#1
Ze hebben er ook meetings, dat lijkt me heel gaaf.
Je moet toch een keer gaan voelen. Daar zul je in de kliniek ook tegenaan lopen.
Dingen doen waar jij blij van wordt?I know. Dat voelen kan ik wel aan, maar ik wil gewoon weer een keer blij zijn in plaats van al een maand depressief zijn.
Dingen doen waar jij blij van wordt?
Volgensmij vind je dat juist lastig en is dat een van de hoofdoorzaken van jouw verslaving.Dat voelen kan ik wel aan
Volgensmij vind je dat juist lastig en is dat een van de hoofdoorzaken van jouw verslaving.
Wat een geluk zeg. Hoop dat dit zo blijft.Heb ik niet meer. Totaal niet. 🥳
Wat voor mij DE tip is, is meer met gezonde voeding bezig zijn. En echt daar op concentreren.Wat een geluk zeg. Hoop dat dit zo blijft.
Heb je DE tip?
Cravings komen en gaan. Hier een bericht plaatsen helpt bij mij vaak al om het letterlijk een plek te geven. Het gaat weer over.Hmz nu opeens het gevoel, ik zou wel een pammetje lusten. Gelukkig heb ik ze niet en kan ik er ook niet aan komen. t Zal wel weer over gaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."