#1
Ik zie je edit nu pas. Ik vind het ironisch dat er mensen zijn die frequent drugs nemen en die schadelijkheid voor lief nemen maar een probleem maken van supplementen. Ik haal dat aan om te relativeren.Sterk staaltje whataboutism.
@Ulixes wat heeft elke dag drugs gebruiken hier mee te maken? Het gaat om vitaminen nemen en dat dat schadelijk is in te hoge doseringen. Of simpelweg niet effectief.
Veel dingen zijn schadelijk in te hoge doseringen. Of jij een supplement nodig hebt moet je altijd eerst nagaan door middel van bloedonderzoek en een consult bij de huisarts. Maar domweg zeggen dat het kwakzalverij is, is echt te kort door de bocht. Uiteindelijk forceer ik haar niet om het te nemen, maar ik vind het bijzonder hoe ze zich opstelt in dit topic. Verder ga ik er zelf ook geen woorden meer vuil aan maken. Ik neem zo mijn Omega 3 capsule, pompoenzaadolie en multivitamine tablet in en ga verder met mijn werk! Geniet van jullie dag allemaal.