#1
keep up !Cravings komen onverwacht even heel heftig om de hoek kijken😩
keep up !Cravings komen onverwacht even heel heftig om de hoek kijken😩
Thx, Maandje clean en maandje clean geblevenvolhouden
En, heb je nog wat uurtjes kunnen rusten/slapen?Pff best spijt dat bommetje genomen te hebben. Eerste gedachte wat dan op komt : benzo's. Maar nee, ga ik niet doen. Op de blaren zitten, want had beter moeten nadenken over wat ik kon doen met de pep op voordat ik het nam. Maar zal t graag lusten om een paar Valiums te pakken.
Ik heb hooguit half uur geslapen. Helaas voel ik me ook best brak, en moet ik nu aan m'n planning beginnen. Beetje ziekerig maar eigen schuld.En, heb je nog wat uurtjes kunnen rusten/slapen?
Dat het me te lang duurde en me ging vervelen had ik ook altijd.. voordat ik zo'n hoge gewenning had opgebouwd dat ik een lijntje speed voor het slapen kon nemen.
Zet hem op, neusje! En (onder andere) je neusje zal blij met je zijn als je nuchter blijft. Moest wel lachen om je naam hahaIk heb HEEL veel zin om 3mmc te snuiven. Morgen vrij en het enige wat ik hoef te doen, is mijn dealer een appje te doen en binnen een half uurtje ligt het in mijn brievenbus. Maar ik heb het de afgelopen 2 weken al 4 keer eerder gedaan en ik heb ook absoluut geen zin in die comedown + kater die elke keer erger wordt. Dus we gaan het proberen te laten bij sigaretjes roken en eventueel een pilsje. 😅
Herkenbaar, was totaal niet verslaafd. Had een hele tijd überhaupt niet meer gebruikt. 2 weken elke dag drank, stims, benzos en dissos. Nu is het constant op spychonout kijken welke drug(s) van mijn veel ste grote voorraad (40+ soorten) ik kan benuttigen zonder dat ik de hele nacht wakker ben. Naja kan altijd een benzo erin gooien maar daar ligt ook niet de voorkeur. Ben nog niet zover dat ik totaal geen controle heb, lukt wel niks te gebruiken maar jeetje wat gaat verslaving hardAahrgh! Ik heb fucking veel zin in coke en wiet!
Ik heb vannacht ook een zeer heldere gebruikersdroom gehad. Ik merk ook dat ik in mijn hoofd allemaal plannetjes aan het bedenken ben. Zoals een stuk hasj kopen 'om er alleen maar aan te ruiken' en fantaseren over een weekend alleen zijn en dan een avondje alleen los gaan op de coke.. Pittig hoor, die verslavingen!
Maar wees je bewust.. De lastigste momenten komen zo rond de 4 tot 6 maanden. Zodra je niet meer zo scherp in je herinneringen hebt staan waarom je precies gestopt bent!Paar weken clean en tot nu toe 0 cravings 🤞
Ja klopt. Ik heb nog geen lichamelijke klachten maar doe het nu wel voor een gezonder lichaam. Ik zou nog wel 30 jaar op dezelfde voet verder kunnen gaan alleen dan ontwikkel je wel allemaal klachten waar ik niet op zit te wachten. En na 13 jaar structureel alcohol/drugs the hebben gebruikt ben ik er ook echt wel klaar mee. Heb daarom ook hulp gevraagd en krijg individuele behandeling. Bepekte mijn gebruik wel altijd tot enkel de weekenden. Alcohol was/is bij mij voornamelijk de boosdoener. Dus ja we gaan het zien hoe en waar dit afloopt. Ben wel eens eerder gestopt, maar dan was het puur stoppen om het stoppen geen echte reden erbij. Dat heb ik deze keer wel dus laten we hopen dat het daarom iets makkelijker wordt.Maar wees je bewust.. De lastigste momenten komen zo rond de 4 tot 6 maanden. Zodra je niet meer zo scherp in je herinneringen hebt staan waarom je precies gestopt bent!
Doe de Hat Man maar de groeten...De drang om 500mg diphenhydramine te nemen is zeer aanwezig.![]()
Die kom je beter niet tegen, dan heb je grote kans op nog ernstiger bijwerkingenDoe de Hat Man maar de groeten...
Ik ben er gisteren pas achter gekomen dat dit kennelijk een gedeelde ervaring is. De eerste keer dat ik delierdosis nam zag ik 'm ook. Het leek alsof hij m'n jaszakken leeg aan het halen was. Gekke man, wel een beetje skeer van 'm dat 'ie liep te graaien in de zakken van iemand die in een daklozenopvang woonde, maar goed, hij zal het vast nodig gehad hebben.Doe de Hat Man maar de groeten...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."