#1
Dat valt wel mee, ik vind een maand mooi maar ga niet elke dag zitten tellen.
Heb ook eigenlijk geen echte clean-datum. Heb een momentje gehad in november bij de laatste pam.... maar toen moest ik in december weer zwaar aan de diazepam om een insult te voorkomen. Ik doe het rond 24-12 die kan ik onthouden.
Heb ook eigenlijk geen echte clean-datum. Heb een momentje gehad in november bij de laatste pam.... maar toen moest ik in december weer zwaar aan de diazepam om een insult te voorkomen. Ik doe het rond 24-12 die kan ik onthouden.
