#1
Twee weken geen jonko! Poahhhhhh.
Dan ben je bijna door de eerste ontwenningsverschijnselen heen, proficiat!
Houd vol!
Twee weken geen jonko! Poahhhhhh.
Heb er sowieso weinig van gemerkt en weinig moeite mee. Zeker na de carnaval 🤮Dan ben je bijna door de eerste ontwenningsverschijnselen heen, proficiat!
Houd vol!
Nah eigenlijk niet… Maar begin wel door te hebben dat t een beetje alles of niets is voor me. Al zo vaak gepauzeerd en geminderd en dan na korte of lange tijd weer elke avond 1 (delen, met mn toekomstige ex. Maar alsnog…) En voorlopig heb ik er meer afkeer voor (echt misselijk als ik er aan denk???) dan trek in, dus die lijn houd ik nog maar even aan.Fijn dat het makkelijk gaat!
Wil je definitief stoppen met blowen?
Ik hoop dat je hiermee ook anderen stimuleert om te stoppenEen maand zonder stimulanten. Wiehoe!
Op weg naar een echte Happy Mind 👍Een maand zonder stimulanten. Wiehoe!
Wat je zegt ben je zelfToppers hier 💪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."