Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
205 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aan mijn derde disposable 2 ml 20 mg vape vandaag (afgelopen dag)

Wil niet alweer investeren in mods en liquids. Paar jaar geleden zat ik te kettingroken en te kettingvapen tegelijkertijd. Ik ga niet weer in die valkuil vallen.

M'n doel: discipline. Paar heisjes nemen en dan ongeveer half uur laten liggen in een andere verdieping en kamer. Liefst terug naar een disposable per dag. Twee kan nog financiëel als nicotine m'n enige drug is. Maar drie kan echt niet. Dan ben ik met tabak kettingroken nog goedkoper uit verdomme.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Don Draper zei:
Aan mijn derde disposable 2 ml 20 mg vape vandaag (afgelopen dag)
Klik om te vergroten...
Holy fucking shit. Net mijn 4 mg risperidon genomen en ik ben he-le-maal van de kaart. Probeerde wat te eten maar ik ben te verward.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had gewoon 6 uur geleden mijn Risperidon moeten nemen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik overleef dit wel maar dit is bad trip vibes man
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Draper zei:
Ik had gewoon 6 uur geleden mijn Risperidon moeten nemen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik overleef dit wel maar dit is bad trip vibes man
Klik om te vergroten...
Hoe is het vandaag? Antipsychotica kunnen pittige afkick hebben :(
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Hoe is het vandaag? Antipsychotica kunnen pittige afkick hebben :(
Klik om te vergroten...
Moe en licht neerslachtig maar prima.

Minderen met vapen gaat ook prima. :)

Wel weer pijn maar de ibuprofen werkt mee vandaag. Blij met het weer vandaag! Had het weer even nodig.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit weekend echt even niet gebruiken (teveel gedaan de afgelopen tijd, geen geld, morgen moederdag). Dus echt even rustig aan doen. Maar elke vezel in mn lichaam schreeuwt om drank of drugs 😫
Terwijl ik me prima vermaak heerlijk in het zonnetje met mn boek hoor🌞
Maar wil dan toch weer dat "extra's" erbij🫣

Nouja eigenlijk wil ik net als de rest van mn maatjes op Titanium feesten in de zon vandaag, maar helaas dus😓
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Kun je je voorraad eventueel niet tijdelijk bij iemand onderbrengen? Maakt het toch echt makkelijker.
Klik om te vergroten...
Ik heb de pilsjes niet (meer) in de koelkast staan. Als ik mezelf betrap op de neiging een lauw pilsje te willen gaan drinken, is dat een alarmbelletje voor me.

Ik ga het bier en de andere flessen wel uit het zicht zetten. Dat gaat wel schelen in de hoeveelheid (onbewuste) triggers.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik moet echt wat hebben. Ik wil gewoon van dat intense opgefokte gevoel af en ik twijfel tussen alprazolam en methamfetamine. 1mg alprazolam deed echter niets en methamfetamine nemen is nooit echt wijsheid, dus ja, helemaal kut.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweevteev zei:
1mg alprazolam deed echter niets en methamfetamine nemen is nooit echt wijsheid, dus ja, helemaal kut.
Klik om te vergroten...
Rustig aan.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zweevteev zei:
Ik moet echt wat hebben. Ik wil gewoon van dat intense opgefokte gevoel af en ik twijfel tussen alprazolam en methamfetamine. 1mg alprazolam deed echter niets en methamfetamine nemen is nooit echt wijsheid, dus ja, helemaal kut.
Klik om te vergroten...
Kun je je frustraties ventileren door iets fysieks te doen? Wandelen, rennen (al is het maar 100m), fietsen, blokje om?
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweevteev zei:
Ik moet echt wat hebben. Ik wil gewoon van dat intense opgefokte gevoel af en ik twijfel tussen alprazolam en methamfetamine. 1mg alprazolam deed echter niets en methamfetamine nemen is nooit echt wijsheid, dus ja, helemaal kut.
Klik om te vergroten...
Meht.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
plex zei:
Wil iets, maakt me niks uit wat. gewoon iets om wat leven in me te brengen en om me te helpen werken vanacht, moet nog ff door
Klik om te vergroten...
volhouden
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog één wietkoekje met een mok thee en dan naar bed. Morgen weer vroeg op, want ik moet koekjes bakken. 🤣
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
@LucidLucy goed bezig , en goed dat je niet hebt toegegeven aan je zucht 🥰
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfff door aanhoudende vermoeidheid en extreem volle dagen, heb ik deze week echt veel last van gebruikersgedachten.

Ik doe het deels mezelf aan. Ik moet nog iets voor werk afronden voor mijn vakantie ècht kan beginnen. Iets 3D-modelleren zodat dat naar de producent kan. Dan zit je ook met levertijd en ik moet het begin september hebben.

En dan ben ik bezig met de verhuizing. Mijn huis inrichten. Nu zou dat op een wat lager pitje kunnen, maar daar heb ik toch wel veel moeite mee 🤣

En waarschijnlijk is het gewoon spannend ook. Al voel ik dat nog niet direct.

Al veel gedachten gehad aan 3mmc/3cmc/NEP zelfs a-pihp.
En nu ben ik onderweg naar mijn nieuwe woonplaats, waar ze wèl coffeeshops hebben. Dus ook dat schiet door mijn hoofd. (Ach het is maar wiet hè, wat maakt het uit en meer van die onzin)

Net wat fellows gebeld. Nemen de eerste drie niet op 🙄
De vierde gelukkig wel. Even uitspreken dat ik zucht heb. Daarna lekker over vanalles ouwehoeren. En de zucht is weer bijna helemaal weg. Wat een telefoongesprek allemaal wel niet kan brengen hè.

We gaan zien voor hoe lang het wegblijft. Maar gezien die eerste drie fellows niet opnamen, verwacht ik dat ze straks allemaal nog een keer terugbellen. Zo heb ik over de dag nog wat van deze gesprekken en blijft de zucht ver weg 😇
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cravings komen onverwacht even heel heftig om de hoek kijken😩
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wil iets, maakt me niks uit wat. gewoon iets om wat leven in me te brengen en om me te helpen werken vanacht, moet nog ff door
M
MDRecreantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doe me nu gewoon een pizza of een bamischijf met mayonaise.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Torchic zei:
Cravings komen onverwacht even heel heftig om de hoek kijken😩
Klik om te vergroten...
keep up !
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#20
RnB_fan zei:
En, heb je nog wat uurtjes kunnen rusten/slapen?

Dat het me te lang duurde en me ging vervelen had ik ook altijd.. voordat ik zo'n hoge gewenning had opgebouwd dat ik een lijntje speed voor het slapen kon nemen.
Klik om te vergroten...
Ik heb hooguit half uur geslapen. Helaas voel ik me ook best brak, en moet ik nu aan m'n planning beginnen. Beetje ziekerig maar eigen schuld.

Ik doe wel vaak ongeveer 4 uur in bed liggen met alles donker zodat ik nog enigszins "slaap" heb, wakker dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."