Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw maar al wel een hele tijd clean! 🥳 en alles voor nú volledig onder controle! Zo fijn om te lezen hoe jullie elkaar steunen/helpen ❤️"
"Torchic zei: Welkom! En laat ik gelijk met de deur in huis (forum🤣) vallen. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf! Klik om te vergroten... Thankyou!! Ja ik ben ook zeker trots op mijzelf. How about you ?"
"Torchic zei: Iets meer dan 6 maand clean van 3-MMC!🥳 Daarnaast ook al een tijd gestopt met roken en gebruik ook geen alcohol of andere soorten drugs meer. Klik om te vergroten... Oh lekker bezig zeg! Jij mag ook zeker heel erg trots zijn op jezelf 😌 ga zo door! Ervaar je verder geen problemen of iets? Ik kom van een GHB verslaving.. ongeveer 3 jaar 24/7 gebruikt. Drink heel sporadisch een wijntje maar verder helemaal niets! Toen ook bewust niet voor slaapmedicatie of iets gekozen. Beste keuze ooit. Ik slaap elke avond als een Roosje op eigen kracht. Dus ik mag niet klagen ❤️"