"WackyJello zei:
Oi oi, zie dat er veel is gereageerd en ben vol goede hoop dat dat grotendeels nuttig, zinnig en constructief commentaar was. Ik ga het even niet allemaal lezen want a) ik zie maar 4 procent en jouw tekst voorgelezen krijgen was (normaal niet hoor) vandaag te frustrerend en b) het is te veel, wat me bij voorbaat mijn welgemeende excuses aan doet bieden voor (zo ik hoop) overlaps.
Hoi,
Ik ga op je vorm niet in. (Hoop dat je progressie geboekt hebt, en anders lekker doorgaan of een andere hobby uitbuiten.)
Anyway, ik klink salty en uit de hoogte. Nou heeft dat een enorm duistere reden: ik gebruik N-Ethylpentedrone al ruim vier jaar elke(!) dag. Ja. Ik weet het. Het is m'n motor, motivator, moeder (lang verhaal maar waar jij er geil van wordt (Freud, bel me), voel ik me van een lijn geborgen, warm (iets met nooit liefde van m'n moeke gehad, huilie, maar als ze dat gedaan had, ben ik vrij zeker dat het had gevoeld als die net goed getimed, gelegde lijn). Waar ben ik? Oja, thuis.
Maar verheerlijkend als dit alles klinkt, verplicht ik mij (en dat doe ik ook oprecht) iedereen te waarschuwen. Natuurlijk: doe 't 'ns (verantwoordelijk). Met vrienden is leuk, mensen op het spectrum schieten door naar de meest sociale op aarden en zo. Maar hou het bij een LA-GE frequentie. Eens per maand? Barely acceptabel.
Mijn eerste keer was drie bommen (bomvolle vloeitjes) en 72 uur zo aan als aan kan zijn.
Toch ben ik nooit meer gestopt. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat ik dit dagelijks combineer met inmiddels 3-8 stuks 0,5mg Norflurazepam (hiervoor Flunitrazolam, maar dat verhaal is echt ugly).
Daarnaast drink ik stevig. Stevig.
Ik leef nog! Maar tragisch ben ik wel. En ik ben gaan vapen ook nog. De NEP, en als die bongy er staat, en met de aanstaande ban gooi je er zo alles in wat je maar wil en kan.
Dus.
Ik ben een junk, en uit '87 dus in mijn tijd was dat chic.
Maar het is triest.
O, genoeg over het weer. Even jouw verhaal: ben je goed bij je eventuele paasei? Dat hele compulsieve bijdoseren klinkt uit mijn mond raar, maar ik ben dan wel een dagelijkse gebruiker, ik hang niet als een stofzuiger boven m'n sruface.
Ik neem drie/vier hits a day en oraal vind ik bollocks.
Nee maaaaaar 650mg - en ja ik besef wat hierboven staat - is echt gewoon... ook zielig.
Ik doe een week van 1/2 gram (is erger geweest) en IK ben ONBELANGRIJK maar voelde wel de jeuk éven aan te stippen dat bijna slachtofferschappish neertikken 'oooo jeeee ik nam zóveel!' mij ergert.
Ik zal velen van jullie irriteren. Guess what? Jammer
Hoop dat je naast betere reports verantwoordelijker gebruikt nu.
En, noem het ironie, Lang Leve N-E-P!
X
Klik om te vergroten...
Hoe kun je nu iedere dag een cathinone gebruiken zonder bijwerkingen?
je gebruikt dit al 4jaar?
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet veel van maja moet jij weten wat je ermee doet."
In: Eerste ervaring NEP
1-1-2024