Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
208 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hippie Langwaus zei:
Ja, dat is het zeker.

Maar daarvoor heb ik wel een basis rust nodig. Ik doe af en toe Zazen meditatie.

Ik wacht vanavond een moment af waarop ik rustig genoeg ben om hieraan te beginnen.
Klik om te vergroten...
Even lekker sexen? Desnoods met jezelf 🤗.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hippie Langwaus zei:
Ik heb vandaag wel het gevoel gehad, dat zoiets zou opluchten. 🙂
Klik om te vergroten...

Toen ik therapie zat voor de PTSS heeft mij dit enorm geholpen.
Echt rammen maar op den duur ook "in volgorde".

Stomme is dat ik nu jou adviseer om zo'n zak te kopen en het hier ook nog op de to do lijst staat.
Zo'n hangding is ideaal maar kan ik hier nergens makkelijk kwijt. En die opblaasbare sla je om denk ik.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat de combinatie van afkicken, een logé in huis hebben gehad waar ik me aan ergerde en dat ik vandaag niet heb kunnen wandelen, net iets teveel is geweest.

Op zich ook wel weer goed om op een negatieve manier te ervaren hoeveel een goede wandeling me helpt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helpt mij idd ook. Tijdens gebruik at ik heel slecht en soms ook helemaal niet. Ook geen supplementen ofzo, ik dacht er niet over na.

Nu ook bezig mij te focussen op de gezondheid van mijn darmen. Vezels, probiotica etc.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik crave naar nuchterheid orde structuur en een toekomst want mijn leven zuigt.20231208_160015.jpg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hippie Langwaus zei:
Ik zit mezelf in de weg vandaag. Ik wil graag iets gebruiken, maar zelfs koffie en thee zijn geen handig idee.
Klik om te vergroten...

Mensen bellen en uitspreken. Doet wonderen voor zucht en elk ander ongemakkelijk gevoel ♥️
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Craving voor het gevoel van het eerstje jointje zoals altijd. Half uurtje geleden halve pure op en voel hem al bijna niet meer. De eerste paar keer voelde ik hem nog de volgende dag.
Vraag me af hoe lang nog voordat ik op een dag gewoon besef dat al dat geld dat ik verbrand heb had kunnen worden geinvesteerd in iets meerwaardig.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Mensen bellen en uitspreken. Doet wonderen voor zucht en elk ander ongemakkelijk gevoel ♥️
Klik om te vergroten...
Ja, dat is ook een goede tip. Bedankt.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe vreemd is het om midden in de craving/frustratie de enorme verscheidenheid aan helpende dingen niet te kunnen zien.

Bedankt iedereen voor de waardevolle tips en het lezen van mijn berichten! ❤️
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
JanDeBrandweerman zei:
Craving voor het gevoel van het eerstje jointje zoals altijd. Half uurtje geleden halve pure op en voel hem al bijna niet meer. De eerste paar keer voelde ik hem nog de volgende dag.
Vraag me af hoe lang nog voordat ik op een dag gewoon besef dat al dat geld dat ik verbrand heb had kunnen worden geinvesteerd in iets meerwaardig.
Klik om te vergroten...
Heel erg herkenbaar @JanDeBrandweerman.

Nu ik een maand probeer van de THC af te blijven, gebruik ik de volgende gedachte als ik graag stoned wil zijn: "Als ik nu ga blowen, ga ik er dan van genieten of valt het effect me nog steeds tegen en krijg ik daardoor extra spijt dat ik niet heb kunnen volhouden?"

In de eerste jaren van mijn cannabisgebruik voelde het als een psychedelicum en werd ik enorm geïnspireerd, creatief en zelfs wat extravert.

Langzaam is dat verzand in chronisch blijven blowen en werd ik meer introvert en voelde ik me wel goed, maar niet meer zo megafantastisch als eerst. Maar ik vond het blijkbaar toch prima en goed om maar mee door te gaan.

Dat komt ook door het effect van THC. Het maakt niet uit wat je daadwerkelijk onderneemt. Het voelt als goed, nieuw en belangrijk. Zelfs als dat een beetje suf op een bank zitten is.

Gelukkig ben ik in dat opzicht niet zo'n typische luie bankhangende stoner en ben ik altijd wel iets aan het doen, maar niet alle activiteiten worden beter als je stoned bent.

De laatste jaren begon het me op te vallen dat ik de effecten steeds minder merkte en meer ging blowen met uitblijvend gewenst effect. Pas dit jaar heb ik geprobeerd te stoppen. In maart is het me 3 weken gelukt.

Het eerste pijpje hasj dat ik daarna rookte, voelde wel heel lekker, maar ik was al snel weer continu aan het blowen en was binnen 2 dagen weer op hetzelfde punt aangekomen met wederom weinig effect.

Ook begon ik steeds meer oraal cannabis te gebruiken, maar als je dan op een dag 4-5 gram weg zit te eten en nog steeds niet onder de indruk bent, helpt dat ook niet meer.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
De afgelopen dagen krijg ik soms trek in het roken van een stevige pijp tabak. Misschien ga ik er eerdaags zelfs wel aan toegeven.

Dan kies ik één van mijn lievelingspijpen uit en zal hem vullen met een pijptabak waar in ieder geval wat Latakia tabak in zit.

Ik ben nooit gevoelig geweest voor verslaving aan nicotine en een tabakspijp rookt men niet over de longen. Een pijptabak met oriëntaalse tabakken en Latakia bevat ook relatief weinig nicotine.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paardenstaart zei:
Ik heb gram 3mmc gedeeld met iemand en nu lig ik kotsmisselijk in bed en kan ik niet slapen
Klik om te vergroten...
Oei, middagsdutje een idee? Is voor mij altijd een wondermiddel.

Ot: Slaap zonder verlamming
P
PaardenstaartLid
01-01-2024, 00:00
#13
plex zei:
Oei, middagsdutje een idee? Is voor mij altijd een wondermiddel.

Ot: Slaap zonder verlamming
Klik om te vergroten...
jaa sws maar heb afspraken in de middag, super stom
s
spekbekLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb echt m'n best gedaan, maar ik ben nergens meer clean van. De craving is te groot in deze kutwereld. Enkel wiet en sigaretten kan ik nog steeds laten... joepie?
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou dat is ook al heel wat!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heel de tijd op de klok aan het kijken omdat ik de ochtend geen tijd vind om drugs te bestellen maar ik eigenlijk ook niet meer wil wachten... en tegelijk wil ik ook niet willen bellen. Maar helaas is het momenteel sterker als ik ben.
Grrrrrr...
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een jaar Leviaan maar ze doen bijzonder weinig.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb echt trek in iets van O-PCE waardoor ik enorme lachkick weer krijg want ik voel me zo verdrietig en angstig en boos op het moment/de laatste maand en ik wil me gewoon weer heel even vrolijk en energiek voelen 😍
Maar ja dat gaat niet samen met Bromozolam dus het gaat door want ik wil niet weer in het ziekenhuis belanden zoals met die GHB 🥺
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet toch een keer gaan voelen. Daar zul je in de kliniek ook tegenaan lopen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker genieten van milde benzo ontwenning hierzo!

Geen zucht tho. Héél veel uitgesproken vandaag. Heel veel... Tijd voor bed en nog wat muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."