#1
Verslaving.Waarom neem ik toch steeds dat kwartje lorazepam terwijl dat er eigenlijk af mag/moet?
Op t moment zelf wil ik zoveel mogelijk dus ook dat kwartje.
Verslaving.Waarom neem ik toch steeds dat kwartje lorazepam terwijl dat er eigenlijk af mag/moet?
Op t moment zelf wil ik zoveel mogelijk dus ook dat kwartje.
Dank je wel!Het is rotspul, zeker bij langdurig gebruik. Ik hoop dat je het over een jaartje ofzo ook zo zult zien. In jou geval vrees ik dat het niet de verslaafde in je is, maar de donkere krachten van de benzo-shit. Maar langzaam afbouwen is zeker mogelijk.
We hadden het er eerder al over, maar ik herken het "waarom kan ik niet gewoon genieten van dit mooie weer? "iedereen" om me heen lijkt hier geen moeite mee te hebben..."Dank je wel!
Ik kom uit een toestand van drank en benzo’s. Drank nu 4 maanden laten staan op 1 terugval na.
Afgelopen nacht de extra benzo’s NIET genomen.
Hoop morgen weer hetzelfde te kunnen zeggen.
De frustratie is dat ik me echt depressief voel. En niet blij kan zijn met het ‘mooie weer’.
Fijn dat je een geschikte therapeut hebt gevonden.Dankjewel Mindless.
Godzijdank nu een therapeut gevonden die de juiste snaar weet te raken. Betaal het wel zelf maar een sessie is even duur als een doos benzo’s.
Dus elke keer dat ik dat niet koop kan ik naar die mevrouw.
Frustratie: Nu al miscommunicaties over het weekend weg. Iemand die wel/niet/wel/niet de kar wil trekken, maar je mag t vooral niet overnemen.
Ja laten komen hoe het komt.Dank je wel. Moet me idd niet te druk maken. Kan vooraf bedenken dat je zo’n weekend niet onder controle krijgt.
Schrijf het toch ff als je het niet erg vindt.Wat rot dat je je zo voelt. Weet je zelf wel wat je zo onrustig maakt?
(bedoel niet dat je dat hier zou moeten schrijven)
Wat mega knap van je ? En terugvallen is normaal. Je faalt pas als je opgeeft. En niets probeerd. Dus GO GIRL 🩷Dank je wel!
Ik kom uit een toestand van drank en benzo’s. Drank nu 4 maanden laten staan op 1 terugval na.
Afgelopen nacht de extra benzo’s NIET genomen.
Hoop morgen weer hetzelfde te kunnen zeggen.
De frustratie is dat ik me echt depressief voel. En niet blij kan zijn met het ‘mooie weer’.
Ik hoop dat je er van genoten hebt, maar wel kan inzien hoe makkelijk het kan zijn. Dat je er elke keer weer in kan trappen zeg maar 🙈
Sorry hoor maar zie je die eeuwige vicieuze cirkel nou echt niet of wil je het niet zien?Ja helemaal nu we het weer een paar keer gebruikt hebben afgelopen weken is de knop weer helemaal aan. Eerst vond ik coke amper wat aan en had ik echt veel liever pep (alhoewel ik 2 jaar geleden wel de erfenis van mn pa vooral aan coke opgesnoven heb). Maar nu een paar hele "goede" ervaringen met coke gehad de laatste tijd. En vorig weekend weer een nieuwe dealer gevonden via een maatje die ook op die verjaardag was. Normaal hebben we al goed spul, maar dit was nog weer wat beter. En nou willen we toch weer omdat het zo lekker was...
Dus we zitten nu weer op precies hetzelfde punt als vorige week. En ik ben gewoon eerlijk dat ik voor 90% al weet hoe het zaterdag gaat lopen.
@Mevrouw Pløp en @dupont Ik weet het, maar het is gewoon zo lastig voor me omdat ik er dus nog wel zoveel voordelen uithaal ook. Anders was dat besluit veel makkelijker gemaakt. En met pep wegen nu de nadelen wel op tegen de voordelen. Dat heb ik nu al bijna 2 maanden niet gebruikt en heb ik ook echt geen trek naar. En ik kan het allemaal wel heel goed rationaliseren en omdenken. Maar mijn verslaafde brein kiest toch weer voor het korte termijn genot.
Hier ben ik het echt mee eens. Ik heb even door Perenijsje zijn/haar topics gelezen en het lijkt al minstens 2 jaar bezig te zijn. Wil je hier niet uit? Ik vraag me dan ook echt af welke “voordelen” jij hier nog in ziet. Ik zie ze namelijk niet, en heb toch echt mijn bril op… Wellicht een beetje hard maar ik heb echt het beste met je voor. Wellicht ook een idee om de relatie met je partner eens goed te bekijken want jullie lijken elkaar er onwijs in mee te trekken.Sorry hoor maar zie je die eeuwige vicieuze cirkel nou echt niet of wil je het niet zien?
Ga aan jezelf werken want je bent alleen maar verder aan het wegzakken en het enige wat je doet is je verslaving goed praten en gaat van het ene middel na het andere…
Je hebt de regie in eigen handen maar het komt over op mij alsof je het allemaal wel prima vind en je het allemaal maar laat gebeuren.
Sorry hoor maar zie je die eeuwige vicieuze cirkel nou echt niet of wil je het niet zien?
I guess 😄Als iemand nog voordeel haalt uit gebruiken en niet wilt stoppen, dan is dat ook gewoon zo toch? 🤷♂️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."