#1
Maakt ook niet uit inderdaad.Thanks! Echt lief dat je het vraagt ook. Ik ben een meisje heheh. Of vrouw. Of ertussen, maar boeie!
Dankjewel, al voelt het eigenlijk helemaal niet als een top prestatie... Geloof me, half stoppen is veel zwaarder werken! Nu is het eigenlijk helemaal geen werken meer. De enige keren dat ik aan wiet denk, is wanneer ik er hier over lees.Hmm ik rookte wel elke avond, niet overdag... Dus beetje in het midden-veel. Ik wil mezelf een kans geven het dus "normaal" te doen maar zo niet, ga ik gewoon jou achterna. Top prestatie ook😊
En daarnaast kun je eigenlijk ook niet echt zelf kiezen of je ergens echt klaar mee bent (imo). Op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee... Dat op en neer, dan weer wel gebruiken, dan proberen een tijd te stoppen (maar eigenlijk wachtende tot ik weer "mocht"), het is te vermoeiend...
Cruciaal is imo wel, om (gezonde) substituten voor je jointje/pijpje/vapeje te hebben. Dingen die je doet waar je naar uitkijkt, die je energie geven. In plaats van die high waar je eerst naar uitkeek.
