Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
338 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na dit allemaal gelezen te hebben zeg ik maar een paar woorden:
Tsjonge jonge jonge.
Het is allemaal wat.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is jouw mentale leeftijd? Want volgens mij heb je naast je andere beperkingen ook een achterstand qua gedrag/leeftijd.

Daar komt nog bij dat jij letterlijk alles en iedereen aan het bedonderen bent en ook vooral jezelf. Nu heb ik daar geen medelijden meer mee want ik kan behoorlijk slecht tegen onrecht en mensen oplichten vind ik wel zo min bah. Dat jij door je beperking je handje kan ophouden daar mag jij je handjes wel voor dichtknijpen dat we het zo geregeld hebben hier in NL. Maar normale mensen die moeten gewoon 5 dagen per week hun nest uit en vele van deze mensen hebben geen vetpot. Sta jij voor de lol eens een maandje op rond 0630 en blijf eens weg tot 1700 en het geld wat je van die mooie instanties krijgt aan het einde van de maand (of weekbudget) wordt afgepakt door iemand! Hoe zou jij je dan voelen:?

En jij weet dat je dit doet dus waarom verwijder je dat account niet? Dit is echt een beetje het niveau van. Ja ik sla mensen in elkaar als ik alcohol heb gehad omdat ik dan agressief word en daar kan ik niets aan doen. JAWEL! Geen alcohol drinken. Dit werkt voor jou net zo met dat account waar je mensen mee aan het oplichten bent. Verwijder dat account en zorg ervoor dat je gewoon niet in de gelegenheid komt dit te kunnen doen.

Dat die mensen jou überhaupt nog willen helpen is al een godswonder met alles wat je flikt en de hulp die je aangeboden krijgt.
Want je handje ophouden kan jij wel maar zelf eens met rechte rug gaan lopen en verantwoordelijkheid pakken zit er niet in heb ik wel door. Het licht altijd aan een ander en jij bent zielig. Straks ga je weer janken omdat je geen therapie krijgt omdat je voor de zoveelste keer drugs hebt gebruikt wat tegen de regels in is. En als gevolg ga je nog meer gebruiken.

Topic is meer dan een jaar oud en wat heb jij nu zelf bereikt? Stukje van mensen oplichten had je beter niet kunnen posten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Ik denk dat je niet op elk vlak de waarheid vertelt, maar dat maakt ook niet uit.

De hoofdvraag is of jij voor jezelf een betere toekomst wil (of, zoals je nu bezig bent: een toekomst)? En zo ja, wat JIJ daar aan gaat doen.

Want zolang je elke hulp saboteert is het nutteloos over de balk smijten van gemeenschapsgeld.
Klik om te vergroten...
op welk vlak vertel ik niet de waarheid enlighten woon zal ik je alle uitspraken sturen waarin ik vrijgesproken ben en op welk vlak
ik ben nog noooit zo eerlijk zelfs niet tegen hulpverning geweest
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#4
trippymeeuw 2.0
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
ik ben al sinds 2021 bezig elke zaak wordt geseponeerd met vanwege zijn autisme overziet die niet de gevolgen dan de dingen die die doet pas weer bij antio sociale-persoonlijkheids stoornis

Kenmerken die horen bij een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn:

  • je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
  • je handelt vaak uit eigenbelang
  • je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
  • je bent gewelddadig of agressief
  • je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
  • je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
  • je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
Klik om te vergroten...
Lekker eenvoudig je diagnoses als vangnet gebruiken.

Iemand in m'n hechte kring heeft ook antisociale persoonlijkheidsstoornis en wil even wel duidelijk maken dat niet iedereen zo is en handeld. Het valt zeker wel te vormen en te veranderen maar duurt extreem lang, ook is wilskracht echt van toepassing met deze "problematiek"

Dit is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een tijdje niet gelezen omdat ik in de kliniek zit. Wat ik hier gezien heb is dat ‘een beetje stoppen’ niet bestaat.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
Lekker eenvoudig je diagnoses als vangnet gebruiken.

Iemand in m'n hechte kring heeft ook antisociale persoonlijkheidsstoornis en wil even wel duidelijk maken dat niet iedereen zo is en handeld. Het valt zeker wel te vormen en te veranderen maar duurt extreem lang, ook is wilskracht echt van toepassing met deze "problematiek"

Dit is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
Klik om te vergroten...
Eens, dat manipuleren wordt echt naar nu. Had ook een tijdje niet gereageerd maar toch weer ingetrapt 😅
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ei-Salade zei:
it is wel het laatste wat ik hier post omdat ik niet het idee krijg dat het enig zin heeft om nog iets te bieden. Nu ik wat dingen terug lees, is manipuleren jouw hobby en daar word ik geen onderdeel meer van. Ik wens je succes verder.
Klik om te vergroten...
I rest my case!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
mdo is geweest
antes kapt ermee en daarmee ook per direct de diazepam krijg het per direct niet meer zucht.... naja zelf naar gemaakt
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Ik begrijp het even niet, maar @MR_CHIP heeft nu toch eindelijk zijn laatste tripjes genomen? Nu eindelijk klaar met de drugs en tijd voor een nieuwe stap in het leven!
Houd vol en ben benieuwd of je het waar gaat maken.
You got this!
Klik om te vergroten...
Dit topic is al anderhalf jaar aan de gang, en zoals het nu gaat is ook niet de eerste keer. Hoop dat het nu lukt @MR_CHIP ❤️
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
waarom ga ik anders ondanks alles naar due gesprekken met je niet geholpen willen worden
Klik om te vergroten...
Je slaat ieder advies in de wind, hoor. Denk dat je vooral aan jezelf moet bewijzen dat je wél graag wilt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speelt
Klik om te vergroten...
Wat je bpniet vertelt daar kunnen we ook geen rekening mer houden. Ga eens een maand luisteren naar de mensen hier en de adviezen ter harte nemen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
plex zei:
Dit topic is al anderhalf jaar aan de gang, en zoals het nu gaat is ook niet de eerste keer. Hoop dat het nu lukt @MR_CHIP ❤️
Klik om te vergroten...
alleen verschil met toen is dat er nu gesprekken zijn en straks ook over trauma's
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar jij kreeg dit voorgeschreven met een reden toch? En nu ineens krijg je het niet meer? Was je het in eerste instantie wel nodig dan? Heb trouwens geen flauw benul wat diazepam is. Maar ik vind dit dan wel weer gek.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
@MR_CHIP heb je mijn aanbod gelezen?

LucidLucy zei:
PS. Als het helpt om het minder spannend te maken, wil ik best met je mee naar je eerste NA meeting hoor. Of een ander programma, mij om het even.
Klik om te vergroten...
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
waarom ga ik anders ondanks alles naar due gesprekken met je niet geholpen willen worden
Klik om te vergroten...
Met alleen naar die gesprekken gaan kom je er niet. Die gesprekken kunnen jou zeer zeker ondersteunen maar de sleutel tot succes ligt bij jezelf.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
PS. Als het helpt om het minder spannend te maken, wil ik best met je mee naar je eerste NA meeting hoor. Of een ander programma, mij om het even.
Klik om te vergroten...
En wat een prachtig aanbod!🤩

Pak het met beide handen aan en plan een meeting in!
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#18
@MR_CHIP We do care
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
lol ik heb zeker wel een ritme oordeel lekker niet als je niet weet wat er wel of niet in mijn leven speelt
Klik om te vergroten...
Oké schets eens een week van maandag tot zondag wat jij allemaal doet.
Ik ben benieuwd 🤗
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
sure jij kan het weten ofc , leuke kut opmerking btw

niet dat het me iets doen , eerst wel voor effe nu doet het me geen tering

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."