Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
330 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Snuif eens wat anders 🤗.
Klik om te vergroten...
Ik snuif ook wel eens verdampte thee 😱

Tijdens het werk snuif ik zelfs verdampte thee in de buitenlucht. Moet niet gekker worden.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Ik snuif ook wel eens verdampte thee 😱

Tijdens het werk snuif ik zelfs verdampte thee in de buitenlucht. Moet niet gekker worden.
Klik om te vergroten...
Nou ik vind dat je nu wel grenzen aan het opzoeken bent mevrouwtje pløp!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Ik snuif ook wel eens verdampte thee 😱

Tijdens het werk snuif ik zelfs verdampte thee in de buitenlucht. Moet niet gekker worden.
Klik om te vergroten...
Drooggebruik? 😄
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
jonge man van 120kg en 1.80m met een weerstand van 0
Klik om te vergroten...
Gamen en series kijken afwisselen met bijvoorbeeld wat simpele wandelingen of fietstochten zal je goed doen. Zowel je weerstand als je mentale en fysieke gezondheid! Je hebt genoeg tijd ervoor neem ik aan.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe was de telefonische afspraak? Goed dat je het op een andere manier hebt opgelost. 😍

Je weet dit nu gewoon voor de volgende keer.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
Hoe was de telefonische afspraak? Goed dat je het op een andere manier hebt opgelost. 😍

Je weet dit nu gewoon voor de volgende keer.
Klik om te vergroten...
ja gooed



kopie mail

Beste X en COACH X



Vandaag is het volgende besproken:



Voorwaarden om op locatie te komen voor traumabehandeling:

- Begeleiding mee voor vervoer. Wanneer er onderbezetting is een back up.

- Back up: Dag voor behandeling checken of er voldoende saldo op OV chipkaart staat. Alternatief vervoer is dus de fiets - OV- fiets.



Bij terugkomst BW na behandeling:

- Aanwezig bij groepsmomenten (koffiedrinken en eetmomenten)

- Gesprek met begeleider. Hoeft niet inhoudelijk over trauma, wel hoe X erbij zit / of hij nog ergens behoefte aan heeft.



Onderdeel van behandeling is ook het weer oppakken van dagbesteding. X gaat dit bespreken met zijn COACH X en curator.


goeie afspraken gemaakt en had er idd meer in kunnen doen zeker gisteren
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
al ben ik wel bang
maar wat me extreem veel motivatie geeft om het clean zijn door te zetten is dat ik vanaf 5 dec elke week anderhalf uur traumatherapie heb
op 5 , 12 ,19
en hun zeggen echt dat dat niet gaat als je tussendoor gebruikt , en je dan de effectiviteit van de behandeling naar bijna 0% keldert daar schrok ik van en wil ik echt niet ik heb genoeg jaren geleefd met deze mentale issues heb ze lang genoeg verdoofd met drugs niet langer meer ! , eens is het tijd om de mentale problemen aan te gaan ipv weg te willen drukken

moe maar voldaan ergens
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
al ben ik wel bang
maar wat me extreem veel motivatie geeft om het clean zijn door te zetten is dat ik vanaf 5 dec elke week anderhalf uur traumatherapie heb
op 5 , 12 ,19
en hun zeggen echt dat dat niet gaat als je tussendoor gebruikt , en je dan de effectiviteit van de behandeling naar bijna 0% keldert daar schrok ik van en wil ik echt niet ik heb genoeg jaren geleefd met deze mentale issues heb ze lang genoeg verdoofd met drugs niet langer meer ! , eens is het tijd om de mentale problemen aan te gaan ipv weg te willen drukken

moe maar voldaan ergens
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het voldoende motivatie voor je is. Bij mij had het niet geholpen. En ik vrees dat als je niet dingen anders gaat doen dat jij ook de mist in zult gaan. Verslaving wint het altijd van goede voornemens en motivatie.

Ik gun het je zo kerel, en vermoed dat het lastig kan zijn om dingen anders te doen maar dat is wel de uitweg. Bewegen, dagbesteding, verbinding, dagboek bijhouden, meeting bezoeken. De eerste stappen heb je gezet, blijf kleine stapjes zetten. Dan zul je over een tijd terugkijken en je realiseren dat je heel veel hebt kunnen veranderen. Kom in actie in plaats van in de verdediging 😘.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
al ben ik wel bang
maar wat me extreem veel motivatie geeft om het clean zijn door te zetten is dat ik vanaf 5 dec elke week anderhalf uur traumatherapie heb
op 5 , 12 ,19
en hun zeggen echt dat dat niet gaat als je tussendoor gebruikt , en je dan de effectiviteit van de behandeling naar bijna 0% keldert daar schrok ik van en wil ik echt niet ik heb genoeg jaren geleefd met deze mentale issues heb ze lang genoeg verdoofd met drugs niet langer meer ! , eens is het tijd om de mentale problemen aan te gaan ipv weg te willen drukken

moe maar voldaan ergens
Klik om te vergroten...
5/12/19 december is ook zo voorbij. Waarschijnlijk komt het ook wel ter sprake maar probeer ook een lange termijn doel te hebben om clean te blijven. Want voor je het weet is het kerst en dan denk je zo dit is nu achter de rug het is mij gelukt ik verdien dit wel even.

Eigenlijk is get gewoon voor het leven stoppen met de dingen die je nu doet qua drugs. Want stel je gaat af en toe gebruiken dat hou je dan goed vol en dan ga je het weer voor jezelf bagatelliseren been there done that. Dat doet iedere verslaafde lol. Zoiets gaat dan 10 keer goed en bij die 11e keer ga je weer de mist in en heb je het zelf niet meer in de hand. Ik ben ook al 100000x gestopt voordat ik uiteindelijk echt gestopt ben:expressionless:.

Maar dit komt ook omdat ik nooit echt besloten heb om echt te stoppen. Het was altijd 1 maand of 2/3. Dan kwam er weer een feestje of gewoon thuis uit verveling en hup daar gin ik weer. Ik verveel mij nu nog steeds wel eens alleen het verschil is dat ik nu wel echt besloten heb geen alcohol meer te gaan drinken. Hoofdreden om te stoppen is ook voor mijn gezondheid dat is mijn grootste motivatie en geen katers maar dat is ook heerlijk. En samen met het vnn traject is het mij nu wel gelukt. En ik zit ook nog maar pas in het begin van het stoppen hoor ik heb nog een hele weg te gaan.

Dus probeer vooruit te kijken. korte termijn doel is ook belangrijk maar heb een een paar lange zodat je iets hebt om naar uit te kijken wanneer je die korte termijnen gehaald hebt en motivatie te houden!

Nou zet hem op hé je kan het!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
vandaag wat meer tijd besteed aan de dingen die ik al weken zeg te doen, maar niet echt vol overgave doen , oke gamen paar uur gedaan vandaag star wars jedi survivor eindelijk heel af en toe niet denken aan problemen en het voelt bijna alsof je in de gamewereld zit love it heb ik echt nodig , en dat zonder drugs haha

ups and downs maar ben blij weer een dag erbij , op naar week 2 clean
vorige week dinsdag voor het laatst gebruikt en begin echt wel weer effect te voelen van geen drugs gebruiken al is het heel subtiel nog (ik weet dat dit de komende weken zwaarder gaat worden, doordat ik steeds meer en meer me eigen ik wordt met een hele set aan emoties , net een mens :P )


edit
morgen btw gesprek samen met coach en curator over hoe alles gaat en daarbij zal coach echt wel de dagbesteding ten sprake brengen
en ergens begin ik er steeds meer in te geloven in al was het maar 1 dag in de week die periode voelde toch prettiger aan dan hoe ik nu me leven indeel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
en weer dag clean al was het wel effe zwaar vooral als je hoort hoe moeder nog feestjes heeft met drugs
maarja dat is haar leven en ik heb mijn leven met eigen keuzes en 1 van die keuzes is echt voorlopig en liefst gehele maand december althans clean blijven
antes zegt vooral : bekijkt het met de dag zo kan je makkelijker trots op jezelf zijn als je op de dag zelf geen drugs heb gebruikt/gekocht

nu ik het gamen wat meer heb opgepakt helpt dat ook wel merk ik vooral het in je eigen wereld zijn samen met de game voelt als vanouds heel fijn
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
nu ik het gamen wat meer heb opgepakt helpt dat ook wel merk ik vooral het in je eigen wereld zijn samen met de game voelt als vanouds heel fijn
Klik om te vergroten...
Pas op dat het geen vluchtgedrag is of wordt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
wil er niet veel over zeggen nog steeds beetje flabbergasted moeders gevraagd om wat bij haar lag weg te gooien
dacht er echt aan om dit niet te posten maar dan ben ik er niet eerlijk over

02-12-2023
20:45
some ketamine i think max 40-50mg nasal
21:00
25mg 2cb pellet
21:52
see where this is bringing me
25mg 2cb pellet
22:35
some ketamine

3,5mg
22:52 some zopiclon to ease the mindfuck

03-03-2023

full dose zopiclon to force my body to sleep
00:08
zopiclon 7.5mg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
wil er niet veel over zeggen nog steeds beetje flabbergasted moeders gevraagd om wat bij haar lag weg te gooien
dacht er echt aan om dit niet te posten maar dan ben ik er niet eerlijk over

02-12-2023
20:45
some ketamine i think max 40-50mg nasal
21:00
25mg 2cb pellet
21:52
see where this is bringing me
25mg 2cb pellet
22:35
some ketamine

3,5mg
22:52 some zopiclon to ease the mindfuck

03-03-2023

full dose zopiclon to force my body to sleep
00:08
zopiclon 7.5mg
Klik om te vergroten...
Zat er dik in. Je liet jezelf al meesleuren door naar hartelust te gamen.

Hoe kwam je aan de middelen dit keer?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
@MR_CHIP zet vaart achter de dagbesteding en dwing jezelf elke dag even naar buiten te gaan. Kleine wandeling, stukje fietsen. Heb je duizend keer meer aan dan te vluchten in gamen. Ga het leven aan in deze wereld.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Zat er dik in. Je liet jezelf al meesleuren door naar hartelust te gamen.

Hoe kwam je aan de middelen dit keer?
Klik om te vergroten...
die lagen nog bij moeders had paar weken geleden best veel ingeslagen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
die lagen nog bij moeders had paar weken geleden best veel ingeslagen
Klik om te vergroten...
Gast…
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook super onverantwoord wat je moeder doet/toelaat gezien jouw issues.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
Gast…
Klik om te vergroten...
ik weet het niet erg slim ookal ligt het daar
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oké kop omhoog en nu gewoon weer positief en vooruit. Die 4 weken zijn echt niets voor niets geweest. 💪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."