Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
446 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Foto's van zelfbeschadiging gaan we hier niet toestaan, dus ik heb de foto weggehaald.
Klik om te vergroten...
dacht indien spoiler tag het wel mocht my bad was niet slecht bedoelt
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan beter op een andere manier aandacht zoeken.

En vooral niet zo kinderachtig doen om hier openbaar je zelfharm komen showen.

Ga a.u.b iets aan/met je leven doen.

Dit is je eigenschuld omdat je niet wil luisteren dus ga maar eens zelf nadenken in hoe jij beter voor jouzelf kan gaan zorgen!! Jij weet goed wat je wel moet doen en niet moet doen.

Ik denk dat je je liever verveelt dan deze ellende. Wat gewoon de gevolgen zijn van jou eigen keuses.

Dus morgen weer een nieuwe dag en een nieuw begin!!! Ga iets leuks doen morgen!!! ❤❤❤
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Je kan beter op een andere manier aandacht zoeken.

En vooral niet zo kinderachtig doen om hier openbaar je zelfharm komen showen.

Ga a.u.b iets aan/met je leven doen.

Dit is je eigenschuld omdat je niet wil luisteren dus ga maar eens zelf nadenken in hoe jij beter voor jouzelf kan gaan zorgen!! Jij weet goed wat je wel moet doen en niet moet doen.

Ik denk dat je je liever verveelt dan deze ellende. Wat gewoon de gevolgen zijn van jou eigen keuses.

Dus morgen weer een nieuwe dag en een nieuw begin!!! Ga iets leuks doen morgen!!! ❤❤❤
Klik om te vergroten...
vind het fijn om zo genoemd te worden
en dan ook nog een trap na te krijgen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
vind het fijn om zo genoemd te worden
en dan ook nog een trap na te krijgen
Klik om te vergroten...
Het is niet toegestaan om privèberichten openbaar te posten. Daarnaast zou ik het ernstig waarderen als je respecteert dat ik je zeg dat ik vandaag bij je terug kom en dat je even geduld moet hebben.

@N3K0 zegt niet dat jij kinderachtig bent, ze benoemt je gedrag als kinderachtig. Dat is een flink verschil.

Is misschien een harde spiegel die je voorgehouden wordt, maar de zachtere variant die je voorgehouden is vanaf je bestelling van je drugs tot je ging gebruiken heeft weinig geholpen, toch?

Ik zie in de post van N3K0 geen gedrag wat tegen de forumregels in gaat, wel een hard bericht in de hoop dat dat wél aankomt. Als je andere posts van haar leest zou je die intentie er misschien beter uit halen.

Niet leuk om te lezen, klopt. En aangezien je in de dip van je gebruik zit vast extra kut. Klopt.

Kun je je ergens bedenken, nu of als je weer een beetje opkrabbelt uit je dip, hoe het voor forumleden die je tot in den treure proberen te helpen voelt als je post dat je drugs hebt besteld en dit keer ècht verantwoord gaat gebruiken, terwijl iedereen weet dat dat gewoon niet zo is? Je zet mensen daarmee in een machteloze positie waarin ze een trein op een afgrond af zien rijden en ze vanalles kunnen proberen om te zorgen dat die trein stopt. Maar niets helpt, die trein moet en zal de afgrond in.

Dan krijg je dus soms wat hardere reacties. Daarnaast is dit niet de eerste keer dat je gedrag na gebruik onprettig is, en naar mij toe zelfs drammerig. Maak van jouw dip niet ons probleem, deal?

Als je wil dat ik je topic sluit zoals je vroeg, prima. Maar denk daar goed over na, want moderators zijn geen marionetten die stante pede op je grillen dienen te reageren.

Ik hoop van harte dat je vlot de hulp krijgt die je nodig hebt en dat je je herstel oppakt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
dit topic sluiten hoeft niet maar ik laat voorlopig niks meer weten of het nu goed of slecht is
Klik om te vergroten...
De leden van het forum heb je er niet mee hoor. Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee omdat wij je alleen maar proberen te helpen en te steunen.

Je hoeft niks met onze adviezen te doen want daar is iedereen vrij in. Maar ik denk dat je diep vanbinnen wel weet dat je er een rotzooitje van maakt maar dat vind je lastig om toe te geven en écht aan te gaan werken. Zolang je in deze vibe blijft zul je van terugval na terugval leven en na iedere terugval iedereen overal de schuld van geven🤷🏻‍♀️

En het delen van zelfbeschadiging? Kom op zeg! Je weet wel beter toch?

Maak het jezelf nou toch niet zo moeilijk…
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals hierboven genoemd willen wij alleen het beste voor je. Wij kunnen echter niks anders dan gebruik ontmoedigen en je tips geven vanuit een andere invalshoek dan je eigen verslaafde brein.

Uiteindelijk zul je toch echt zelf van de drugs af moeten blijven. Zolang je zelf niet ECHT wilt stoppen zul je alleen maar diepere putten voor jezelf gaan graven. Besef dit nou eens en STOP gewoon. Ookal lijkt het nog zo moeilijk, het enigste dat je hoeft te doen is gewoon stoppen met drugs bestellen en ze in te nemen. Elke mogelijke gedachte die drugs gebruiken voorstelt of over fantaseert kun je gelijk negeren en labelen als belachelijk. Als je dat doet met elke gedachte die binnenkomt zul je niet overgehaald worden om toch te gebruiken.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer dat je je zo fel reageert op (misschien wel de enige) mensen die het zo goed met je voor hebben. Ik distantieer mij verder ook van dit topic want je kruipt nu zo keihard een slachtofferrol in terwijl je dit allemaal zelf veroorzaakt. Succes ermee, hoop dat je eruit komt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
zeker na de toon die je hierboven aanslaat als mod-zijnde dan wel,
Klik om te vergroten...
Zelfs in mijn bovenstaand bericht probeer ik je te spiegelen, e.e.a. in te laten zien en je daarmee te helpen. Door je manipulatieve gedrag misschien op een net iets stevigere toon dan wanneer je gewoon geduld had gehad.

Dat ik wat dieper op e.e.a. in wilde gaan was ook de reden dat ik je melding graag op wilde pakken. Omdat ik vanaf het begin betrokken ben bij jou en je topic, en ik het iets meer waard vond dan je melding af te wijzen met 'geen forumregels overtreden'. Maar ik heb er van geleerd: een volgende keer doe ik dat gewoon.

Dit geeft namelijk nogal een nare nasmaak.
MR_CHIP zei:
hoe kan ik een klacht indienen tegen een mod bij een andere mod zonder dat jullie allemaal elkaar kant kiezen
Klik om te vergroten...
Als de andere mods vinden dat ik je onheus heb bejegend zullen ze me daarop aanspreken. Dat is namelijk hoe we als team met elkaar omgaan. En als ze dat niet doen betekent dat mogelijk dat jouw beleving een stuk negatiever is dan mijn berichten zijn geschreven. En nogmaals: ze zijn inderdaad iets minder vriendelijk dan je van me gewend bent misschien. Ik ben namelijk ook mens, en trek drammen slecht. Volgens mij stoppen we als mods meer dan genoeg tijd in het forum. Dat we daar zo nu en dan stront voor terug krijgen hoort er misschien wel bij, maar dat maakt het nog niet oke.
MR_CHIP zei:
dit topic sluiten hoeft niet maar ik laat voorlopig niks meer weten of het nu goed of slecht is
Klik om te vergroten...
🤷🏼‍♀️

Je bent van harte welkom hoor. Ik hoop dat je over een paar dagen even terug leest in je topic, vanaf het punt dat je drugs had besteld tot nu. Hopelijk zie je het patroon dan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
zeker na de toon die je hierboven aanslaat als mod-zijnde dan wel,

hoe kan ik een klacht indienen tegen een mod bij een andere mod zonder dat jullie allemaal elkaar kans kiezen


dit topic sluiten hoeft niet maar ik laat voorlopig niks meer weten of het nu goed of slecht is
Klik om te vergroten...
Ga nou eens inzien wat voor puinhoop je er langzamerhand van maakt, en ga dan eens een positieve draai aan je leven geven. Pak die eerste meeting.

Wat een tijd en moeite steken mensen hier belangeloos in jou om je te helpen en dan krijgen ze ook nog eens dreigementen van "klachten" aan hun broek. Komt op mij echt heel ondankbaar over. Dingen persoonlijk nemen en als kritiek opvatten maakt je leven echt niet beter kerel. Dat maakt de puinhoop alleen maar erger. Je zult om hier uit te komen echt wel naar kritiek moeten luisteren en dingen gaan doen die je echt niet leuk vindt. Zonder confrontatie geen herstel.

Laat eens zien dat je er aan gaat werken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
jonge als ik niks met de adviezen af en toe zou zijn hoe denk je dat het dan mogelijk was om 4 weken clean te zin


en dan zeggen dat ik er niks mee doe pleur toch op scheinheilig forum
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
jonge als ik niks met de adviezen af en toe zou zijn hoe denk je dat het dan mogelijk was om 4 weken clean te zin


en dan zeggen dat ik er niks mee doe pleur toch op scheinheilig forum
Klik om te vergroten...
Kan het echt niet laten, maar in wat voor shitzooi zit je nu dan? 😁 Trek je hoofd eens uit je reet en kijk!

Edit: en hoe jij reageert op Plop vind ik ook uitermate respectloos. Doe even normaal. Je noemt ons schijnheilig maar houd jezelf nooit een spiegel voor.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
jonge als ik niks met de adviezen af en toe zou zijn hoe denk je dat het dan mogelijk was om 4 weken clean te zin


en dan zeggen dat ik er niks mee doe pleur toch op scheinheilig forum
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk heb je met het wegduwen van mensen wat je nu doet alleen jezelf te pakken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Uiteindelijk heb je met het wegduwen van mensen wat je nu doet alleen jezelf te pakken.
Klik om te vergroten...
lol als ik dat zou doen zou ik antes die ik nu 2x per week heb ook wegduwen toch , nee dat doe ik niewt j
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
lol als ik dat zou doen zou ik antes die ik nu 2x per week heb ook wegduwen toch , nee dat doe ik niewt j
Klik om te vergroten...
Ik zei niet 'alle mensen', maar 'mensen'. Die forumleden waarop je je nu afreageert zijn ook mensen. En dat afreageren doe je waarschijnlijk inderdaad niet naar Antes nee, dat is online veel makkelijker :)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
jonge als ik niks met de adviezen af en toe zou zijn hoe denk je dat het dan mogelijk was om 4 weken clean te zin


en dan zeggen dat ik er niks mee doe pleur toch op scheinheilig forum
Klik om te vergroten...
Word maar eens net zo boos op jouw verslaving als op ons, dan ga je grotere stappen maken 👍.

Zit je nu aan de Benzo's dat je zo grenzeloos reageert?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoop gebeurd deze week
ik ga niet alles hier noemen wat ik heb gedaan
bottom line : zometeen gesprek met antes 15:30 klein begin maken met lichtbalk
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
hoop gebeurd deze week
ik ga niet alles hier noemen wat ik heb gedaan
bottom line : zometeen gesprek met antes 15:30 klein begin maken met lichtbalk
Klik om te vergroten...
Succes!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
drukke dag
belangrijke afspraak is 24 uur voor afspraak in ieder geval niks gebruikeb
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
drukke dag
belangrijke afspraak is 24 uur voor afspraak in ieder geval niks gebruiken
Klik om te vergroten...
Goed zo koppie erbij houden en succes
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
drukke dag
belangrijke afspraak is 24 uur voor afspraak in ieder geval niks gebruikeb
Klik om te vergroten...
En als je paar dagen daarvoor gebruikt hebt? Dat maakt niet uit? Jeetje wat zijn ze mild voor je…

Niet de meest effectieve manier als je het mij vraagt. En vind het ook niet helemaal eerlijk tegenover anderen die op de wachtlijst staan eerlijk gezegd.

Hoe ging vandaag de EMDR?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7576777879...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."