Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdloos zei: Maak het vloeibaar en spuit het in je endeldarm. Zijn verschillende manieren om het vloeibaar te maken. Met PG en demi water , of gewoon in een capsule en die minimaal circa 5+cm naar je endeldarm mikken. Klinkt alsof je pillen/ pellets niet oplossen zonder water met oplosmiddel als PG als voorbeeld Klik om te vergroten... Heb 400 Mg opgelost in 3cl water heb het 2 keer geprobeerd eerst diep en schuin daarna niet diep maar toen voelde ik wel drang voor mijn behoefte te doen en de eerste keer niet dus ik dacht eindelijk maar 2 uur later totaal niks"
"tequilavodka zei: Heb 400 Mg opgelost in 3cl water heb het 2 keer geprobeerd eerst diep en schuin daarna niet diep maar toen voelde ik wel drang voor mijn behoefte te doen en de eerste keer niet dus ik dacht eindelijk maar 2 uur later totaal niks Klik om te vergroten... Dat doen we dus ook niet meer. Trouwens heb er genoeg van als het op is stop ik voor een tijd."
"LucidLucy zei: Pluggen werkt binnen 3 minuten. Dat is de onset tijd. Doe je het echt goed, dan zit je eerder rond de 1 minuut. De come-up tijd is ook enkele minuten. M.a.w. binnen 5-7 minuten ga je als een raket. Je hebt véél te veel water gebruikt. Zo'n 20 tot 30 keer teveel. Je gebruikt bij voorkeur 1ml of minder. Enkel wanneer het zeer corrosieve middelen zijn of je torenhoge doseringen gebruikt (wat bij jou opzich wel van toepassing is), kan je ervoor kiezen iets meer water te gebruiken. Maar nooit meer dan 2ml. Hoe meer water je gebruikt, hoe langer het duurt voor het inwerkt + een heleboel stof zal je bloed waarschijnlijk niet eens bereiken. Je hebt ongetwijfeld de verkeerde spuit gebruikt als je 3cl inbrengt. Met zo'n grote spuit kan je helemaal niet de preciezie toepassen die nodig is om correct te pluggen. Een 1ml spuit is perfect. Een 2ml spuit gaat nog. Bij 5ml ga je al merken dat het minder goed werkt. Laat staan bij een spuit voor 3 of 5 cl. Een goede plugtechniek is vaak best wat oefenen om de juiste sweet spot te vinden. Als je die 1 minuut wilt halen, moet je echt precies goed zitten. Je hersenchemie is waarschijnlijk niet voldoende hersteld om überhaupt veel te voelen van 3cmc. Zeker als je relatief recent a-pihp hebt gebruikt. Dat geeft echt een enorme optater aan je receptoren. Geef je hoofd eerst eens een tijd rust zou ik suggereren. Lukt het je niet om een maand clean te blijven, dan wordt het misschien toch eens tijd om je af te vragen of je misschien kampt met verslaving. Klik om te vergroten... Ik bedoelde 3ml"
"LucidLucy zei: Oh gelukkig! Anders had je net zo goed de tuinslang erin kunnen hangen! Alsnog is 3ml redelijk veel. En met een 3 of 5ml spuit, is het lastig om de sweet spot te raken. Klik om te vergroten... Ja ik doe het dan ook niet meer. Zonde van het verspilde materiaal"
"tequilavodka zei: Ja ik doe het dan ook niet meer. Zonde van het verspilde materiaal Klik om te vergroten... Net weer 300 Mg proberen pluggen heb anaal douche gedaan spuit schuin er in en ben al 50 minuten aan het wachten! Kan het nog opkomen of is het weer verloren"
"tequilavodka zei: Net weer 300 Mg proberen pluggen heb anaal douche gedaan spuit schuin er in en ben al 50 minuten aan het wachten! Kan het nog opkomen of is het weer verloren Klik om te vergroten... Heb nog allerlaatste bommetje van 900 Mg gedaan van de miserie hopelijk slaagt het niet alle 2 te gelijk in maar dat pluggen is al 1 uur geleden dus dat kan ik wel vergeten denk ik"
"Dirkjan zei: Oh, ik heb er nog een. Ontzettend stoned de winkel inlopen, de AH, toen ik helemaal paranoia werd. We noemde dit altijd “the green mile”, de weg naar de winkel tot aan de kassa was als een soort laatste voetstappen tot de elektrische stoel. Maar deze keer was ik zo de weg kwijt. Ik wist niet meer waar ik was, wat ik wilde doen, wat ik wilde kopen. Alles ging in slow motion. Paranoia en angst. Totaal de kluts kwijt. Ik raakte in paniek terwijl mijn twee “companen” zich niet realiseerde hoe bad ik ging. Niet leuk nee. Klik om te vergroten... Been there done that"
"2 gram nep besteld aangezien 4fma overal uitverkocht is. echter niet heel veel ervaring met nep en de ervaring was niet om naar huis te schrijven... Nu nieuwe poging... Ik hou mij aan max halve gram per dag/nacht. Maar snuiven zie ik niet echt zitten. Voel mij dan zo junkie achtig. zou het oraal willen nemen is dit de moeite waard? Roken zie ik ook niet zitten ik dacht 0,075 oraal te proberen? Iemand tips?"
"Mevrouw Pløp zei: En dit is waarom het precies geen zin heeft jou tips te geven. Klik om te vergroten... Ik wil het gewoon nog 1 kans geven en dan is het genoeg geweest! Had misschien niet de juiste dosis misschien te veel of te weinig"
"DrippTone zei: Die lossen prima op, 15 tot 30 minuten en het goedje zit al in je bloed. Klik om te vergroten... Ik zit hier al meer dan een uur te wachten op het effect??? 400mg 3cmc laatste keer al 1 gram verspild voor niks. Hoelang kan het duren voor het effect?? Ging toch sneller dan oraal??? Al 70 minuten aan het wachten voor niks"