Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
247 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
nu eindelijk weer 2 weken clean
het is wel moeilijk alle tegen slagen nuchter onder ogen zien maar wel het beste ipv soms meerdere keren per week een pyro te gebruiken om me de problemen om te gaan
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Doet me er wel aan herinneren dat ik ook gewoon af en toe eens op de bank kan gaan zitten, koptelefoon op en nieuwe muziek uitzoeken.

Was zó rusteloos vanavond. Maar muziek blijft toch een passie. Mood sturen op een gezonde manier.
Klik om te vergroten...
Precies! Als je een beetje een fatsoenlijke headset hebt is dat idd heerlijk. Helemaal in meegesleurd worden.
LucidLucy zei:
Te laat man!
Klik om te vergroten...
Haha oeps
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben 10 dagen clean weer na m'n uitglijder op Ghosttown. Maar deze week wel 2 moeilijke momenten. Ik heb die €800 energietoeslag gehad en veel geld krijgen=coke bestellen in mijn hoofd🙈
Maarja heb de halve erfenis van m'n vader al opgesnoven afgelopen jaar, dus nu maar proberen wat verstandiger te zijn met zowel geld als clean blijven👍

En gisteravond had ik het wel lastig na het kampioenschap van Ajax, want normaal gesproken vierde ik dat helemaal doorgesnoven in A'dam en nu zat ik braaf thuis met een cola zero voor de tv 🙈

Merk wel dat het deze week veel in m'n gedachten zit ook met andere dingen (vandaag ging het bij het herstelcentrum over dat ze voor een evenement mensen voor de "kookploeg" zochten en daar maakte ik natuurlijk weer "coke-ploeg" van🙈🤣
Maar ik geef er niet aan toe dus 💪💪💪
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik thuis ben gelijk een Heineken 0.0 openen. Ja. Ik crave alcohol vrij bier lol
J
Jesuswalksurviv0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
drank vind ik maar niks, wiet ook niet. heb zin in iets dat sterk sedeert, maar heb niet zoals in de zin van zyprexa. what i need is een combi van benzodiazepinnes & een 1 of ander narcose shit, met spierverslappende effecten en een beetje mdma achtige roesje.... omg, dat is fucking heerlijk. morfine icm midazolam ofzo... i pay good money for that muwhahaha...

als dit zo doorgaat, want ik ben wel echt achteruit gegaan, moet ik weer ff een plan opstellen. dat word weer de yogaposititie doen "de boom" onder een ijskoude douche. daarna half uur tel-meditatie. uit de slowcooker haal ik de uien, wortel & aardappels die daar 8uur in hebben gelegen. zorgt ervoor dat ik de hele dag geen honger heb. overdag ga ik weer veel lezen in stilte, buiten rondlopen en accept dat dit is het.

och neeh, ik wil weer te gekke shit meemaken. maar voortplanten; dat zorgt ervoor dat ik weer langer wil blijven leven.. ofzo.. ik weet het niet meer... ik had Eva bij de aldi vandaag effe aan moeten spreken. en zeggen dat ik er klaar mee ben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
frenchcore
Klik om te vergroten...
Jake Peralta Puke.gif
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Nee wij kennen alleen zo'n rechter hamertje, in een rechtszaal, dat iemand tikt en roept ORDE! ORDE!
Klik om te vergroten...
Lul niet, ook jij hebt de banhamer al langz zien zwiepen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wist het. Ik wist dat alcohol drinken m'n stoppen met roken extra kut gaat maken.

Nu heb ik gedronken en mag ik op de blaren zitten. Maar ik ga niet naar die tyfus tankstation. Echt niet!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb NU fucking veel trek in alles wat me maar beter zou kunnen laten voelen als emotie-regulatie, terwijl ik morgen gewoon lekker naar een festival ga en daar pep ga gebruiken. Maar daar heb ik NU niks aan. Maar nu al gebruiken gaat dat festival morgen verpesten, dat weet ik ook wel. En om deze reden gebruiken wil ik sowieso niet meer🙄
Dus nu maar met 2 Oxazepam en m'n verzwaringsdeken en knuffel naar bed en hopelijk een beetje tot rust komen van die gedachten🤯
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw van de Aldi: sorry meneer, we verkopen geen flesjes los alleen in 6 packs.

ik: oh geen enkel probleem hoor, fijne middag hoer
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
pff, eerste weekend sinds tijden dat ik waarschijnlijk niet ga gebruiken omdat ik morgen een paar dagen op vakantie ga. Zelfs de neiging om het mee te nemen op vakantie en dat zou best kunnen want ik blijf in Nederland en zou best leuk zijn!

Maar iets zegt me dat ik dat écht niet moet doen maar de cravings zijn zooooo groot…😫
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan geen Jointjes roken want hebt heel veel tandpijn 😭

Nu al 2 dagen geen wiet gerookt. Merk echt wel heel veel vershil sinds ik puur rook en geen tabak meer.

Het is veel makkelijker 🙏🏻 Dus jeeej..

Alleen tandpijn is verschrikkelijk 😡
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb echt ernstige afkick door m'n chatsapps te verwijderen.

Mensen zullen me voor gek verklaren maar is echt erg m'n anxiety nu.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog een frustratie: Iemand die ik op whatsapp en fb geblokkeerd heb, niet zonder reden, die me dan doodleuk gaat volgen op insta om op kattenfoto’s van 2 jaar terug te reageren.
Hoe dom ben je…?
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Heb echt ernstige afkick door m'n chatsapps te verwijderen.

Mensen zullen me voor gek verklaren maar is echt erg m'n anxiety nu.
Klik om te vergroten...
telegram zeker lol
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cravings ik haat jullie! 😡
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren doorgekomen en dan 's nachts dromen over drank, tafels vol.
Nu weer afkick verschijnselen en moet nog 3,5u wachten voor ik medicatie kan nemen om dat enigszins te dempen.
Maar die tering trek in zuipen is het ergste.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil chocolade 😡
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik gebruikte dagelijks sos, nu heb ik 3CMC ontdekt.. eerste lijntje is even kut maar daarna geen last meer van mijn neus, dit spul is oprecht gevaarlijk voor mij. Maar vergeleken met sos zoveel malen goedkoper, maar ik heb het idee dat het bij mij nog verslavender werkt dan cocaïne.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil sigaretten kettingroken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."