#1
nee gelukkig nietDa’s een goed begin. Heb je nog drugs in huis?
nee gelukkig nietDa’s een goed begin. Heb je nog drugs in huis?
Ik ga toch nog een ding tegen je zeggen, en ik zeg het met de beste bedoelingen:Ik vond je respons gister wel een beetje onvriendelijk, maar echt beledigd ben ik niet. Misschien was ik ook iets te hard voor je zonet.
Verder snap ik wel wat je zegt, maar dit is een veilige plek voor jou (hoop ik) en als iemand oprecht interesse toont in hoe het met je gaat dan is dat toch een mooi moment om je voornemen om meer over je emoties te praten uit te voeren? Oefening baart kunst 🙂 En verder was ik gewoon nieuwsgierig, dus er zat niet direct een therapeutische gedachte achter.
lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speeltdit heb ik ook al eerder gezegd maar je leeft nu nogal een doelloos leven. Geen werk geen ritme. Ga eens kijken of je ergens vrijwilligerswerk kan doen. Ergens verwacht worden en iets om handen hebben voelt vaak wel goed. Ik denk dat jou dit ook wel voordelen oplevert. En ja je zit niet thuis omdat je gewoon thuis wilt zitten eerder noodgedwongen maar dan alsnog. 1/2 dagen per week iets doen daar wordt jij vast niet minder van. En misschien valt het allemaal wel mee en krijg je positieve energie ervan.
ik zou zeggen denk er eens over na.
Waarom stel je jezelf de laatste tijd zo op 🤣 ben ik oprecht benieuwd naar.lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speelt
omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen wetenWaarom stel je jezelf de laatste tijd zo op 🤣 ben ik oprecht benieuwd naar.
Wij zijn een beetje klaar met het feit dat je hier zielig loopt te doen over het feit dat het allemaal kut is, maar letterlijk dezelfde dag nog de dingen doet die ervoor zorgen dat het kut is. Maarja daar luister je ook niet naar dus wat boeit het 😋 De zon schijnt echt mooi vandaag.omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen weten
omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen weten
emoties aangaan met mensen praten erover nu ik ze meer ervaar
Tip voor de volgende keer dat je drugs wilt gebruiken (die sowieso gaat komen).
Lees dit topic eens van pagina 1 tot 35 door en besluit dan of je zeker weet dat je die zooi in je lichaam wilt stoppen.
Mensen proberen je te helpen en met je mee te denken vanuit de informatie die jij geeft. Volgens mij heb je, afgezien van een periode van leugens over werken voor een RC-vendor en uitspraken over het oplichten van mensen en bedrijven nooit iets gedeeld over je daginvulling. Terwijl daar wel naar gevraagd is.omdat ik een beetje klaar ben met mensen die oordelen terwijl ze de inside info nooit volledig zullen weten
waarom ga ik anders ondanks alles naar due gesprekken met je niet geholpen willen wordenSommige mensen willen niet geholpen worden jongens.
Ik had ook te doen met je, eerlijk gezegd. Maar nu ik een bulk aan berichten heb terug zitten lezen met je oplichting shit, zoek het lekker uit.
Dit topic is al anderhalf jaar aan de gang, en zoals het nu gaat is ook niet de eerste keer. Hoop dat het nu lukt @MR_CHIP ❤️Ik begrijp het even niet, maar @MR_CHIP heeft nu toch eindelijk zijn laatste tripjes genomen? Nu eindelijk klaar met de drugs en tijd voor een nieuwe stap in het leven!
Houd vol en ben benieuwd of je het waar gaat maken.
You got this!
Je slaat ieder advies in de wind, hoor. Denk dat je vooral aan jezelf moet bewijzen dat je wél graag wilt.waarom ga ik anders ondanks alles naar due gesprekken met je niet geholpen willen worden
Wat je bpniet vertelt daar kunnen we ook geen rekening mer houden. Ga eens een maand luisteren naar de mensen hier en de adviezen ter harte nemen.lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speelt
alleen verschil met toen is dat er nu gesprekken zijn en straks ook over trauma'sDit topic is al anderhalf jaar aan de gang, en zoals het nu gaat is ook niet de eerste keer. Hoop dat het nu lukt @MR_CHIP ❤️
PS. Als het helpt om het minder spannend te maken, wil ik best met je mee naar je eerste NA meeting hoor. Of een ander programma, mij om het even.
Ik hoop dat het voldoende motivatie voor je is. Bij mij had het niet geholpen. En ik vrees dat als je niet dingen anders gaat doen dat jij ook de mist in zult gaan. Verslaving wint het altijd van goede voornemens en motivatie.al ben ik wel bang
maar wat me extreem veel motivatie geeft om het clean zijn door te zetten is dat ik vanaf 5 dec elke week anderhalf uur traumatherapie heb
op 5 , 12 ,19
en hun zeggen echt dat dat niet gaat als je tussendoor gebruikt , en je dan de effectiviteit van de behandeling naar bijna 0% keldert daar schrok ik van en wil ik echt niet ik heb genoeg jaren geleefd met deze mentale issues heb ze lang genoeg verdoofd met drugs niet langer meer ! , eens is het tijd om de mentale problemen aan te gaan ipv weg te willen drukken
moe maar voldaan ergens
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."