Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
153 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Screenshot_2024-01-20-07-17-19-361_com.thehungrywasp.iamsober-edit.jpg

Poco a poco, maar vandaag weer op de 50 dagen zonder toevoer van THC of CBD.

Wel 1 nachtje alcohol en 1 nacht lotusbloem in deze periode. Alcohol maakte me te gestresst in de kater fase en neem ik voorlopig ook niet meer.
Lotusbloem schoot niet op gezien ik stoned probeerde te worden, maar dit stadium niet kon bereiken. Ik werd er eerder misselijk van die avond.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat goed!!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Morgen die badge. Heb m verdiend. Nooit eerder zo hard moeten werken voor iets.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nu al aan t janken en het is pas om 11 uur. Dit wordt helemaal niks. Ze zijn al wat gewend maar toch.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alinde zei:
Ik ben nu al aan t janken en het is pas om 11 uur. Dit wordt helemaal niks. Ze zijn al wat gewend maar toch.
Klik om te vergroten...
Huilen mag!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja vorige keer heb ik me de hele meeting groot gehouden. T voorleesblad halverwege aan iemand anders gegeven (die hele lange) en na de meeting brak ik helemaal. Ik moest weer terug naar de afdeling en we hadden daar niet zo’n heel leuk weekend.
Ik heb zo gehuild toen. Kreeg gelukkig het nummer van een fellow en zij appt soms nog.

(toen was ik een maand vrij van alcohol)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
Wooooooowwwww!

Misschien ben je niet ‘gewoon’ ziek maar is het ook een reactie. Ik kreeg ook opeens ‘gewoon’ koorts terwijl ik voor het laatst koorts had op mijn 16e. Je bent echt vatbaarder voor dat soort dingen tijdens en na de afkick.
Gefeliciteerd!
Klik om te vergroten...

Ja dat is lastig te zeggen wat dan bij de afkick vandaan komt en wat van een lichte griep bijvoorbeeld.
Maar wat duren de dagen en nachten ontzettend lang als je eenzaam in de kliniek op je kamer ligt, niet kunt slapen, niks als afleiding kunt hebben (zelfs geen podcast luisteren ofzo). Maar de verpleegkundigen/begeleiders zijn heel lief en brachten medicatie en eten naar me en kwamen steeds even kijken hoe het ging enzo🥰

En mn vriend ook ziek is en dus al dagen niet op bezoek is gekomen😓 En dan ook nog wat stress om andere dingen zoals een kapotte wasmachine thuis. Dus het is echt extra loodzwaar omdat er dus van alles bovenop het detoxen tegelijkertijd komt😫
Dankjewel 🤗
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik voel met je mee Perenijs. Ik werd vlak voor kerst ziek. Koorts met veel hoesten. Ze deden geen Coronatest meer dus weet niet of het dat was. Ik kon wel meedoen met de maaltijden en de kringgesprekken maar verder was er helemaal niks. Oh trouwens ook geen gesprekken in dat weekend en tijdens kerst vlg mij. Er werd wel gewandeld maar ivm de koorts moest ik nog binnen blijven. Pffff wat was dat saai. Op gegeven moment mocht op wel op de bank liggen wat normaal niet mag. Dat was het hoogtepunt van die week.

Ja wat ben je dan blij als de verpleging naar je om kijkt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Ja dat is lastig te zeggen wat dan bij de afkick vandaan komt en wat van een lichte griep bijvoorbeeld.
Maar wat duren de dagen en nachten ontzettend lang als je eenzaam in de kliniek op je kamer ligt, niet kunt slapen, niks als afleiding kunt hebben (zelfs geen podcast luisteren ofzo). Maar de verpleegkundigen/begeleiders zijn heel lief en brachten medicatie en eten naar me en kwamen steeds even kijken hoe het ging enzo🥰

En mn vriend ook ziek is en dus al dagen niet op bezoek is gekomen😓 En dan ook nog wat stress om andere dingen zoals een kapotte wasmachine thuis. Dus het is echt extra loodzwaar omdat er dus van alles bovenop het detoxen tegelijkertijd komt😫
Dankjewel 🤗
Klik om te vergroten...
Ja, je kunt behoorlijk beroerd worden van Benzo afkick, en ik denk dat je sowieso vatbaarder bent. En er heerst ook van alles.

Ik ben ook ziek geweest in de kliniek, da's echt niet leuk, maar je hebt verpleging dichtbij nu.

Zet 'm op! You can do it.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Zit nog op 25 mg Diazepam nu (op 30 mg begonnen), maar vergeleken met wat ik aan Bromazolam gebruikte is dat een schijntje natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Wow @Perenijsje, je gaat wel heel goed en snel zeg! Ik hoop dat je zo relax door kunt knallen in je herstel. Lekker ziek zijn deze dagen lijkt me niet eens zo erg, als je dat thuis overkomt is dat lastiger in deze afkick periode neem ik aan.
Heel veel sterkte en succes komende uurtjes, dagen en weken!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dankjulliewel allemaal!🥰
Ja dat scheelt wel, daar werd ik wel lekker verwend en goed verzorgd/begeleid toen ik ziek was. Gelukkig nu alweer een stuk beter. En ook gewoon in het algemeen begin ik echt al wel weer mijzelf te worden💪
Slaap wel nog maar een paar uurtjes per nacht, maar dat zal nog wel een tijd duren voordat dat beter wordt aangezien ik nog Diazepam heb. Deze week blijf ik nog op 25mg per dag, we doen het wel rustig aan. Heb echt al afkickverschijnselen en dat ik aan het trillen ben als ik het 20 minuten later neem dan normaal.
Maar vandaag iig dus 1 week clean van de Bromazolam 💪

Screenshot_20240219_134324_Clean Time App.jpg
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fijn dat ze rustig aan doen. Je bent kort geleden afgekickt van andere middelen dus je lijf was al van slag en je gebruikte best veel idd.
Ik vond het vooral irritant toen ik ziek was, dat die stoelen allemaal net niet lekker zitten. Van sommige leiding mocht ik op de bank liggen gelukkig. Kerst in de kliniek en dan ook nog ziek zijn: het was een unieke ervaring. En toch achteraf heb ik er wel warme gevoelens bij.

Verder heb ik wat leuke data:
4 - 5 ging ik in herstel (zoals ik in herstel zijn ervaar)
29 - 11 einde opname 1
29 - 12 einde opname 2
9 - 2 cleandatum

Vind het een mooie cleandatum. Laat ik m aanhouden…
B
Bloemetjesgordijn95Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Dankjulliewel allemaal!🥰
Ja dat scheelt wel, daar werd ik wel lekker verwend en goed verzorgd/begeleid toen ik ziek was. Gelukkig nu alweer een stuk beter. En ook gewoon in het algemeen begin ik echt al wel weer mijzelf te worden💪
Slaap wel nog maar een paar uurtjes per nacht, maar dat zal nog wel een tijd duren voordat dat beter wordt aangezien ik nog Diazepam heb. Deze week blijf ik nog op 25mg per dag, we doen het wel rustig aan. Heb echt al afkickverschijnselen en dat ik aan het trillen ben als ik het 20 minuten later neem dan normaal.
Maar vandaag iig dus 1 week clean van de Bromazolam 💪

Bekijk bijlage 57454
Klik om te vergroten...
Goed bezig!!! Je mag zeker trots op jezelf zijn.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Er zijn ergere dingen op 's avonds op een verlaten parkeerplaats te zeggen!
Klik om te vergroten...
Hahaha das waar!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
En dan komt de dag dat je s avonds op een verlaten parkeerterrein staat en aan iemand vraagt: Hey, wil je mijn sleutelhangers zien?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alinde zei:
En dan komt de dag dat je s avonds op een verlaten parkeerterrein staat en aan iemand vraagt: Hey, wil je mijn sleutelhangers zien?
Klik om te vergroten...
Er zijn ergere dingen op 's avonds op een verlaten parkeerplaats te zeggen!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alinde zei:
En dan komt de dag dat je s avonds op een verlaten parkeerterrein staat en aan iemand vraagt: Hey, wil je mijn sleutelhangers zien?
Klik om te vergroten...
Psst! Hey!

😄
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier kun je ook tactisch munten verzamelen. Ik doe het deze week niet helemaal goed want ga 2 x naar NA terwijl die geen weekmuntjes hebben. Straks bij een maand is het helemaal kassa.
Buitenveldert doet helemaal niet aan muntjes.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
8 februari begonnen
(Willen jullie mijn sleutelhangers zien?)
24D093EF-9A01-4222-A89D-D9D338FEA0E6.jpeg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dan te bedenken dat ik een tijdje terug er nog een aantal aan de meeting heb gedoneerd. En bij m'n moeder staat er nog een Starbucks beker vol CA munten volgens mij 🤭

Hoezo verslaafd?


1000032754.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4849505152...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."