#1
Hee ben ik ook geweest!Ik denk dat ik straks maar door ga naar t bevrijdingsfestival Zwolle!
Hee ben ik ook geweest!Ik denk dat ik straks maar door ga naar t bevrijdingsfestival Zwolle!
Misschien kom ik, ik kan nog niet echt kiezen, er is hier in de buurt ook een feestje, minder leuk misschien, maar wel een een stuk dichterbijAwake Upclose de zaterdag, last minute tickets gehaald.
Nu hopen dat mijn stapmaatje mee kan….
Anders misschien alleen en dan wat DF-ers meeten? *hint
Ik ben gestopt met bijpakken, en toen ik langzaam aan terug in de realiteit kwam leek het een steeds minder goed idee🤣🤣Hee ben ik ook geweest!
Niemand wilde mee dus tickets al verkocht....Misschien kom ik, ik kan nog niet echt kiezen, er is hier in de buurt ook een feestje, minder leuk misschien, maar wel een een stuk dichterbij
Nee jij wel? Ik heb geen mede party genoten helaasGa jij naar 909?
Ik denk te gaan, jaNee jij wel? Ik heb geen mede party genoten helaas
Ik ben 1-2 Juni op FYM helaasIk denk te gaan, ja
Het zaterdag kaartje is in da pocketIk denk te gaan, ja
Volgend jaar Awakenings Upclose Mei 2025 weekendtickets in the pocket!909 ga ik wel heen, awake laat ik ook voorbij gaan
Top, zet ik ook een zonnebril op, zien we elkaar daar!Zo…. Onder het mom van… doe weer eens iets spontaans en onverwachts… 909✅ gebeld worden, goed idee, gaan.
Gewoon zoals het hoort. Geen FOMO en nu al kaartjes MOETEN kopen omdat ze anders weg zijn!
see jullie in het Amsterdamse bos!
p.s. ik ben te herkennen aan m’n zonnebril 😎
Zo ver maak ik de planning niet vooruit, maar t lijkt me wel mooi om heen te gaan.Volgend jaar Awakenings Upclose Mei 2025 weekendtickets in the pocket!
Lekkerrrrr. Ik ga ook naar Awake summer. 🥰Awakeeeeenings summer combi 🥳🥳 hopelijk geen regen 🙌 ik ben al blij dat het niet zo heet zal zijn zoals vorig jaar.
Loveland!Wie kan mij helpen. Na een jaar lang zeuren is mijn beste maat eindelijk zo ver om een festival te bezoeken, eerste keer voor hem ook eerste x aan de snoepjes.
Waar we hulp bij nodig hebben is om een goede feest uit te zoeken. We zijn beiden namelijk ondernemers in de horeca (aparte zaken) en is voor ons erg moeilijk om hartje zomer in het weekend vrij te nemen ivm personeel.
Dus liefst een outdoor zoals awakenings. Maar awakenings zelf lukt niet omdat die weekend geen vrij te nemen is. Dus eigenlijk tot die weekend en daarna word al erg moeilijk.
voorkeur is techno maar ander genre staan we voor open. Iemand leuk suggestie?? Wel in Nederland
Leuk! Wij ook: ga je beide dagen?Loveland!
Hehe, ik ga niet (helaas). Ben theater aan het maken op een kunstkamp die week. Het was een tip. Ik ga zelf naar Awakenings Summer. Tof dat jullie twee dagen gaan!! ♥️Leuk! Wij ook: ga je beide dagen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."