#1
Kleine craving naar nog een beetje 3-FA
Houd vol, deze gedachten gaan voorbij!Na 1 jaar en 2 maanden sober deze week toch erg veel last van cravings gehad, vooral gewoon heel erg veel zin in een party on my own.
De cravings zijn zeker niet meer zo vaak/heftig aanwezig als in de eerste maanden, maar deze week dus wel heel erg. Eigenlijk is het enige wat me op de been houdt op dit moment vooral dat ik niet nog een keer door die afkick-hell heen wil.
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.
Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Goed dat je het hier deelt!Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.
Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Gebruiken maakt het alleen maar erger kerel. Vergeef het je moeder. Ze kan het niet anders dan dat ze altijd heeft gedaan. Maar jij bentJeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.
Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Daar mag je heel erg trots op zijn @Raver!Super bedankt voor de steun. Het is zwaar, maar ik ben clean.
Gewoon vandaag weer niet gebruiken. ❤️Heb gister weer gebruikt maar was niet de bedoeling![]()
Ai herkenbaar! Ik heb ook cravings. Bah!De drang om het rustige gevoel van opioïde blijft knagen ,gelukkig heb ik niets in huis en ga het ook niet opzoeken.
Ik denk dat de chronische pijn ook wel een rol speelt ,dat gevoel om even pauze te hebben van de pijn is dan denk ik niet zo gek dat ik crave naar opioïden.
Ik doe het ook niet ,alleen om maar uit die verslaving te blijven.Ai herkenbaar! Ik heb ook cravings. Bah!
Helaas is er onlangs uit de MRI gebleken dat ik idd verklaarbare pijn heb in mijn rug. Waardoor de cravings in mijn hoofd ook worden goed gepraat als: zie je wel, je hebt pijn, je mag het nemen.
Maar ik weet heel goed dat het de pijn heel eventjes dempt en ik daarna misselijk, moe en chagrijnig wordt. Dus ik doe het niet!
Tuurlijk wilde ik hem helpen om zijn snoeptasje mee te nemen, was al eerder de succesformule ter overbrugging naar een betere plek om erboven op te komen.Nu 2 maanden clean van benzo's.
Ongelooflijk na 16 jaar benzo's is het boek dichtgeslagen.(Ik blijf alert)
De 1e maand was het slapen kapot moeilijk maar deze 2e maand elke dag: 8 uur slaap per nacht. 🥳
En zonder plafonddienst. Als ik het licht uitknip voel ik me nooit lekker moe en toch weer dat stemmetje "het gaat je niet lukken" en ineens is het ochtend.... mét energie en zin in de dag.
Dat gevoel dus nooit gekend in de ochtend.
Vandaag het duiveltje "anders neem je wat benzo's in huis voor noodgevallen" ook de deur uitgeschopt, want eenmaal een hap van het verboden fruit en ik ben dit nieuwe paradijs kwijt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."