Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind de combi pep + xtc geweldig Heb er inderdaad wel n enorme afkick van zoals ze hierboven al vermelden, maar die neem ik er graag bij"
"Ik begin dat met wat xtc en na n uurtje of 2 wat pep erby, maar dan ga ik geen xtc meer bynemen daarna. Enkel nog pep. Eerst de pep heb ik nog nooit geprobeerd, lijkt me ook geen goed idee"
"Goed om te horen"
"Heb nu even een vraag, als je naar zo'n kotje mag je billen gaan showen, checken ze dan ook je volledige kleding en schoenen? Ik steek namelijk altijd men 'shit' onder men schoenzool, heeft de politie bij mij tot nu toe nog nooit gevonden ben dan ook nog wel niet naar zo'n "kotje" gemoeten. En echte drugs honden denk ik dat ik ook nog niet ben tegengekomen. @ itsjustme sorry dat ik je topic even gebruik om een vraag te stellen"
"AgeOfLove zei: dextroenergie zei: Ik steek namelijk altijd men 'shit' onder men schoenzool, Klik om te vergroten... Ik heb helaas al het ongeluk gehad dat bij een controle de schoenen uit moesten en dat de zolen er effectief werden uitgehaald. En ja hoor betrapt... met mijn éne pilletje zucht. Sindsdien altijd boxershort met zakje/veiligheidsspeld. Klik om te vergroten... Dat heb ik nog nooit gezien, wordt het voortaan ook nog enkel in men boxershort dan"
"Rampage, lotto arena"
"Ik vind pep helemaal niet aangenaam op iets zoals tomorrowland , ik zou eerder voor xtc gaan dan . Een beetje wiet is ook altijd leuk."
"Ik heb ongeveer het zelfde probleem.. Klem men tanden altyd onbewust op elkaar, weet niet juist sinds wanneer ik dit doe (denk zelf na men 2de x xtc). Als ik dit opmerk stop ik direct maar blyf het onbewust doen Hierdoor is ook men kaakgewricht "kapot""
"Heb je ooit gerookt? Zoja, doe gewono hetzelfde als bij het roken maar zeker je rook inhaleren. Zoniet, ja gewoon joint in je mond aanstekken, inhaleren, uitblazen en dit is het dan"
"Geweldig om te lezen. Daar wil ik ook wel eens heen gaan :P Over het "teveel" gebruik ga ik niet oordelen."