Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
246 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cardboard zei:
sterkte man, valt niet mee. Kan je risperidon je helpen in de afkick van benzo's? Ben van plan mijn quetiapine op die manier in te zetten als ik cold turkey ga van benzo's.
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk heb ik toch 0,5 mg lorazepam genomen.

Risperidon gaat me niet veel meer mee helpen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Voor het eerst sinds lang zin om snuifduif te spelen.
Klik om te vergroten...
Beter speel je voor kanariepietje. Is je kanariegrietje in de buurt om je af te leiden?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Hoezo nie? 😲 dior ontwenningsklachten?

Herken ik trouwens wel hoor
Klik om te vergroten...
Nee met m'n autisme heb ik soms goeie dagen en veel dagen dat ik op m'n hoede ben voor prikkels.

Daarom dat ik ook benzo's neem. Dan gaat het qua prikkels allemaal prima met me. :)
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier het zelfde Don, autisme met een benzo is dragelijk de dagelijkse dingen doorstaan.
Wel oppassen geblazen (Spreek voor mezelf)
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cardboard zei:
Hier het zelfde Don, autisme met een benzo is dragelijk de dagelijkse dingen doorstaan.
Wel oppassen geblazen (Spreek voor mezelf)
Klik om te vergroten...
Ik geniet er nu van. Zit weer in de woonkamer flex tv te kijken. Was eerder vandaag niet mogelijk.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wil godverdomme drugs. Het maakt niet uit wat, iets om kanker high te worden ja. Morgen wat DMT extraheren, overmorgen poffe. Morgen natuurlijk ook wat gebruiken, heb al wat kush liggen, 3-Me-PCE is er ook. Benzos, tramadol hohoho. Heb ook wat tering lekkere Keta 💉💉💉
Heb net wat wiet rookt en wat K puntjes genomen maar uuurrhhhh ik kom niet eens in de buurt van fucked up zijn ahhhhh had wel een dagje pauze moeten nemen na laatste dagen - Tramadol, flubromazepam, flunitrazolam, meth, "orange mandala" heheh was bang dat het een dodelijke mix is - niet dus, heb daarna wat "3M" moeten snuiven om lekker te voelen, wiet natuurlijk. O kut ik heb nog boodschappen in de auto liggen hahaha fucking chips, ginger beer en worst haha kurwa wat ben ik blij. Ff halen en volgende draaien. Hahah ik heb chips haha
Ben matrix resurrections aan het kijken. Geweldig, so different, yet the same. Meteen een trigger voor hallucinogen induced psychosis, voel meteen salvia tanden in mijn psyché bijten uuuuuu
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wil tramadol. Ik wil clonazolam. Liefst 50. Ik wil een 1,5 liter fles Jenever. Ik wil gewoon niet meer bestaan. (Maak je geen zorgen, ik heb niks in huis. Helaas. Slechte dag gisteren, trek ik me nogal aan.)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik iets voor je kan betekenen laat het me alsjeblieft weten want je reageert nergens op
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren. Ja vijfde plekje in een half jaar.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke is op 😵‍💫
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen schreeuwende craving maar een biertje lijkt me wel lekker. Liefst nog in een cafe
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rod zei:
Coke is op 😵‍💫
Klik om te vergroten...
Pffft! Coke!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Tijd voor bed en nog wat muziek.
Klik om te vergroten...
Zou ik die frenchcore even overslaan. Hoewel, werkt voor mij wel rustgevend vaak...
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Zou ik die frenchcore even overslaan. Hoewel, werkt voor mij wel rustgevend vaak...
Klik om te vergroten...
Te laat man!
Voel me wel weer inneens een stuk beter nu. Maar ben weer minder moe. Misschien niet zo handig.

Doet me er wel aan herinneren dat ik ook gewoon af en toe eens op de bank kan gaan zitten, koptelefoon op en nieuwe muziek uitzoeken.

Was zó rusteloos vanavond. Maar muziek blijft toch een passie. Mood sturen op een gezonde manier.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
nu eindelijk weer 2 weken clean
het is wel moeilijk alle tegen slagen nuchter onder ogen zien maar wel het beste ipv soms meerdere keren per week een pyro te gebruiken om me de problemen om te gaan
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Doet me er wel aan herinneren dat ik ook gewoon af en toe eens op de bank kan gaan zitten, koptelefoon op en nieuwe muziek uitzoeken.

Was zó rusteloos vanavond. Maar muziek blijft toch een passie. Mood sturen op een gezonde manier.
Klik om te vergroten...
Precies! Als je een beetje een fatsoenlijke headset hebt is dat idd heerlijk. Helemaal in meegesleurd worden.
LucidLucy zei:
Te laat man!
Klik om te vergroten...
Haha oeps
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben 10 dagen clean weer na m'n uitglijder op Ghosttown. Maar deze week wel 2 moeilijke momenten. Ik heb die €800 energietoeslag gehad en veel geld krijgen=coke bestellen in mijn hoofd🙈
Maarja heb de halve erfenis van m'n vader al opgesnoven afgelopen jaar, dus nu maar proberen wat verstandiger te zijn met zowel geld als clean blijven👍

En gisteravond had ik het wel lastig na het kampioenschap van Ajax, want normaal gesproken vierde ik dat helemaal doorgesnoven in A'dam en nu zat ik braaf thuis met een cola zero voor de tv 🙈

Merk wel dat het deze week veel in m'n gedachten zit ook met andere dingen (vandaag ging het bij het herstelcentrum over dat ze voor een evenement mensen voor de "kookploeg" zochten en daar maakte ik natuurlijk weer "coke-ploeg" van🙈🤣
Maar ik geef er niet aan toe dus 💪💪💪
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik thuis ben gelijk een Heineken 0.0 openen. Ja. Ik crave alcohol vrij bier lol
J
Jesuswalksurviv0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
drank vind ik maar niks, wiet ook niet. heb zin in iets dat sterk sedeert, maar heb niet zoals in de zin van zyprexa. what i need is een combi van benzodiazepinnes & een 1 of ander narcose shit, met spierverslappende effecten en een beetje mdma achtige roesje.... omg, dat is fucking heerlijk. morfine icm midazolam ofzo... i pay good money for that muwhahaha...

als dit zo doorgaat, want ik ben wel echt achteruit gegaan, moet ik weer ff een plan opstellen. dat word weer de yogaposititie doen "de boom" onder een ijskoude douche. daarna half uur tel-meditatie. uit de slowcooker haal ik de uien, wortel & aardappels die daar 8uur in hebben gelegen. zorgt ervoor dat ik de hele dag geen honger heb. overdag ga ik weer veel lezen in stilte, buiten rondlopen en accept dat dit is het.

och neeh, ik wil weer te gekke shit meemaken. maar voortplanten; dat zorgt ervoor dat ik weer langer wil blijven leven.. ofzo.. ik weet het niet meer... ik had Eva bij de aldi vandaag effe aan moeten spreken. en zeggen dat ik er klaar mee ben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
frenchcore
Klik om te vergroten...
Jake Peralta Puke.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."