#1
goed bezig
Ik weet eigenlijk niet wat ik er nu mee wilde. Geen idee wat ik had gedaan als het 2,5% alcohol zou bevatten.Had je oud bruin willen kopen dan, als ze de goede hadden gehad?
Ik bezocht trouw meerdere bierfestivals per jaar en dronk elke dag erg veel verschillende bieren. Dat deel van de bierhobby achterlaten, vind ik nu soms wel jammer.Bij mij zelf komt langzaam het besef dat speciaal bier er ook niet meer in zit en dat terwijl ik zelf proeverijen georganiseerd heb… maar ik ga er dan ook maar niet meer naar kijken.
Klinkt wel als iets voor CA 😄Heeft CA geen hardcore dingen zonder middelen? Ik zou mij dat kunnen voorstellen.
Ik zit mezelf in de weg vandaag. Ik wil graag iets gebruiken, maar zelfs koffie en thee zijn geen handig idee.
Ja, dat is ook een goede tip. Bedankt.Mensen bellen en uitspreken. Doet wonderen voor zucht en elk ander ongemakkelijk gevoel ♥️
Heel erg herkenbaar @JanDeBrandweerman.Craving voor het gevoel van het eerstje jointje zoals altijd. Half uurtje geleden halve pure op en voel hem al bijna niet meer. De eerste paar keer voelde ik hem nog de volgende dag.
Vraag me af hoe lang nog voordat ik op een dag gewoon besef dat al dat geld dat ik verbrand heb had kunnen worden geinvesteerd in iets meerwaardig.
Oei, middagsdutje een idee? Is voor mij altijd een wondermiddel.Ik heb gram 3mmc gedeeld met iemand en nu lig ik kotsmisselijk in bed en kan ik niet slapen
jaa sws maar heb afspraken in de middag, super stomOei, middagsdutje een idee? Is voor mij altijd een wondermiddel.
Ot: Slaap zonder verlamming
Ik ben in het buitenland en heb ENORME cravings voor verschillende middelen… Heb zojuist een winkel gevonden waar je poppers kunt halen en ik heb al niet veel geld dus heb ik het nog net kunnen weigeren om het te kopen… maar nu kan ik er niet meer niet aan denken… De cravings om echt helemaal fucked up te gaan… holy shit en geen vrienden of muziek ofso kan mijn gedachten eraf laten dwalen.
Ik heb het overleefd en ben nog steeds clean. Vanmorgen tijdens het hardlopen alles goed kunnen relativeren. Lekker hoor die endorfine 🤣 En gisteravond de craving meteen besproken met mijn partner en vanmorgen nog even met mijn zus. Zo zijn alle deurtjes weer dicht 👍🏽Helaas niet uitgekozen bij een dj contest. Was wel door de eerste selectie heen. Het voelde alsof het zo dichtbij was maar uiteindelijk niet. Best een mentale bummer, en voel me meteen alleen en “niet goed genoeg”. Dan ga je toch weer denken aan die drugs een beetje. Nu ga ik gamen en de gedachten verder niet voeden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."