#1
De dag...maar de plannen zijn gewijzigd, Melody Garden it is!
RINGO<3ADE Joris Voorn
Vorig jaar bij Awakening Joris Voorn geweest tijdens ADE en heb me erg goed vermaakt. Overdag en indoor gaat prima samen. Het is volledig donker binnen en de lichtshow die Awakenings neerzette in de Gashouder was fenomenaal. Erg goed herinneringen aan.Zeer interessante line-up. Heb echter zo m'n twijfels bij de combi overdag + indoor.
Ik was reeds overtuigd door berichten van Javelin en Foxy. Ook jouw bericht is overtuigend. Je gaat nog naar veel party's, zo te zien.Geweest deze zomer:
Defqon.1 Weekend
Boom Festival
Paradigm Festival
Op de planning:
Psylân (misschien)
Seven Sins
Klub Verboten
Organic Dreams (misschien)
Paradigm x Soenda
BomBlastic (misschien)
STOOR (misschien)
Vault Sessions x KEY Vinyl
CODA - Ratherlost x Pax-Romana
Psychedelic Rave óf Wasteland (is tegelijk)
Vorig jaar bij Awakening Joris Voorn geweest tijdens ADE en heb me erg goed vermaakt. Overdag en indoor gaat prima samen. Het is volledig donker binnen en de lichtshow die Awakenings neerzette in de Gashouder was fenomenaal. Erg goed herinneringen aan.
Eeeeeeuwig zonde!!Onder de radar ipv Ground Zero
Ik ben meer een techno liefhebber vandaar...Eeeeeeuwig zonde!!
pfff de lineup is echt insanee, raxeller ketting en vendex is echt gekkenwerk hoe ziek hard en goed hun draaien, nee is inderdaad niet heel goedkoop maar als je via insta naar de highlights van vorig jaar kijkt zie je hoe ziek het is georganiseerd en daarom zeker het geld waard, ja ik vind overdag ook veel en veel chiller dan nacht. laat me maar weten zou wel is willen meeten met iemand van hierHmm ik heb even gecheckt. 6ejou zou ik graag nog wel een keer live zien. Brecc ook wel, die heb ik weleens eerder gezien. Maar toen was ie net aan het doorbreken.
Verder zijn er wel opvallend wat artiesten die ik niet ken, terwijl hardtechno wel redelijk in mijn straatje ligt.
Tickets zijn niet goedkoop. Tis wel overdag, dat is voor mij wel nice!
Ik ga hier eens over denken 🤔
Heb later die maand ook al een rave gepland, maar dan psytrance.
pfff de lineup is echt insanee, raxeller ketting en vendex is echt gekkenwerk hoe ziek hard en goed hun draaien, nee is inderdaad niet heel goedkoop maar als je via insta naar de highlights van vorig jaar kijkt zie je hoe ziek het is georganiseerd en daarom zeker het geld waard, ja ik vind overdag ook veel en veel chiller dan nacht. laat me maar weten zou wel is willen meeten met iemand van hier![]()
Welke is dat? En is daar het gebruik van psychedelische middelen toegestaan? In die zin, dat ze je niet buiten zetten als ze zien dat je onder invloed bent? Ik snap dat ze aan de deur fouilleren, dat is logisch.Hmm ik heb even gecheckt. 6ejou zou ik graag nog wel een keer live zien. Brecc ook wel, die heb ik weleens eerder gezien. Maar toen was ie net aan het doorbreken.
Verder zijn er wel opvallend wat artiesten die ik niet ken, terwijl hardtechno wel redelijk in mijn straatje ligt.
Tickets zijn niet goedkoop. Tis wel overdag, dat is voor mij wel nice!
Ik ga hier eens over denken 🤔
Heb later die maand ook al een rave gepland, maar dan psytrance.
oeiii uhmm niet dat ik zelf luister maar ik ga even zoeken, luister voornamelijk gewoon liedjes en een paar sets, stuur me anders ff priveberichtHmm ben net 3 dagen niet thuis en heb m'n oortjes ook niet meegenomen 🤦♂️
Komende week eens ff die artiesten op de speaker gooien thuis. Heb je misschien (live) sets van hun die ik moet horen?
Wonderland, ja het is natuurlijk nergens toegestaan maar als je onder invloed langs beveiliging etc loopt is er niks aan de hand, zolang je maar niet voor hun bijneemt🤣🤣Welke is dat? En is daar het gebruik van psychedelische middelen toegestaan? In die zin, dat ze je niet buiten zetten als ze zien dat je onder invloed bent? Ik snap dat ze aan de deur fouilleren, dat is logisch.
En lijkt het een beetje op de BOOM festival in Portugal of is naakt/ topless echt een no go?
en helemaal naakt mag nergens volgens mij maar halfnaakt/topless word geaccepteerd in de techno wereldWelke is dat? En is daar het gebruik van psychedelische middelen toegestaan? In die zin, dat ze je niet buiten zetten als ze zien dat je onder invloed bent? Ik snap dat ze aan de deur fouilleren, dat is logisch.
En lijkt het een beetje op de BOOM festival in Portugal of is naakt/ topless echt een no go?
Ja van de mannen ben ik er uiteraard mee bekend. Heb van horen zeggen dat op boom festival ook dames halfnaakt rondlopen.en helemaal naakt mag nergens volgens mij maar halfnaakt/topless word geaccepteerd in de techno wereld
de dames lopen bij techno ook heel weinig gekleed, sommige dragen een visnet als topje zonder bh of dergelijke eronder, meeste lopen in een string en bh, t kan allemaal! stuur me privebericht als je meer wilt weten etcJa van de mannen ben ik er uiteraard mee bekend. Heb van horen zeggen dat op boom festival ook dames halfnaakt rondlopen.
Ik heb nog nooit een rave meegemaakt waar je buiten wordt gezet omdat je onder invloed bent.Welke is dat? En is daar het gebruik van psychedelische middelen toegestaan? In die zin, dat ze je niet buiten zetten als ze zien dat je onder invloed bent? Ik snap dat ze aan de deur fouilleren, dat is logisch.
Het is een indoor rave. Naaktheid heb ik nooit gezien op indoor raves en is ongetwijfeld ook niet toegestaan. Wat dat betreft heb je je bij indoor raves gewoon te houden aan het reglement van de venue.En lijkt het een beetje op de BOOM festival in Portugal of is naakt/ topless echt een no go?
de dames lopen bij techno ook heel weinig gekleed, sommige dragen een visnet als topje zonder bh of dergelijke eronder, meeste lopen in een string en bh, t kan allemaal! stuur me privebericht als je meer wilt weten etc

Ik ga denk ook wel koekeloeren!alleen Wonderland 11-11 gepland nog, mensen die aanwezig zijn? Hard techno festival
yes laat maar weten dan meeten me misschien ookIk ga denk ook wel koekeloeren!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."