#1
dacht indien spoiler tag het wel mocht my bad was niet slecht bedoeltFoto's van zelfbeschadiging gaan we hier niet toestaan, dus ik heb de foto weggehaald.
dacht indien spoiler tag het wel mocht my bad was niet slecht bedoeltFoto's van zelfbeschadiging gaan we hier niet toestaan, dus ik heb de foto weggehaald.
vind het fijn om zo genoemd te wordenJe kan beter op een andere manier aandacht zoeken.
En vooral niet zo kinderachtig doen om hier openbaar je zelfharm komen showen.
Ga a.u.b iets aan/met je leven doen.
Dit is je eigenschuld omdat je niet wil luisteren dus ga maar eens zelf nadenken in hoe jij beter voor jouzelf kan gaan zorgen!! Jij weet goed wat je wel moet doen en niet moet doen.
Ik denk dat je je liever verveelt dan deze ellende. Wat gewoon de gevolgen zijn van jou eigen keuses.
Dus morgen weer een nieuwe dag en een nieuw begin!!! Ga iets leuks doen morgen!!! ❤❤❤
Het is niet toegestaan om privèberichten openbaar te posten. Daarnaast zou ik het ernstig waarderen als je respecteert dat ik je zeg dat ik vandaag bij je terug kom en dat je even geduld moet hebben.vind het fijn om zo genoemd te worden
en dan ook nog een trap na te krijgen
De leden van het forum heb je er niet mee hoor. Uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee omdat wij je alleen maar proberen te helpen en te steunen.dit topic sluiten hoeft niet maar ik laat voorlopig niks meer weten of het nu goed of slecht is
Zelfs in mijn bovenstaand bericht probeer ik je te spiegelen, e.e.a. in te laten zien en je daarmee te helpen. Door je manipulatieve gedrag misschien op een net iets stevigere toon dan wanneer je gewoon geduld had gehad.zeker na de toon die je hierboven aanslaat als mod-zijnde dan wel,
Als de andere mods vinden dat ik je onheus heb bejegend zullen ze me daarop aanspreken. Dat is namelijk hoe we als team met elkaar omgaan. En als ze dat niet doen betekent dat mogelijk dat jouw beleving een stuk negatiever is dan mijn berichten zijn geschreven. En nogmaals: ze zijn inderdaad iets minder vriendelijk dan je van me gewend bent misschien. Ik ben namelijk ook mens, en trek drammen slecht. Volgens mij stoppen we als mods meer dan genoeg tijd in het forum. Dat we daar zo nu en dan stront voor terug krijgen hoort er misschien wel bij, maar dat maakt het nog niet oke.hoe kan ik een klacht indienen tegen een mod bij een andere mod zonder dat jullie allemaal elkaar kant kiezen
🤷🏼♀️dit topic sluiten hoeft niet maar ik laat voorlopig niks meer weten of het nu goed of slecht is
Ga nou eens inzien wat voor puinhoop je er langzamerhand van maakt, en ga dan eens een positieve draai aan je leven geven. Pak die eerste meeting.zeker na de toon die je hierboven aanslaat als mod-zijnde dan wel,
hoe kan ik een klacht indienen tegen een mod bij een andere mod zonder dat jullie allemaal elkaar kans kiezen
dit topic sluiten hoeft niet maar ik laat voorlopig niks meer weten of het nu goed of slecht is
Kan het echt niet laten, maar in wat voor shitzooi zit je nu dan? 😁 Trek je hoofd eens uit je reet en kijk!jonge als ik niks met de adviezen af en toe zou zijn hoe denk je dat het dan mogelijk was om 4 weken clean te zin
en dan zeggen dat ik er niks mee doe pleur toch op scheinheilig forum
Uiteindelijk heb je met het wegduwen van mensen wat je nu doet alleen jezelf te pakken.jonge als ik niks met de adviezen af en toe zou zijn hoe denk je dat het dan mogelijk was om 4 weken clean te zin
en dan zeggen dat ik er niks mee doe pleur toch op scheinheilig forum
lol als ik dat zou doen zou ik antes die ik nu 2x per week heb ook wegduwen toch , nee dat doe ik niewt jUiteindelijk heb je met het wegduwen van mensen wat je nu doet alleen jezelf te pakken.
Ik zei niet 'alle mensen', maar 'mensen'. Die forumleden waarop je je nu afreageert zijn ook mensen. En dat afreageren doe je waarschijnlijk inderdaad niet naar Antes nee, dat is online veel makkelijkerlol als ik dat zou doen zou ik antes die ik nu 2x per week heb ook wegduwen toch , nee dat doe ik niewt j
Word maar eens net zo boos op jouw verslaving als op ons, dan ga je grotere stappen maken 👍.jonge als ik niks met de adviezen af en toe zou zijn hoe denk je dat het dan mogelijk was om 4 weken clean te zin
en dan zeggen dat ik er niks mee doe pleur toch op scheinheilig forum
Succes!hoop gebeurd deze week
ik ga niet alles hier noemen wat ik heb gedaan
bottom line : zometeen gesprek met antes 15:30 klein begin maken met lichtbalk
Goed zo koppie erbij houden en succesdrukke dag
belangrijke afspraak is 24 uur voor afspraak in ieder geval niks gebruiken
En als je paar dagen daarvoor gebruikt hebt? Dat maakt niet uit? Jeetje wat zijn ze mild voor je…drukke dag
belangrijke afspraak is 24 uur voor afspraak in ieder geval niks gebruikeb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."