Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
245 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleine craving naar nog een beetje 3-FA
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pff heb echt onzettend veel zin om wat zooi te halen. Het is dat de portomonnee het niet toelaat. Al zo'n 6 weken niets gehad door de stress van de verhuizing. Soms wel jaloers op mensen die een voorraadje in huis hebben.
J
JesterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 1 jaar en 2 maanden sober deze week toch erg veel last van cravings gehad, vooral gewoon heel erg veel zin in een party on my own.
De cravings zijn zeker niet meer zo vaak/heftig aanwezig als in de eerste maanden, maar deze week dus wel heel erg. Eigenlijk is het enige wat me op de been houdt op dit moment vooral dat ik niet nog een keer door die afkick-hell heen wil.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jester zei:
Na 1 jaar en 2 maanden sober deze week toch erg veel last van cravings gehad, vooral gewoon heel erg veel zin in een party on my own.
De cravings zijn zeker niet meer zo vaak/heftig aanwezig als in de eerste maanden, maar deze week dus wel heel erg. Eigenlijk is het enige wat me op de been houdt op dit moment vooral dat ik niet nog een keer door die afkick-hell heen wil.
Klik om te vergroten...
Houd vol, deze gedachten gaan voorbij!
Gun jezelf wat goeds en probeer je focus te verleggen als dat nodig is.
Of neem genoegen met de situatie en acceptatie vinden in het feit dat dit een onderdeel is van je herstel.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soms mis ik een echte goede nod wel ,gelukkig is de bruin zo slecht dat ze er terug stophoest van maken haha.
Nee voor mij nooit geen bruin meer en die heerlijke nod :(
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oei, ik voel met je mee @Raver. Blijf sterk! ❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Klik om te vergroten...

Sterkte kerel.
Blijf sterk en laat je niet verleiden
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Klik om te vergroten...
Goed dat je het hier deelt!
Heel veel sterkte man en hoop dat je juist nu sterk kunt zijn 😘

Het gevoel wat je hebt, dat mag er zijn.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Jeugdtrauma's weer opgerakeld door mijn moeder. Ze hoeft niets meer met me te maken te hebben. Het ligt weer eens aan mij, hoe kon ik weten wat normaal gedrag was vroeger.

Ik wil niet voelen, het doet zo'n pijn. Ik wil gebruiken. Die kalmte voelen van de wiet, terwijl de kalmte er niet eens zal zijn. Angst en nervositeit als ik nu zou gaan blowen maar zelfs dat voel ik liever dan dit.
Klik om te vergroten...
Gebruiken maakt het alleen maar erger kerel. Vergeef het je moeder. Ze kan het niet anders dan dat ze altijd heeft gedaan. Maar jij bent
in ieder geval aan het veranderen en je verantwoordelijkheid aan het nemen.

👍
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Super bedankt voor de steun. Het is zwaar, maar ik ben clean.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raver zei:
Super bedankt voor de steun. Het is zwaar, maar ik ben clean.
Klik om te vergroten...
Daar mag je heel erg trots op zijn @Raver!
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb gister weer gebruikt maar was niet de bedoeling :confounded:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Serengetispaghetti zei:
Heb gister weer gebruikt maar was niet de bedoeling :confounded:
Klik om te vergroten...
Gewoon vandaag weer niet gebruiken. ❤️

Ik heb gisteren helaas ook gebruikt, terwijl ik wilde stoppen. Vandaag gaat het me lukken om overal vanaf te blijven (behalve van de koffie). De dag is nog niet om, maar ik blijf nuchter tot ik naar bed ga.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#15
SoulAssassins zei:
De drang om het rustige gevoel van opioïde blijft knagen ,gelukkig heb ik niets in huis en ga het ook niet opzoeken.
Ik denk dat de chronische pijn ook wel een rol speelt ,dat gevoel om even pauze te hebben van de pijn is dan denk ik niet zo gek dat ik crave naar opioïden.
Klik om te vergroten...
Ai herkenbaar! Ik heb ook cravings. Bah!
Helaas is er onlangs uit de MRI gebleken dat ik idd verklaarbare pijn heb in mijn rug. Waardoor de cravings in mijn hoofd ook worden goed gepraat als: zie je wel, je hebt pijn, je mag het nemen.

Maar ik weet heel goed dat het de pijn heel eventjes dempt en ik daarna misselijk, moe en chagrijnig wordt. Dus ik doe het niet!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Baloudekoe zei:
Ai herkenbaar! Ik heb ook cravings. Bah!
Helaas is er onlangs uit de MRI gebleken dat ik idd verklaarbare pijn heb in mijn rug. Waardoor de cravings in mijn hoofd ook worden goed gepraat als: zie je wel, je hebt pijn, je mag het nemen.

Maar ik weet heel goed dat het de pijn heel eventjes dempt en ik daarna misselijk, moe en chagrijnig wordt. Dus ik doe het niet!
Klik om te vergroten...
Ik doe het ook niet ,alleen om maar uit die verslaving te blijven.
Bewezen pijn is gegrond genoeg om er iets aan te doen ,maar we weten allemaal dat middelen tegen pijn alleen maar meer pijn gaat geven.
Het is een tijdelijk iets die pijnverlichting ,maar zodra het gaat wennen heb je gelijk meer nodig ook.

Mijn alternatief is de douche ,warme spieren geeft minder pijn.
Ook trekken aan haltertjes doe ik om juist die spieren rond de plekken waar het pijn doet te versterken ,waardoor er merkbaar minder pijn is.
Paracetamol werkt ook goed ,maar net als alle andere pijnstillers geeft het tolerantie maar geen verslaving.
Dus het slikken van paracetamol beperk ik ook.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou mezelf ook wel weer willen verdoven. Maar kan en mag gewoon niet. 5 snuifsessies op 3 weken was alweer genoeg over de schreef...
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aaaahh!

Ik voel me kut dus wil weer een benzo nemen. Maar ik ben het verdoven van mezelf even zat dus zit ik maar met dit kut gevoel hier!

Mocht je spontaan iets willen gebruiken maar kan of wil/mag het niet, schreeuw het hier uit!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou mezelf ook graag ergens mee plat willen gooien. Ik weet niet eens waarom… Heb echt niets te klagen. Dat is mijn frustratie.
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Paddestoel zei:
Nu 2 maanden clean van benzo's.
Ongelooflijk na 16 jaar benzo's is het boek dichtgeslagen.(Ik blijf alert)
De 1e maand was het slapen kapot moeilijk maar deze 2e maand elke dag: 8 uur slaap per nacht. 🥳

En zonder plafonddienst. Als ik het licht uitknip voel ik me nooit lekker moe en toch weer dat stemmetje "het gaat je niet lukken" en ineens is het ochtend.... mét energie en zin in de dag.
Dat gevoel dus nooit gekend in de ochtend.
Vandaag het duiveltje "anders neem je wat benzo's in huis voor noodgevallen" ook de deur uitgeschopt, want eenmaal een hap van het verboden fruit en ik ben dit nieuwe paradijs kwijt.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk wilde ik hem helpen om zijn snoeptasje mee te nemen, was al eerder de succesformule ter overbrugging naar een betere plek om erboven op te komen.

Toch even geopend natuurlijk hier, naaahh, als een piraat die de schatkist opent waar het goud je tegemoet glimt.

Benzo's, Benzo's.........:fearscream:
79c4347587e2fa58b17a5727bb0e7fcc_w200.gif

Maar ik doe het niet, doe het niet. Nog 2 nachtjes en dan verhuist de schatkist naar een ander.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."