Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dutchiedutch zei: Zijn er mensen die ervaring hebben met de combinatie speed en 2cb? Ik zou dan eerst speed nemen en als dat langzaam aan het uitwerken is neem ik 2cb in. Ook heb ik nog 3fa liggen en ben benieuwd hoe mensen hier tegen aan kijken. Omdat dit een stof is uit de amfetamine familie. Klik om te vergroten... Ik doe het eigenlijk altijd. Ik merk wel dat de arrogante klootzak in mij naar voren komt en eigenlijk een te vlotte babbel krijg."
"Die onrustigheid is vooral door je eigen gedachten en bezorgdheid. Uiteindelijk niet zozeer door de speed. De werking van de kalmeringsmiddelen wordt een beetje onderdrukt door de speed wat nog z’n werk doet. Maar uiteindelijk overwinnen de kalmerende medicijnen wel. En zo lang je goed blijft eten herstel je sneller."
"Is je amfetamine droog genoeg?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Gewoon je speed altijd wassen. Zo zorg je ervoor dat het een stuk minder of zelfs helemaal niet stinkt, de zooi eruit is en de kwaliteit van wat je overhebt is goed. Hou je heel weinig over, dan weet je gelijk dat je verstrekker je rotzooi aansmeert 🙃 De drip zal ondanks het wassen nog altijd smerig blijven vind ik haha Klik om te vergroten... Hoe moet je dat wassen?"
"Snelheid1234 zei: Hi Allemaal, Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers. Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen. Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit. uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies hebben jullie dit ook waar jullie wonen? Klik om te vergroten... Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬"
"Ik heb altijd hallucinerende effecten bij gebruik van Mdma. Na zo’n 5 uur merk ik rare dingen in m’n zicht. Bijvoorbeeld de kamerplant begon heen en weer te schuiven en op afstand leek het er op alsof overal een soort glitter fluoriserend laagje overheen zat."
"Als je elke week Mdma (xtc) zal gebruiken ga je er amper meer wat van voelen. Ja alleen dat kloppen van je hart gaat wat sneller. Niet vanwege de hoeveelheid serotonine die loskomt, maar alleen de neurotransmitter noradrenaline gaat weer ff een standje hoger. Dus ja, ik ken er nie eens meer tegen🤣. Uitkijken dus. Veel zijn voor legalisering van xtc. Ik niet."
"TheRealKoekert zei: Sowieso de MDA solo proberen. Zeldzaam stofje. Ben benieuwd naar je ervaring. Helaas zelf nooit MDA tegengekomen. Wel een keer extreem hard gespaced op MDMA. (Omzetting naar MDA) Maar daar heb ik echt een hele ongezonde dosering voor nodig dus dat doe ik nooit meer. Was wel een leuke ervaring maar heel anders dan normale psychedelics. Echt dingen in je ooghoek zien bijvoorbeeld iemand met een sigaret en dan kijk je en dan heeft hij dat helemaal niet. Echt zo een mindfuck trip. Maar niet op een negatieve manier. Klik om te vergroten... 🤣🤣 dit is herkenbaar ja."
"Ik maak muziek. Gewoon op de computer. Ik merk dat met een stof als xtc dat er snel leuke ideeën komen en ben ik uren lang mega gefocust op wat ik maak. En wat ik ook vaak doe is overdag nemen en gewoon naar buiten gaan als het goed weer is."
"Manie en speed is inderdaad een ingewikkelde bedoeling. Ik heb exact hetzelfde probleem. Wanneer je in een manische episode zit gebeurt er al zat in je hoofd. Zelden behoefte aan slaap en alsnog energie te hebben. Maar in combinatie met speed wordt dit wel erg oncontroleerbaar en te veel. Stop ook met benzo’s om maar te proberen in slaap te komen. Ik heb gewoon heel vroeg in de ochtend gelijk speed genomen en voor de rest van de dag niet meer bijgenomen. Heb alleen maar activiteiten gedaan in en buiten huis. Wat ontzettend belangrijk is: dwing jezelf om te eten gedurende de hele dag. Zet zelfs een wekker wanneer het weer tijd is voor eten. Te weinig eten is meestal wat die kater erger maakt. En natuurlijk je dopamine is wat minder geworden."