#1
30ste van december, gearbox pole position. Word wel een taaie dag doordat t dan oudjaarsdag is..
Ik heb NFTs gekocht. Daardoor maak ik gegarandeerd elk jaar kans op op tickets.Uhhh? Hoe heb jij dat voor Tommorowland geflikt dan?
Oei, dat gaat mij boven hoed…..van die materie snap ik niets dus dat wordt in januari gewoon inloggen en aanschuiven in de wachtrij….Ik heb NFTs gekocht.
Je kan je nu al preregisteren.Oei, dat gaat mij boven hoed…..van die materie snap ik niets dus dat wordt in januari gewoon inloggen en aanschuiven in de wachtrij….
Oei. This didn’t age well.Bekijk bijlage 55919
Voor alles, behalve Awakenings, heb ik al tickets.
Ik ben best excited voor 2024
Nationaliteit en woonplaats kunnen toch gewoon verschillen. Dat bestaat toch gewoon als legitieme situatie?Oei. This didn’t age well.
W1 is zojuist geannuleerd omdat nationaliteit en woonplaats niet overeenkomen.
Het is wat het is.
Niet als het een eis is dat je nationaliteit en woonplaats overeenkomen om kans te maken op top20 sales.Nationaliteit en woonplaats kunnen toch gewoon verschillen. Dat bestaat toch gewoon als legitieme situatie?
Ik ben ook van plan te gaan! 2 jaar geleden geweest en was fantastisch🤩 als je wilt mag je mee of miss fijn idee dat als je alleen gaat je nog altijd ergens kan aansluiten😄In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil 🙃 En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Ja niks eigenlijk 🤣Wat houdt je tegen? 30 maart om 7am![]()
Oehhhh 😍Audio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Ga mee dan gapOehhhh 😍
NiceAudio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Even kijken of het in de agenda pastGa mee dan gap
Okay ik ga een kaartje halenGa mee dan gap
Ooo ja? Dan zie ik jou weer!Okay ik ga een kaartje halen![]()
Kutje, ik bedenk me net dat ik met mn half zatte kop met iemand heb afgesproken hier heen te gaan, maar nu ik het hier weer voorbij zie komen bedenk ik me dat ik dat weekeind helemaal niet kan🙈Audio Obscura met Daria Kolosova🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
Helemaal mee eens wat betreft weekendfeesten. Samen delen, spelen, maar slapen… dat lukt nooit op een weekend feest 😂💪+1. Ik heb recentelijk erover gesproken met @HappyMind . Ik vind veel leuker solo gaan voor 1 dag ( nacht) . Geen gezeik over wcs, drinken, roken, kletsen, podiums etc. 3daagse camping festivals zoals Awakenings Summer is wat anders . Samen delen, samen spelen, samen slapen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."