#1
Nu al overprikkeld
Weet je dat suïcidale gedachten een bekende paradoxale bijwerking van benzodiazepines is? Geen gekke dingen doen hoor Don! Gewoon wachten tot je je weer wat beter voelt.Niet dat ik een 113 waarschuwing nodig heb maar heb lorazepam genomen en ik voel me depressief sindsdien. Voelt als een mooi moment dat het allemaal niet meer hoeft voor me.
Nee hoor komt goedWeet je dat suïcidale gedachten een bekende paradoxale bijwerking van benzodiazepines is? Geen gekke dingen doen hoor Don! Gewoon wachten tot je je weer wat beter voelt.
Word er gewoon moe van (letterlijk, no joke) 💤Alweer agressief
Dank je wel!Het is rotspul, zeker bij langdurig gebruik. Ik hoop dat je het over een jaartje ofzo ook zo zult zien. In jou geval vrees ik dat het niet de verslaafde in je is, maar de donkere krachten van de benzo-shit. Maar langzaam afbouwen is zeker mogelijk.
We hadden het er eerder al over, maar ik herken het "waarom kan ik niet gewoon genieten van dit mooie weer? "iedereen" om me heen lijkt hier geen moeite mee te hebben..."Dank je wel!
Ik kom uit een toestand van drank en benzo’s. Drank nu 4 maanden laten staan op 1 terugval na.
Afgelopen nacht de extra benzo’s NIET genomen.
Hoop morgen weer hetzelfde te kunnen zeggen.
De frustratie is dat ik me echt depressief voel. En niet blij kan zijn met het ‘mooie weer’.
Fijn dat je een geschikte therapeut hebt gevonden.Dankjewel Mindless.
Godzijdank nu een therapeut gevonden die de juiste snaar weet te raken. Betaal het wel zelf maar een sessie is even duur als een doos benzo’s.
Dus elke keer dat ik dat niet koop kan ik naar die mevrouw.
Frustratie: Nu al miscommunicaties over het weekend weg. Iemand die wel/niet/wel/niet de kar wil trekken, maar je mag t vooral niet overnemen.
Ja laten komen hoe het komt.Dank je wel. Moet me idd niet te druk maken. Kan vooraf bedenken dat je zo’n weekend niet onder controle krijgt.
Schrijf het toch ff als je het niet erg vindt.Wat rot dat je je zo voelt. Weet je zelf wel wat je zo onrustig maakt?
(bedoel niet dat je dat hier zou moeten schrijven)
Wat mega knap van je ? En terugvallen is normaal. Je faalt pas als je opgeeft. En niets probeerd. Dus GO GIRL 🩷Dank je wel!
Ik kom uit een toestand van drank en benzo’s. Drank nu 4 maanden laten staan op 1 terugval na.
Afgelopen nacht de extra benzo’s NIET genomen.
Hoop morgen weer hetzelfde te kunnen zeggen.
De frustratie is dat ik me echt depressief voel. En niet blij kan zijn met het ‘mooie weer’.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."