#1
Gisteren had ik het voor het eerst sinds lange tijd weer zwaar. Gelukkig niet gedaan.
Klasse 💪Gisteren had ik het voor het eerst sinds lange tijd weer zwaar. Gelukkig niet gedaan.
Zo voelt het wel een beetje, inderdaad. En ik heb de nageboorte van een verslaving maar meteen achter me gelaten!Lekker! Wedergeboorte?
In tegendeel. Ik heb verl meer rust in / met mezelf gevonden waardoor ik veel meer aan lijk te kunnen. Dingen blijven wel spannend maar korter en minder heftig. En als ik zenuwachtig ben dan zeg ik dat tegen degenen die er bij zijn en dan ebt ‘t wel weg.
Hopelijk komt de zelfliefde ook nog wel een keer 🤗.
37 weken geen alcoholische dranken meer gedronken en 36 dagen geen THC meer gebruikt.
Ik voel me inmiddels prima zonder THC. Inderdaad volledig abstinent gebleven, dus ook geen vaporisator gebruikt of edibles genomen.En wat doet het met je? Nu je ruim een maand geen thc meer op hebt? Ook geen vape en edibles toch?
Aanvankelijk inderdaad om het stiekem te proberen
En toen heeft ze nog geprobeerd me deelgenoot te maken door lekker bier voor me te kopen wanneer ze zelf flessen wijn haalde.
Ik ben toen heel standvast blijven weigeren om iets mee te gaan drinken. Dat was een goede actie.
Iedere dag clean is goed 👍Vorige keer zat er 3 weken tussen laatste gebruik en terugval. (Oftewel laatste benzo en eerste wijntje).
Dan wordt het vanaf 3 weken cleantijd weer leuk om te tellen denk ik.
Zeker, ik heb alleen lopen kloten met mijn andere medicatie. Meer iets voor mijn eigen topic. Maar t waren iig geen benzo’s.Iedere dag clean is goed 👍
Elke dag is een mijlpaal 💪Drie weken en een beetje, t is niet echt een mijlpaal maar beter dan niks.
En voorheen werd ik gek van 1 nachtje geen benzo... dus...
Focus je niet teveel op hoelang je clean bent want kan ook averechts wwrken. Just for today. Ik werd altijd helemaal para als er weer een nieuwe mijlpaal aankwam.Volgende week een maand. Ben pas gaan tellen na de laatste diazepam van de kliniek. Ga de hele week meetings doen haha.
Alcohol lukte wel vaker een maand maar alcohol en benzo’s nog niet.
Teruggeven op de meeting of juist pontificaal ergens ophangen ter herinnering.Wat doe je trouwens met de sleutelhangers van de keren dat het niet gelukt is? Mijn buurman heeft er een ketting van gemaakt
Heb jij geen behoefte aan meetings @Kordie ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."