Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
25 juli en 22 augustus aanwezig. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had je inderdaad niet bij Despised Icon verwacht. :P

Hopelijk spelen ze veel shit van hun eerste twee albums trouwens, anders sta ik daar ook voor soep. Maar goed, gaat alsnog wel een leuk avondje worden. :rock:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Despised Icon is de enige deathcore band die ik wel kan waarderen op z'n tijd. Maar met hun derde album begonnen ze wel flink te zuigen. Daarna is het me allemaal ontgaan. Ach, ik zal wel zien hoe het wordt.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fuck deathcore.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
6-9
013 Tilburg
MARDUK
Ragnarok

Zweedse black metal.

Ik zie U allen daar! :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerst:

Dopezilla zei:
Deranged
Klik om te vergroten...

Dan:

TheIronMaiden. zei:
Ragnarok
Klik om te vergroten...

DF artiesten :rock:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga naar m'n lievelingsband, te weten Godspeed You Black Emperor, in december (13e of 14e). 't Is wel in Londen maar ach dan maak ik er meteen een vakantie van! Ik wil die band al zo lang eens live zien (maar ze waren jaren uit elkaar en ik was de hoop verloren); er bestaat geen andere muziek die mij zo raakt dat ik er altijd tranen van in mijn ogen krijg.

Hm ik zie nu net dat ze ook Parijs vereren met een optreden op 14 januari, da's ook een optie :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Limp Bizkit in de Effenaar 18 Aug :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sweet_Shadow zei:
Ik ga naar m'n lievelingsband, te weten Godspeed You Black Emperor, in december (13e of 14e). 't Is wel in Londen maar ach dan maak ik er meteen een vakantie van! Ik wil die band al zo lang eens live zien (maar ze waren jaren uit elkaar en ik was de hoop verloren); er bestaat geen andere muziek die mij zo raakt dat ik er altijd tranen van in mijn ogen krijg.

Hm ik zie nu net dat ze ook Parijs vereren met een optreden op 14 januari, da's ook een optie :grin:
Klik om te vergroten...
't Is jammer dat ik er dan net m'n vakantie op heb zitten, anders zou ik ook overwegen een kleine vakantie rondom GY!BE te plannen. :(

Olle
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
11 oktober Pendulum in de Melkweg :rock:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Donderdag 14 oktober: Einsturzende Neubauten :grin:
De Melkweg.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12


Moet hier trouwens ook draaien. Dubwise in fine style. Op vrijdag

Wie flyer wil moet me maar PM'en
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Sweet_Shadow zei:
Ik ga naar m'n lievelingsband, te weten Godspeed You Black Emperor, in december (13e of 14e). 't Is wel in Londen maar ach dan maak ik er meteen een vakantie van! Ik wil die band al zo lang eens live zien (maar ze waren jaren uit elkaar en ik was de hoop verloren); er bestaat geen andere muziek die mij zo raakt dat ik er altijd tranen van in mijn ogen krijg.

Hm ik zie nu net dat ze ook Parijs vereren met een optreden op 14 januari, da's ook een optie :grin:
Klik om te vergroten...
't Is jammer dat ik er dan net m'n vakantie op heb zitten, anders zou ik ook overwegen een kleine vakantie rondom GY!BE te plannen. :(

Olle
Klik om te vergroten...

Dan tref jij het, want ze komen ook naar Nederland:

http://alternative.blog.nl/concerten/20 ... r-paradiso

En: http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/ ... MPEROR.htm
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Omg omg omg :hearteyes:

Bedankt voor dat nieuws PatrickBateman!!!!!!

UK kan een andere keer wel hahaahaa. Te relaxt dat ze in Amsterdam spelen. Aaa :hearteyes:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het ook cool, zo'n kans krijgen we geloof ik niet gauw meer. Vier september begint de voorverkoop, eens kijken of ik er gauw bij kan zijn, want het zal me niets verbazen als dit binnen een handomdraai uitverkocht is.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#16
24 oktober Paul Kalkbrenner in Paradiso.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#17
13 september Circa Survive
Ergens in november treed the gaslight anthem op.. en er komen vast nog wel meer feestjes/optredens :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Milk inc ... eind september/begin okt te antwerpen :rock:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
'k Heb eens wat concertkaartjes gekocht (fijn dat ik een baantje heb :grin:):

30 oktober: Ozric Tentacles (Patronaat)

18 november: Underworld (Heineken Music Hall)

19 januari: Godspeed You Black Emperor (Paradiso)

Nog meer leuks op het programma menseuh?? :beer:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijd voor een beetje deep house!

Overmorgen naar de Maassilo in Rotterdam voor een heerlijk feestje!
Kan niet wachten om Tchami een keer live te horen! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."