Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
182 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Moeten we hulpdiensten bellen? 🤣
Klik om te vergroten...
Baneet das nie noedig, kzal int vervolg neig men bijst doen veur AN te klappe 👍🏻🤣(tot zondag dan toch 😊.)
Dirkjan zei:
Dat kan jij toch makkelijk met je hamer oplossen?
Klik om te vergroten...
Dat kleine houte hamertje om op je kopje te slaan bedoel je ? (Gezegde in België , weet niet of dat in Nederland ook een gezegde is 🤣).
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben héél kwaad op geselecteerde mensen uit mijn verleden. Maar eigenlijk word ik gewoon kwaad omdat ik aan het opruimen en schoonmaken ben. Wat raar.

Is mijn woede zo erg omdat ik niet aan mezelf toe wil geven dat ik eigenlijk heel lui ben, en geef ik daarom ongerelateerde anderen de schuld?

Heb al zo vaak geschreeuwd tegen mensen uit mijn verleden. Meestal vanbinnen. Wat heeft het voor nut?

Wat levert mij dit op?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Ben héél kwaad op geselecteerde mensen uit mijn verleden. Maar eigenlijk word ik gewoon kwaad omdat ik aan het opruimen en schoonmaken ben. Wat raar.

Is mijn woede zo erg omdat ik niet aan mezelf toe wil geven dat ik eigenlijk heel lui ben, en geef ik daarom ongerelateerde anderen de schuld?

Heb al zo vaak geschreeuwd tegen mensen uit mijn verleden. Meestal vanbinnen. Wat heeft het voor nut?

Wat levert mij dit op?
Klik om te vergroten...
Niks , loslaten , van je luie reet komen en doen..

begin zo aan de garage te organiseren die een ravage is door verbouwing.

“zegt iemand met full blow adhd en uitstelgedrag”.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Dat kleine houte hamertje om op je kopje te slaan bedoel je ? (Gezegde in België , weet niet of dat in Nederland ook een gezegde is 🤣).
Klik om te vergroten...
Nee wij kennen alleen zo'n rechter hamertje, in een rechtszaal, dat iemand tikt en roept ORDE! ORDE!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Nee wij kennen alleen zo'n rechter hamertje, in een rechtszaal, dat iemand tikt en roept ORDE! ORDE!
Klik om te vergroten...
Als iemand iets verkeerd doet is het hier een gezegde “zal je nog doodslaan met een klein houten hamertje !” (Waar je dus met kan blijven slaan zonder iemand te doden.. 🤣🤷🏻‍♂️).
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Als iemand iets verkeerd doet is het hier een gezegde “zal je nog doodslaan met een klein houten hamertje !” (Waar je dus met kan blijven slaan zonder iemand te doden.. 🤣🤷🏻‍♂️).
Klik om te vergroten...
Haha, vind 'm wel geestig :sweatsmile: Als je zegt "zal je nog doodslaan met een massieve ijzeren hamer met ijzeren punten van 3 kilo", dan werkt ie dus niet.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Niks , loslaten , van je luie reet komen en doen..

begin zo aan de garage te organiseren die een ravage is door verbouwing.

“zegt iemand met full blow adhd en uitstelgedrag”.
Klik om te vergroten...
Niet alleen ben ik bezig... ben al verschillende carièrrettes, landen en steden verder.

Maar die comedown van a-PiHP en MDPHP freebase is best vervelend.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aah ik wil roken
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Twijfel of ik bier neem.

Mijn maag kan er zelden goed tegen en ik wil dat me niet aandoen.

Maar wil ook gewoon bier.
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Don Draper zei:
Twijfel of ik bier neem.

Mijn maag kan er zelden goed tegen en ik wil dat me niet aandoen.

Maar wil ook gewoon bier.
Klik om te vergroten...
Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vlieg hier bij de muren op, wat een kutspul is 3-cmc
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sterretje1984 zei:
Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Klik om te vergroten...
Heb me eraan toegegeven lol.

Nu heb ik een energy cravings en blijf ik dus terwijl ik het niet wil een nacht wakker 🤪
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sterretje1984 zei:
Als dat een nacht maagpijn of kotsen betekend dan kan ik je verzekeren dat je er spijt van krijgt als je het wel doet! Heb je geen andere opties?
Klik om te vergroten...
Ja nu weer spijt maar still worth it.
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Ja nu weer spijt maar still worth it.
Klik om te vergroten...
Sterkte!!!
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#15
3cmc
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven deed ik het, het gaf geen eens meer een high….
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Man, gaat niet meer hier…
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo gespannen…..
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Help help help….
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker genieten van milde benzo ontwenning hierzo!

Geen zucht tho. Héél veel uitgesproken vandaag. Heel veel... Tijd voor bed en nog wat muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."