meetings, is dat nu van de baan?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet meer wat ik wil
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het was best overzichtelijk in de dagen dat het draaide om wijn halen en wijn opdrinken.
Vanavond meeting en ik hoop dat ik morgen wat meer ontspanning kan vinden.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
Ik weet niet meer wat ik wil
Klik om te vergroten...
🫂
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Misschien wat een directe vraag, maar hoe gaat het verder in je leven?

Ik merk namelijk zelf dat als ik al niet zo relaxed of happy ben, een biertje me begint te roepen. En wanneer alles goed of in ieder geval beter gaat, die "zucht" (dat is wat overdreven) er niet is. Dan kan alcohol me juist echt tegen gaan staan. Ik zie het toch wat als een middel met een low vibe, die dus ook resoneert met mijn eigen lagere vibe soms.

Misschien dat het met coke anders is en die zucht minder afhankelijk is van je eigen staat(?)
Klik om te vergroten...
Hmm ja ik denk dat je wel een puntje hebt, ik kan erg slecht tegen de winter, ga elk jaar in een dip,
Heb over t algemeen dan juist minder zin om de drinken, maar miss dat dit hier wel een aandeel in de hang naar coke heeft, want ik ga niet heel lekker op t moment, t is tijd voor zomer
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@Don Draper wees niet te streng voor jezelf en kijk gewoon wat per dag wel lukt.

Sending some big hugs 🤗 💖
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#19
@N3K0 vitamine d is een goed idee! Heb het al weer even niet genomen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
miles zei:
Godnondekut ik heb vreselijk zin om n avondje stuk te gaan op drank en coke, geen idee waar dat zo vandaan komt, gebruik maar heel af en toe coke, laatste keer was oud en nieuw, maar toch roept het af en toe heel hard mn naam op een hele aantrekkelijke geile manier...
Ik heb de kluis vol met een stuk of 15 verschillende drugs, maar coke gaat altijd op als het er is..
Klik om te vergroten...
Misschien wat een directe vraag, maar hoe gaat het verder in je leven?

Ik merk namelijk zelf dat als ik al niet zo relaxed of happy ben, een biertje me begint te roepen. En wanneer alles goed of in ieder geval beter gaat, die "zucht" (dat is wat overdreven) er niet is. Dan kan alcohol me juist echt tegen gaan staan. Ik zie het toch wat als een middel met een low vibe, die dus ook resoneert met mijn eigen lagere vibe soms.

Misschien dat het met coke anders is en die zucht minder afhankelijk is van je eigen staat(?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4445464748...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."