#1
Heb jij geen behoefte aan meetings @Kordie ?
Qua middelen heb ik het onder controle.
Qua oorlogstrauma heb ik 2x per maand een meeting met lotgenoten. Komt ook gebruik wel aan bod.
Maar ik weet niet of ik daarmee door ga. Ik wil graag vooruit. Ik wil niet blijven hangen in gesprekken over de oorlog in mijn geval. Het zet mij eerder een trapje terug op de ladder dan omhoog. We kunnen bij deze bijeenkomsten begrip voor elkaar uitspreken en een luisterend oor voor elkaar zijn, maar echt beter worden moet je toch richting MGZZ.
