Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
325 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
1000023213.gif

Van harte gefeliciteerd! 🥳
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
dank jullie wel doet me goed
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Buon anniversario
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gefeliciteerd @MR_CHIP :cheerpompom:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
dank jullie wel vandaag veel gedaan en toch clean gebleven
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaaf om jou dan juist ook de dag erna te feliciteren ! Dubbel !
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gefeliciteerd 🥳
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
TLDR
keiveel drugs gebruikt gestopts met prozac adv meningen van anderen
dacht leuke week weg te gaan naar moeder uiteindelijk samen gebruikt (zei dankzij mij)
2 gram 1 gram nep 1 gram 3cmc erdoor heen gejaagd met soms qua slaapmedicatie ik tot wel 60mg ! temazepam met 20 mg diazepam en 7.5 mg zopiclon

schaam me diep voor de rest heb ik tijd nodig om dit te verwerken
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed zo. Goed gedaan!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
schaam me diep voor de rest heb ik tijd nodig om dit te verwerken
Klik om te vergroten...
Schaamte is toch niet nodig man. Dit verwerken wel neem ik aan.
En kijken vanwaar de schaamte komt, het feit dat je je schaamt is een teken dat je iets gedaan hebt waar je nu niet meer achterstaat. Dat ´ding´ waar je niet meer achterstaat zou ik hoog en groot in je brein houden.
Verder denk ik dat jij en je moeder een beetje een ongelukkig effect hebben op elkaar.
Het feit dat ze dankzij jou gebruikt heeft is niet juist. Je blaast geen drugs in haar neus toch.
Wat je neemt is voor eigen rekening.
Succes met het verwerken en het leren ervan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zeg niet veel meer
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
TLDR
keiveel drugs gebruikt gestopts met prozac adv meningen van anderen
dacht leuke week weg te gaan naar moeder uiteindelijk samen gebruikt (zei dankzij mij)
2 gram 1 gram nep 1 gram 3cmc erdoor heen gejaagd met soms qua slaapmedicatie ik tot wel 60mg ! temazepam met 20 mg diazepam en 7.5 mg zopiclon

schaam me diep voor de rest heb ik tijd nodig om dit te verwerken
Klik om te vergroten...
Zonde, je was net op weg om het echte effect van Prozac te gaan voelen. Heb je overlegd met de voorschrijvend arts voordat je stopte?

Dat je je schaamt is logisch, maar je hebt er weinig aan. Maar er komt een punt dat je de schaamte voorbij gaat en de motivatie krijgt om alles op alles te zetten om clean te blijven. Dat zal waarschijnlijk ook een lange tijd geen contact met je moeder inhouden alleen.

Je zult je wel een paar dagen flink klote voelen. Kijk eens of je een foto kunt maken die je daaraan herinnert, die je er bij kunt gaan pakken als je hoofd je weer wijs maakt dat gebruiken een goed idee is.

😘
T
Tänzel to the coreLid
01-01-2024, 00:00
#13
@MR_CHIP ga bij je zelf te rade wat je nou eigenlijk wilt.

Wil je in deze situatie blijven? ga dan zo door.

Wil je verandering? ga naar de gemeente of ze een (re)integratie project hebben in het groen, de bouw, boerderij of what ever.

Die drugs is ongezond, het berokkend schade toe aan je zowel lichaamelijk als geestelijk.

Verschuil je niet achter welk trauma dan ook maar spring uit die negatieve bubbel!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
kleine update , 16okt staat kennis makings gesprek gepland met diegene die traumabehandeling gaat geven hoe en wat welke vorm wordt dan bekeken
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat duurt dus nog wel even... Maar je bent op de goede weg in elk geval!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Dat duurt dus nog wel even... Maar je bent op de goede weg in elk geval!
Klik om te vergroten...
al vind ik het vooral eng worden nu ook
maar ben clean niks geen medicatie niks geen drugs , toch beetje advies volgen om contact met moeders te minderen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Contact met moeders verminderen?
Waarom?
Is dat contact niet positief?
Ik zou willen dat ik mijn moeder nog had....
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Het verleden bestaat niet meer en de toekomst bestaat nog niet.

Je hebt alleen het nu....

Wees NU dus lief voor jezelf. Wees lief voor kleine MR Chip dat verdien je.

Alles wat je NU doet doe je voor "future you"

Wat mij hielp toen ik in een diep dal zat was zodra ik opstond om mijn bed optemaken.
Soms lukte dat niet en soms wel. (Lukte het wel was al meteen 1 succes moment vande dag voor mij en als ik weer naar bed ging was het een fijn welkom in een opgemaakt zacht bedje)

Nu zit het er zo ingebakken dat het een gewoonte is geworden ❤
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
zou eigenlijk vandaag prikken na antes afspraak door naar ziekenhuis te rijden
alleen omdat antes samenwerkt met het ijsseland ziekenhuis moet je als je bij een andere locatie prikt (die met het lab samenwerken ) voor 13:00 prikken vanwege transport binnen x zoveel uur naar andere plek, dus dat wordt volgende week dinsdag voor de afspraak van antes gedaan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja
de begeleiders die ik heb bedreigd heb met een mes gaan aangifte doen en yulius afzonderlijk ook
en daarmee gaan ze ook proberen een rechterlijke machtiging aan te vragen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."