Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
259 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze hebben er ook meetings, dat lijkt me heel gaaf.
s
spekbekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb echt m'n best gedaan, maar ik ben nergens meer clean van. De craving is te groot in deze kutwereld. Enkel wiet en sigaretten kan ik nog steeds laten... joepie?
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou dat is ook al heel wat!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel de tijd op de klok aan het kijken omdat ik de ochtend geen tijd vind om drugs te bestellen maar ik eigenlijk ook niet meer wil wachten... en tegelijk wil ik ook niet willen bellen. Maar helaas is het momenteel sterker als ik ben.
Grrrrrr...
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een jaar Leviaan maar ze doen bijzonder weinig.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb echt trek in iets van O-PCE waardoor ik enorme lachkick weer krijg want ik voel me zo verdrietig en angstig en boos op het moment/de laatste maand en ik wil me gewoon weer heel even vrolijk en energiek voelen 😍
Maar ja dat gaat niet samen met Bromozolam dus het gaat door want ik wil niet weer in het ziekenhuis belanden zoals met die GHB 🥺
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moet toch een keer gaan voelen. Daar zul je in de kliniek ook tegenaan lopen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Was net in de supermarkt. Stond iemand te draaien voor de blikken bier.
Ik hoorde hem in zichzelf redelijk hard zeggen: "Nee, vandaag niet. Nee".
Sneu vond ik dat. Hij zat echt te tobben.
Zag erna bij de zelfscan kassa dat zijn verstand had verloren.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
Je moet toch een keer gaan voelen. Daar zul je in de kliniek ook tegenaan lopen.
Klik om te vergroten...

I know. Dat voelen kan ik wel aan, maar ik wil gewoon weer een keer blij zijn in plaats van al een maand depressief zijn.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat kan weer, echt. Als die grote wollen deken er af is kun je je ook weer blij voelen. Slappe lach krijgen etc.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
I know. Dat voelen kan ik wel aan, maar ik wil gewoon weer een keer blij zijn in plaats van al een maand depressief zijn.
Klik om te vergroten...
Dingen doen waar jij blij van wordt?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
Dingen doen waar jij blij van wordt?
Klik om te vergroten...

Ja ik heb normaal een hele lijst met dingen waar ik blij van word maar ik word er nou niet meer blij van.
Maar ik ga straks even naar buiten in de sneeuw foto's maken. Misschien helpt dat een beetje
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Dat voelen kan ik wel aan
Klik om te vergroten...
Volgensmij vind je dat juist lastig en is dat een van de hoofdoorzaken van jouw verslaving.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Torchic zei:
Volgensmij vind je dat juist lastig en is dat een van de hoofdoorzaken van jouw verslaving.
Klik om te vergroten...

Nou ja ik kan wel gewoon bang zijn en huilen en geïrriteerd en prikkelbaar zijn, bij die laatste twee vooral sinds die bromazolam zeg mijn vriend. Daarvoor was ik het echt nooit. Dus het voelen op zich kan ik wel, ik huil ook ontzettend veel bijvoorbeeld. Het is niet zo dat er het allemaal weg stop of heel vlak ben. Alleen ik ga er nu niet op een constructieve manier mee om en wil dan gebruiken. En ik heb wel een VERS-training gedaan om constructief om te leren gaan met mijn gevoelens, maar dat heb ik blijkbaar nog niet goed onder de knie en de verslaving is dus nog sterker helaas.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ik niet meer. Totaal niet. 🥳
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Heb ik niet meer. Totaal niet. 🥳
Klik om te vergroten...
Wat een geluk zeg. Hoop dat dit zo blijft.
Heb je DE tip?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sniffle88 zei:
Wat een geluk zeg. Hoop dat dit zo blijft.
Heb je DE tip?
Klik om te vergroten...
Wat voor mij DE tip is, is meer met gezonde voeding bezig zijn. En echt daar op concentreren.

Ik wil geen dagen hebben waar ik te weinig vitamines of eiwitten binnen heb door drugsgebruik, ik wil geen dagen hebben dat ik niet sport door drugsgebruik.

Natuurlijk is DE tip niet enkel het 1 of het ander, het is de combinatie van alle dingen samen.

Geen gebruikers meer als vrienden EN meer sporten EN gezonde voeding EN...
Je snapt het wel 😋
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmz nu opeens het gevoel, ik zou wel een pammetje lusten. Gelukkig heb ik ze niet en kan ik er ook niet aan komen. t Zal wel weer over gaan.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alinde zei:
Hmz nu opeens het gevoel, ik zou wel een pammetje lusten. Gelukkig heb ik ze niet en kan ik er ook niet aan komen. t Zal wel weer over gaan.
Klik om te vergroten...
Cravings komen en gaan. Hier een bericht plaatsen helpt bij mij vaak al om het letterlijk een plek te geven. Het gaat weer over.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat je omlaag gaat met je benzo’s… en dat er dan iemand gaat stofzuigen.
Iew.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."