#1
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Precies. Bij mij gelukkig ook.
Toch de snelle motor ... ook bij cravings
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Ik heb ergens een onderzoek bekeken en wat me duidelijk werd, is dat coke zo lastig is om mee te stoppen, omdat je dopamine systeem na 1 keer gebruik als het ware weer geheel opnieuw moet herstellen. Dus mocht je in het jaar 1x hebben gebruikt, dan begint teller weer zo goed als bij 0Hmm. Alweer craving naar een goede avond in de kroeg met coke. Al een aantal keren gehad afgelopen weken. Ik dacht dat ‘t na een jaar wel drastisch minder zou zijn. Is ook wel zo, maar misschien had ik deze fase niet verwacht.
Precies. Bij mij gelukkig ook.
Toch de snelle motor ... ook bij cravings![]()
Pooohhhhh nou ik had net toch weer enorme trek opeens. Want we gingen geen motor maar een scooter kopen via MP. Maar stond dus wel bij de pinautomaat met een hand vol briefjes daarvoor. Dus ik zei al tegen mn vriend dat dat wel echt een trigger voor me was.
We moesten er tussen 20 en 20.30 uur zijn. Komen we er, zijn ze niet thuis. Mn vriend meteen gefrustreerd dan en bang dat het niet door ging. En op zulke momenten krijgt hij dan juist trek. Dus hij meteen weer "ja als ze niet thuis zijn dan ga ik wel gewoon wat te snuiven halen ervan".
Maar goed, toch nog even gewacht en toen kwamen ze gelukkig. Dus nu zijn we een scooter rijker en hebben we geen coke ervan gehaald. Hier hebben we toch langer plezier van👍
Goed dat jullie er niet aan toe hebben gegeven. Geniet van de scooter. Stuk goedkoper dan een auto![]()
Goeie quoteDrukke dagen achter de rug op therapie. Kost me veel energie om de oorlogstrauma's te bespreken.
Daardoor ben ik ontzettend moe. Vanmiddag, opeens uit het niets, kreeg ik zin in om iets oppeppends te snuiven. Coke, FA, Pep. Alles passeerde in mijn hoofd. Maar daar bleef het bij.
Voor iedereen die cravings heeft:
Niet gelijk toehappen. Het gaat vanzelf over.
Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.Van je afschrijven kan ook helpen heb ik heel erg gemerkt
Mooi zo 🥰Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Mooi. Hoop dat snel het zonnetje weer gaat schijnen voor je 🥸Dat klopt. Ik merk het nu ook na mijn bericht hier. Ik voel me daardoor alweer wat beter.
Dat komt het, écht. Sterkte met je detox! ❤️Hoi iedereen. Inmiddels week 3 in detox en de zuchtmomenten naar cannabis worden zo nu en dan wel heftig. Vooral in de ochtenden...nare dromen, huilbuien, somberheid en een alles overheersend gevoel van eenzaamheid..ik word hier professioneel opgevangen en heb wat dat betreft weinig tot geen klachten. Ook mijn motivatie is nog steeds hoog!
Het enige wat ik op zulke momenten soms mis, is een arm om mijn schouder..maar het komt goed, echt waar!
Lieve groeten iedereen en ook sterkte,
C.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."