#1
Yeah! @dupont , neem jij deze medaille in ontvangst? 🥇Vandaag 6 maanden clean van alle drugs en alcohol! 😎
En dan nu is het mijn beurt:

Biem!
Yeah! @dupont , neem jij deze medaille in ontvangst? 🥇Vandaag 6 maanden clean van alle drugs en alcohol! 😎

Ik heb hier op whatsapp een sticker collectie voor. Jammer dat dat hier niet werkt 🥲Vandaag 6 maanden clean van alle drugs en alcohol! 😎
Niet echt een clean-tijd mijlpaal, maar toch een mijlpaal.
Ik zit volop in verlof en heb al meerdere malen aangeboden pep afgewezen.
Net vroeg iemand of ik coke kon halen (kan wel, maar wil niet) en heb nee geantwoord.
Ik vind dit weer maar eens een stap in de goeie richting ❤️
En qua tijd mijlpaal, alweer 8weken helemaal niks.
Daarvoor eens 1 avond heel miniem wat pep, en toen was het ook al 6 weken geleden.
Lekker bezig!!! Is zeker een mijlpaal om grote verleidingen te kunnen weerstaan.Niet echt een clean-tijd mijlpaal, maar toch een mijlpaal.
Ik zit volop in verlof en heb al meerdere malen aangeboden pep afgewezen.
Net vroeg iemand of ik coke kon halen (kan wel, maar wil niet) en heb nee geantwoord.
Ik vind dit weer maar eens een stap in de goeie richting ❤️
En qua tijd mijlpaal, alweer 8weken helemaal niks.
Daarvoor eens 1 avond heel miniem wat pep, en toen was het ook al 6 weken geleden.
Aah juist!Gefeliciteerd met je mooie mijlpaal 🥳
Dat is bij mij de laatste sleutelhanger die ik gehaald heb vorig jaar. Was toen 101 dag clean💪
En aangezien ik nu toch weer gebruik (vooral op feesten) gaat het ook niet snel weer langer dan 3 maanden worden🙈
Aah juist!
Ja hier al een keer 124 en 144 dagen gehaald. Maargoed, nu ik eenmaal stap 4 en 5 heb gedaan en stap 7 zijn wonderen verricht, heb ik er wel vertrouwen in dat ik die 6 maanden deze keer wel haal.
Die mag ik volgende week ophalen!Toch een beetje dubbel gevoel bij deze mijlpaal. Ik baal af en toe nog steeds dat ik vlak voor de 6 maanden een reeks terugvallen kreeg. Aan de andere kant zijn het maar getallen. Het belangrijkste is dat ik vandaag clean ben.
Ik ben al lang blij dat ik weer uit die obsessie ben van 'de volgende keer gebruiken'. Ik voel me lichamelijk, geestelijk en spiritueel erg goed de afgelopen dagen. Ondanks dat er lastige dingen op m'n pad komen.
En ergens biedt die reeks terugvallen ook weer kansen. Zoals me meer verdiepen in trauma en mogelijk daar weer wat mee doen!
"Don't question why things happen because the majority of the time, it's a blessing in disguise"
Bekijk bijlage 48465
Just for today! 😉Die mag ik volgende week ophalen!
Ik weet niet of je 't zo letterlijk bedoelt, maar toen ik clean probeerde te blijven voelde het als een gevecht. Toen ik echt serieus met herstel bezig ging voelde dat als iets opbouwen, en het gevoel van gevecht maakte plaats voor acceptatie.Afgelopen weekend zou ik 3 maanden clean zijn maar heb ik een terugval gehad. Maar we pakken de draad weer op en vechten door💪🏻
Ik brei sleutelhangers voor je!Ik moet het toch even benoemd hebben nu Senseo zo'n ingeburgerd taboe is geworden op DF.
Mede dankzij @Mevrouw Pløp is mijn Senseo inname drastisch verminderd van meerdere kopjes per dag naar hooguit 2 per week wanneer ik ècht te lui ben om iets anders te doen.
En ja, nu wordt het dus steeds viezer, want ik raak de gewenning kwijt aan de smaak van oude stinkende vaatddoekkoffie. Dus nu ga ik dat bijsmaakje proeven.
Wie weet... Ben ik binnenkort wel Senseo Sober.
Krijg ik dan ook sleutelhangers enzooooo?
Of een bakkie caffeïne vergiftiging, daar doe ik het ook voor hoor!
Wanneer komt de eerste? Op 30 dagen? 😉Ik brei sleutelhangers voor je!
App adresWanneer komt de eerste? Op 30 dagen? 😉
Dan zal ik m'n Senseo stopdatum maar eens in m'n appje toevoegen. Volgens mij was zaterdag de laatste, maar een verslaafd brein is goed in voor de gek houden. Dus ik zal 'm op afgelopen zondag zetten. Zondag had ik weer koffiefilters, dus heb toen toch echte koffie op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."