Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eens met Mandragora! Een verslaafde kiest altijd zijn of haar 'high' voor de persoon waarmee die samen is. Het kan lang goed gaan, maar een verslaafde is nou eenmaal onbetrouwbaar."
"Haha, gelukkig is er nog 1 die oplet. Jointje hakt er ook wel in zeg, niet te geloven."
"1. Awakefest, Spaarnwoude 2. Welcome To The Future, Amsterdam 3. Into The Woods, Amersfoort 4. VOLTT, NSDM Werf Amsterdam 5. Lazy Sunday Festival, Recreatiegebied Gaasperplas Groeten, QTarantino"
"Ik heb zelf harde contactlenzen, en kan je verzekeren dat je nergens last van hebt mits je eerder contactlenzen hebt gedragen. Als dit je 1e keer word, raad ik het je ook af omdat je ogen tijd nodig hebben om eraan te wennen. En daarmee bedoel ik niet een paar uur, maar gewoon een paar dagen/weken. Wat wel bij mij 2x is voorgekomen is, is dat mijn lenzen uitvielen vanwege mijn droge en wijd openstaande ogen."
"4-fmp (soort milde xtc), ghb, lsd, 2c-b."
"Het is a) de oudste vrouw ter wereld. De twee desbetreffende personen zullen vrijwel zeker niet deze leeftijd hebben. En b) ik heb eens in een artikel gelezen dat een gezond mens niet langer dan 24 uur achter elkaar kan slapen."
"Leuk report! Maakt me zeker nog nieuwsgieriger naar 2c-b. Groet, QTarantino"
"Hallo, De laatste tijd kom ik steeds meer in aanraking met allerlei drugs. Zo ook met GHB. Ik zou het graag een keer willen proberen, omdat ik alleen maar hoor van iedereen hoe gigantisch leuk het wel niet is. Het is er alleen nog nooit van gekomen omdat ik a) bang ben om 'out te gaan' en b) er naar mijn inziens onvoldoende verstand van heb. Daarom heb ik hieronder een paar vragen opgeschreven, waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen. Ga er bij de beantwoording van de vragen vanuit dat ik het eenmalig gebruik. (Alle antwoorden op deze vragen staan waarschijnlijk al op het forum, maar wil ze graag overzichtelijk hebben) - Hoeveel ml voor de eerste keer? ( Hangt het hierbij ook af van de puurheid?) - Kosten per ml? - Wat zijn de voordelen? - Wat zijn de nadelen? - Is het goed te gebruiken in de comedown van xtc? - Hebben jullie een site o.i.d. waar ik meer te weten kan komen over het fenomeen 'out gaan'? Bij voorbaat dank! Groetjes, QTarantino"
"Hartstikke bedankt voor de info en de doorverwijzing naar de site SmartieAndMe. Er staat een hoop bruikbare informatie op!"
"Mijn ritme is ook echt helemaal verziekt. Loop al 5 jaar gigantisch te tobben hiermee. Soms slaap ik 14 uur op een dag, soms helemaal niet. Ik studeer, dus de ene keer moet je om 8 uur op school zijn, en de volgende keer pas om 4 uur. Echt funest voor je ritme. Want als ik bijvoorbeeld laat moet beginnen is het onmogelijk om mezelf ertoe te dwingen om om 7 of 8 uur op te staan. De vraag van dit topic is eigenlijk nog niet echt beantwoord. Is er een handig hulpmiddel om weer in een goed ritme te komen? En hoe weet je wat voor ritme het best bij je past? Groet, QTarantino"