Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Konden ze er dan geen tent neerzetten dan huh!
kwas er met sigur ros en radiohead tien jaar geleden en toen hadden ze een tent. dat was mooi zo een tent. twas net een lowlands tent maar dan een ander soort tent. wel een grote tent. en in zon tent heb je ook geen last van regen want zon tent werkt als een soort paraplui..............tent.

knieperds die organisatie. Kan je nog stuiteren op the stones? Daniel Lohues is ruig.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#2
30mei flogging molly op pinkpop :hearteyes:
Heb er zin in :grin:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacekonijn zei:
ik ga 1 dag naar reggae sundance
alpha blondy :hearteyes: en israel vibrations en nog veel meer leuks , achja reggae festival is sowieso te gek :stoned:
Klik om te vergroten...

Dan ben je een jaar te laat: die stonden namelijk vorig jaar op t programma.............. :mrgreen:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op mijn programma staat:

Battles 14 oktober @ Melkweg, Amsterdam.

Mono 9 november @ Patronaat, Haarlem.

Spinvis 17 november @ Philharmonie, Haarlem.

Efterklang 3 december @ Paradiso, Amsterdam.

Festival: State-X/New Forms 2007 met o.a. Aphex Twin, Jackson and His Computer Band, jesu, Mogwai. 14 & 15 december @ Paard van Troje, Den Haag
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit weekend Bloodshed in Eindhoven. :grin:
Ik kan niet wachten. www.bloodshed.nl
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
10 juli ga ik met mijn vriend naar DOE MAAR :)
niet echt helemaal mijn ding maar hij is vorig jaar ook speciaal voor mij mee geweest naar The Who dus nu ist zijn beurt :)
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk joh, doe maar is lachen geblazen.
F
FauniLid
01-01-2024, 00:00
#8
En niemand gaat naar de afsluiting van de World Tour van Iron Maiden in het TT Circuit in Assen?

One major backdrop: het is 16 augustus, dus zeg maar dag tegen je kampeervlucht naar Lowlands 2008...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
7 maart, Ektomorf in The Rambler, eindhoven :grin:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Morgen Eels in Brussel :hearteyes:
F
ForrestLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 Juli: Radiohead in het Westerpark
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Feesten en partijen zijn leuk, maar ik weet zeker dat er ook concertgangers op DF ronddwarrelen. Bijdeze dus ook maar een sticky voor de concerten. Ook optredens van minder bekende bands ed. zijn van harte welkom natuurlijk!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sonisphere, Goffertpark, Nijmegen. 20/06/09 met o.a Metallica, Down, Slipknot en Mastodon! :rock:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanavond in W2 in Den Bosch een avondje post rock met This Will Destroy You + God Is An Astronaut voor slechts €9,-.

"Twee bands die het post-rock genre met frisse ideeën weer interessant maken.

Let op! Omdat naar verwachting de bands lange sets spelen én het veel te mooi is om iets te missen, hebben we de openings- en aanvangstijd een half uurtje vervroegd dan eerder aangekondigd. De deuren openen daarmee nu om 19:30 uur.

God Is An Astronaut
http://www.myspace.com/godisanastronaut
We kondigden God Is An Astronaut in oktober 2007 aan als een samenwerking tussen de Schone (het geluid van de ijsvlakte van het IJslandse Sigur Rós) en het Beest (de brute branie van het Schotse Mogwai). Maar dat dat zó indrukwekkend zou uitpakken, hadden we niet durven hopen!

Deze Ieren bewijzen dat post-rock ook ‘poppy’ kan klinken zonder aan explosiviteit in te leveren. Geen moment dreigt verveling en geen richtingsloze lange stukken. Ook uitermate geschikt voor fans van Amplifier en Porcupine Tree dit God Is An Astronaut.

This Will Destroy You
http://www.myspace.com/thiswilldestroyyou
This Will Destroy You is een post-rock kwartet dat instrumentale rock brengt ware het een film. De band uit Texas staat te trappelen om bij de grote jongens in het genre (Mono, Explosions In The Sky enz.) te mogen aanschuiven.

Met hun titelloze eerste full-length hebben ze daarvoor de goede weg gevonden. Opvallend is dat, net als 65daysofstatic, de band ook elektronica verwerkt. This Will Destroy You doet dat echter met zo’n ingehouden controle dat dat de subtiliteit en intensiteit versterkt."

http://www.w2.nl/

Ik verwacht veel van God Is An Astronaut :hearteyes:

Verders:

Melkweg 15 mei
aanvang: 21:30 uur
open: 22:30 uur
toegang: €14,00 + lidm
Two Fingers
Amon Tobin new project
!!!!!!
"Onder de naam Two Fingers werkt Amon Tobin samen met Joe "Doubleclick" Chapman en diverse vocalisten, waaronder rapper Sway. Het resultaat is een spannende, experimentele mix van beats, electronica, hiphop, grime en dubstep. In maart komt het eerste Two Fingers album uit."

Amon Tobin is vet, ben benieuwd of dit project ook wat is.
*Wijziging: deze schrap ik maar, want wat ik op MySpace heb gehoord van Two Fingers vind ik echt bagger.

----------

In openluchttheater Caprera: CocoRosie

16 juni
Prijs: €25,-
Open 19.30 u, aanvang 20.30 u

"CocoRosie werd opgericht in 2003 als muzikaal duo dat bestaat uit de zussen Sierra (Rosie) en Bianca (Coco) Cassady. De muziek wordt vaak ingedeeld in het indie- en folkgenre en wordt soms ook wel eens geschaard onder de zogenaamde New Weird America of freak folk beweging. Stylistisch zijn ze verwant aan muzikanten als Bright Eyes, Devendra Banhart, Antony and the Johnsons en Joanna Newsom. Binnen hun vaste muzikale invloeden maakt de band soms ook uitstapjes met invloeden uit hiphop en zelfs opera.
Sierra Casady speelt voornamelijk gitaar, piano en harp en ondersteunt Bianca, die zingt en geluiden voortbrengt met behulp van kinderspeelgoed en percussieinstrumenten. Meestal treden de zusjes op als duo, maar soms nemen ze een grotere band mee. Op 29 april 2008 was CocoRosie de eerste popformatie zijn die samen met het Koninklijk Concertgebouworkest een cross-over concert gaf in het Concertgebouw in Amsterdam.
Vandaag geven de dames van CocoRosie een heerlijk concert in het openluchttheater Caprera. Zonnetje erbij, drankje in de hand en genieten geblazen."
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bob Dylan in Heineken music hall vanavond :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Bob Dylan in Heineken music hall vanavond :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Oom Klaas zei:
Bob Dylan in Heineken music hall vanavond :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bob Dylan was geweldig, geniaal echt gewoon uber.
Alleen jammer dat er geen contact was met het publiek behalve het voorstellen van de band,
en dat z'n stem ook veel ouder is geworden. Lange uithalen en zinnen worden gewoon door de helft gedaan, maar op een hele goede manier. De kracht, de rebel en de musicus zitten nog goed vertegenwoordigd in hem.

En nu ga ik over op de Nederlandse vergelijkbare held voor me,
Boudewijn de Groot. :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dredg 15 Juni
Bospop (data weet ik even niet)
Deep Purple 17 November
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind Bob Dylan een goede schrijven, z'n teksten zijn geweldig, als zanger vind ik hem niet geweldig.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijd voor een beetje deep house!

Overmorgen naar de Maassilo in Rotterdam voor een heerlijk feestje!
Kan niet wachten om Tchami een keer live te horen! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."