Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
449 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat het niet slim is weten wij allemaal maar @MR_CHIP moet toch zelf weten of hij drugs koopt tijdens zijn herstel.

Laten we er gewoon om lachen en 🍿 eten. :cheerpompom:
Just watch the show. Met een toepasselijk muziekje.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een eigen rekening bij revolut waar de curator vanaf weet maar niks tegen kan doen/kon doen (inmiddels zijn ze verhuist van litouwen naar nederland )
dus tzt zal het verhaal van bedrijven oplichten doormiddel van chargebacks over zijn en een eigen rekening hebben
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
wel fijn btw dat ik verder ben in mijn herstel
dit is de 1ste keer dat ik openlijk vraag om advies (en er wat mee doet :P ) en mede dankzij dat nog een doorvraag op bepaalde dingen bij hulpverlening van wat is nu het beste om te doen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ik heb niks van eigen geld in eigen beheer maar goed dat heb ik al vaker aangegeven
jezus ik blijf bezig en blijkbaar is het moeilijk om te lezen
Klik om te vergroten...
MR_CHIP zei:
ik heb een eigen rekening bij revolut waar de curator vanaf weet maar niks tegen kan doen/kon doen (inmiddels zijn ze verhuist van litouwen naar nederland )
dus tzt zal het verhaal van bedrijven oplichten doormiddel van chargebacks over zijn en een eigen rekening hebben
Klik om te vergroten...
Hier spreek je jezelf al tegen :)

Also, je kunt niet verwachten dat iedereen alles zelf beter weet. Daarbij heb je zelf ook wel eens iets verteld over liegen.

Maar als je rc's wil bestellen gaat dat dus via begeleiding? Hebben zij jouw weekgeld contant in beheer, of je pinpas/internetbankieren? Of via de curator?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Hier spreek je jezelf al tegen :)

Also, je kunt niet verwachten dat iedereen alles zelf beter weet. Daarbij heb je zelf ook wel eens iets verteld over liegen.

Maar als je rc's wil bestellen gaat dat dus via begeleiding? Hebben zij jouw weekgeld contant in beheer, of je pinpas/internetbankieren? Of via de curator?
Klik om te vergroten...
ik bestel de rc's zelf via mijn revolut rekening (met dus oplichting als inkomsten ) jezus , waar de curator tot nu toe niks tegen kon doen (gaat ze wel doen tzt )
ik heb een leefgeld pas die wordt gebruikt om elke week de plus qua boodschap bezorging te betalen en die pas heb ik en niet in eigen beheer en weet ik de pincode niet van en heeft contactloos betalen uitgeschakeld
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
ik bestel de rc's zelf via mijn revolut rekening (met dus oplichting als inkomsten ) jezus , waar de curator tot nu toe niks tegen kon doen (gaat ze wel doen tzt )
Klik om te vergroten...
Dus je hebt wel geld in eigen beheer, en begeleiding en curator kunnen je daar dus niet in begrenzen. Ik ben niet gek MR_CHIP :)

Ik hoop voor jou dat ze die revolut rekening snel buiten jouw beheer krijgen :)
MR_CHIP zei:
ik heb een leefgeld pas die wordt gebruikt om elke week de plus qua boodschap bezorging te betalen en die pas heb ik en niet in eigen beheer en weet ik de pincode niet van en heeft contactloos betalen uitgeschakeld
Klik om te vergroten...
Heel goed.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Niemand? :lolol: :lolol:

Jij zelf ook niet. En al die andere mensen om jou heen ook niet? En je moeder ook niet?

Nee niemand :lolol:
Klik om te vergroten...
ik heb zelf van begeleiding te horen gekregen meerdere keren dat bewoners er geen overlast van ervaren fyi
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Overigens lees ik in de rapportage over een time out van 12u.
Klik om te vergroten...
Ah, dat is een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het ging om een permanente uit huis zetting.

Neemt niet weg dat je van iemand die verslaafd is niet kan verwachten dat hij of zij niet zal gebruiken omdat dat nou eenmaal de regels zijn. Zo werkt verslaving niet.

Als mensen met verslavingsproblemen in de huidige woonvorm niet welkom zijn dan zouden ze in ieder geval op zoek moeten gaan naar een woonvorm waar mensen met verslavingsproblemen wel welkom zijn. Anders neigt het naar mijn mening veel te veel naar iemand op straat zetten omdat ze ziek zijn.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
Ah, dat is een ander verhaal natuurlijk. Ik dacht dat het ging om een permanente uit huis zetting.

Neemt niet weg dat je van iemand die verslaafd is niet kan verwachten dat hij of zij niet zal gebruiken omdat dat nou eenmaal de regels zijn. Zo werkt verslaving niet.

Als mensen met verslavingsproblemen in de huidige woonvorm niet welkom zijn dan zouden ze in ieder geval op zoek moeten gaan naar een woonvorm waar mensen met verslavingsproblemen wel welkom zijn. Anders neigt het naar mijn mening veel te veel naar iemand op straat zetten omdat ze ziek zijn.
Klik om te vergroten...
dat zijn ze al naar opzoek eerder ookal gezegd
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
dat zijn ze al naar opzoek eerder ookal gezegd
Klik om te vergroten...
Toen ik met Antes in gesprek ging hebben ze zogeheten "natte" woonvorm hadden waar gebruik toegestaan is een "droog" waar het niet zo kan. Volgens mij wonen we in dezelfde regio.

Zit je in een natte woonvorm waar ze zo doen of toch in de droge? Bij een droge snap ik wel en bij een natte zou het gewoon kunnen toch?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Don Draper zei:
Toen ik met Antes in gesprek ging hebben ze zogeheten "natte" woonvorm hadden waar gebruik toegestaan is een "droog" waar het niet zo kan. Volgens mij wonen we in dezelfde regio.

Zit je in een natte woonvorm waar ze zo doen of toch in de droge? Bij een droge snap ik wel en bij een natte zou het gewoon kunnen toch?
Klik om te vergroten...
ik woon bw oostpolder
zuid-holland en antes is niet meer in beeld
een bepaalde begeleider van de bw zelf is er naar op zoek
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Excuus! Had topic niet helemaal gelezen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
ik heb zelf van begeleiding te horen gekregen meerdere keren dat bewoners er geen overlast van ervaren fyi
Klik om te vergroten...
Oke wat jij wil.

Dan heeft niemand last van jou en jij zelf ook niet en kun je gewoon door blijven gebruiken en doen wat je altijd al doet. :lolol:

Waar hebben we het dan eigenlijk nog over. Dan gaat alles toch goed/prima.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zie je niets aan het handje.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Zie je niets aan het handje.
Klik om te vergroten...
dat zeg ik niet maar goed lezen is moeilijk
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Naja je komt bestwel nonchalant over op mij. Alsof het je eigenlijk allemaal vrij weinig boeit.
En je zelf de ernst er niet van inziet.

Maja het is gelukkig jou leven en niet die van mij.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Naja je komt bestwel nonchalant over op mij. Alsof het je eigenlijk allemaal vrij weinig boeit.
En je zelf de ernst er niet van inziet.

Maja het is gelukkig jou leven en niet die van mij.
Klik om te vergroten...
Dat valt je nu pas op?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Dat valt je nu pas op?
Klik om te vergroten...
Nee.....

Ik blijf gewoon graag in iemand geloven :cheerpompom:
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
N3K0 zei:
Nee.....

Ik blijf gewoon graag in iemand geloven :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
O ja ik hoop ook het beste voor hem. Alleen soms moet je iets laten om uiteindelijk ergens te komen. En dat iets laten ziet hij blijkbaar anders en dat is wel jammer.

Hopelijk komt dat nog maar het gaat wel steeds moeilijker worden op deze manier.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jullie hebben echt veel energie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7778798081...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."