Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben begonnen met 125ugl. Was best intens. Ik werd erg misselijk en ben na de misselijkheid in de wolken gaan liggen (mn bed). Ik had het prettiger gevonden dit alleen te doen, omdat ik mij erg ge-judged voelde door mijn tripsitter. (Dit was overigens totaal niet het geval, maarja lsd.. Laten nog lagere doseringen gedaan op festivals, maar in lagere doseringen vind ik het al snel minder interessant. Mischien omdat ik 'hoog' ben begonnen? Iig het algemene advies met tripmiddel is start low."
"Hoi! Ik ga zondag redelijk onverwacht naar een festival. Over 3 weken heb ik een favorietje gepland staan en wil hier een candyflip proberen met 1p-lsd en 6-apb. Dat betekend dus zondag geen mdma/6apb vanwegen de serotonine herstel. Ik heb veel goeds gelezen over 2cb op festivals. Enkel kan ik daar niet aan komen op kort termijn en heb ik dus 10 mcg 10cb-fly besteld. Ga ik hier genoeg aan hebben? Of kan ik beter 50 ugl 1p pakken? Ik vertrouw op jullie expertise 😁 Ik heb trouwens lsd als 2x thuis gebruikt."
"Neo-Shulginist zei: Imo is dit een slechte reden om 2C-B-FLY te proberen. Ann Shulgin heeft ook wel eens haar spijt uitgesproken dat ze 2C-B-FLY had uitgeroepen tot haar favoriete drug. Want mensen hadden er toen allerlei psychedelische associaties bij, die versterkt werden doordat de naam nogal op 2C-B lijkt. Maar hordes mensen raakten daardoor dus teleurgesteld, omdat 2C-B-FLY best wel andere effecten heeft. Het is minder psychedelisch en wat meer entactogeen. Ik ben met Ann Shulgin eens dat het best nice is, maar juist op een subtiele manier. Je moet het dus doen voor de 2C-B-FLY, en niet omdat de naam van die drug lijkt op 2C-B.... Sowieso lijkt me dat een goede tip voor het vervolg Klik om te vergroten... Ik heb begrepen dat FLY inderdaad een ander effect geeft dan 2cb. Het is meer dat 6-apb geen optie is, en ik een alternatief zoek wat geen seratonine slurpt. I'm gad begrepen dat FLY een seratonine imitator is. Dit zou dan betekenen dat euforie in mindere mate alsnog aanwezig moet zijn zonder seratonine aan te spreken. Ik kan echter niet gek veel vinden over FLY. Mischien is het wel beter om 1p-lsd te gebruiken morgen. Sowieso word dat dan mn eerste lsd ervaring op een festival, en kan ik de ervaring gebruiken als voorbereiding op de candyflip van 3 weken daarna. Ik twijfel omdat FLY je een beetje in de stemming zou brengen, waarbij je met 1P hiervoor meer zelf verantwoordelijk bent. Ik wil lol hebben, op een enigsinds verantwoorde manier."
"Astronaut zei: Hoe was het festival en de 1p lsd daar? Ben wel benieuwd Klik om te vergroten... Ik zal het even rapportje maken: Het festival en de ervaring waren niet opperbest. Waarschijnlijk heb dit invloed op elkaar gehad. Wie: ik + (iemand aan de xtc) Wat: 50ug/l 1p-lsd 13.00 Direct bij binnenkomst heb ik de zegel ingenomen. Het kan immers een aantal uur duren voor dit werkt. 14.00 Zoals alle eerdere keren met lsd ervaar ik wat ik kan benoemen als een suiker flauwte. Het begint te werken. Ik werd de.vorige keren misselijk. Wat daarbij helpt is in beweging blijven. We besloten dus ook wat rondjes te lopen langs de vele stages (waarvan de muziek van de buur-stage eigenlijk altijd wel te horen was) 14.30 ik liep rond met een goede glimlach, ik merk dat ik mijn humeur wel veel meer moet sturen. Wanneer we gingen zitten kakte ik ook snel in. 15.00 we hebben een plekje gevonden in de zon op het gras, er werd muziek gedraaid met behulp van strijk instrumenten. Dit deed mij goed. Ik ben in het gras gaan liggen en genoot van de beweging van de bomen, de patronen die werden geprojecteerd in de zuilen op de stage en het gras tussen mijn vinger. Wel had ik last van spierstuipen. Ik herken dit uit vorige keren. Het is niet zozeer dat de spier samentrekt, maar dhet brengt wel dit gevoel mee. Vooral in mn bovenbenen. 16.00 we zijn weer gaan lopen en gezien de mdma zn werk deed bij mijn vriendin, wilde ze graag de dansvloer op. Ik voelde mij hier helemaal niet thuis. Ik 'voelde' de muziek niet..ik had geen ritme, en in tegenstelling van de zelfvertrouwen bij mdma was ik nu erg onzeker over mijn bewegingen. 16.30 Ik wilde mijn stemming graag redden. Zal ik xtc nemen? Toch maar niet gedaan. Over 2 weken heb ik mijn favoriete festival, en het zou zonde zijn als ik daar niet optimaal kan genieten. Ik vertelde mn vriendin dat dansen niet ging. Ze begreep dit en we gingen de komende 2 uur naar alle mooie mensen kijken. Ik merk met mdma (6apb) dat ik erg sociaal word, en dat veel mensen ook mij benaderen. Of dit nu door het soort festival komt of door mijn staat van zijn weet ik niet... Maar er kwam geen contact.. van geen van bijde partijen. Wel was mn gezicht licht verdoofd, dus zal mijn glimlach niet heel uitnodigend zijn geweest. Rond 19.00 hebben we nog even gedanst. Nu de 1p-lsd uit mn lichaam was ging dit wel weer aardig. 20.00 hebben we besloten het festival te verlaten. Het festival zelf: Wij vermoede dat er niet heel veel mdma'ers rondliepen op dit festival. Het overgrote deel liep met grote kannen alcohol. Bijzonder weinig flesjes water. Dit kan invloed hebben gehad waarom ik minder connectie voelde met de mensen. Ook de muziek die eigenlijk overal door elkaar heen te horen was hielp hier niet bij. De drugs: Ik denk dat 50ug/l best een prima dosis is voor een festival. Als je de sfeer er in weet te houden voelt het best prima. Ik ga met 2 weken een candyflip 1p-lsd (50ug/l) met 6apb(180mg) proberen. Eens zien wat dat voor effect zal hebben. Ik oordeel mischien te vroeg, mar ik denk dat niets echt aan mdma/6apb kan tippen op festivals."
"HappyMind zei: Persoonlijk vind ik deze dosis 1P-LSD wel aan de lage kant met 180 mg 6-APB. Ik vermoed dat de 6-APB de 1P-LSD heel erg gaat overheersen. Maar wellicht is het een weloverwogen keuze en ben je minder op zoek naar de trippy ervaring. Dan lekker zo laten! Klik om te vergroten... Ik ben erg fan van het sociale van de 6-apb. Ik ben bang dat de lsd dit wat weg zal drukken. Echt trippen hoeft niet, een festival lang lekker gaan is het doel! 😁"
"wapboy zei: Nog nooit last van gehad.....wel winderigheid als het begint te werken maar dat is zo over Klik om te vergroten... Nou dit hield bij mij anders flink lang aan hoor! De misselijkheid werd wel minder nagelang de hoeveelheid valse lucht minder werd 😅"
"Neo-Shulginist zei: Online lees je altijd verschillende dingen. Dat is een van de nadelen van research chemicals: je kunt alleen afgaan op wat mensen op drugsfora zeggen. Als een vuistregel kun je dus zeggen dat het slim is om laag te beginnen met doseren. Het enige wat je dan hoeft te doen is te accepteren dat je misschien de eerste keer nog niet de volle laag krijg qua effecten. Dat is wel het veiligst, en het meest verstandig. Maar vaak hebben mensen haast en willen ze meteen de sweetspot vinden; ook al is die sweetspot voor iedereen anders (en kan die ook per batch verschillen). Klik om te vergroten... Begrijp ik goed dat ik dan het beste met 80mg zou kunnen beginnen? 😶 Bijdoseren is met 6apb niet verstandig lijkt me dan?"
"Foxy Methoxy zei: Space / diffractiebrillen! Ook supertof om willekeurige andere mensen (onder invloed) van mee te laten genieten. Een licht show die al lekker binnen kan komen op XTC kan met zo’n bril nog beter binnenkomen. Klik om te vergroten... Paar weken terug op een binnenfestival was stond er een man achter ons, 0 emotie in zijn blik. Ik behoorlijk ver heen(mdma). Hij keek me recht in de ogen, sprak niets zijn gezicht vertrok niet. Enige beweging was zijn hand die naar zijn hoofd, pakte zijn spacebril pakte en reikte mij deze aan. Ik zette deze op, hij wees naar de stage. Ik wist niet wat me overkwam 🤣 Ik heb nog niet de thread doorgelezen hierna, maar ik kwam hier ook voor het eerst een chick tegen met een glowwhip. Ik liep langs, maar werd een soort van naar haar toe gedwongen. Kennis gemaakt, op slag verliefd. 🤣 Meer op het 'vloeibare' van de whip dan de chick zelfs wel denk ik."
"Kalebas zei: Ik neem altijd mijn vertrouwde Dominator buiktasje mee en die zit vol met lollies (die met plastic stokjes). Waarderen mensen enorm! Klik om te vergroten... Nooit afgenomen? Laatste festival zijn al m'n lollies afgenomen. 😠"
"Wollukker zei: Mijn heuptasje zit ook altijd stampvol met lollies en kauwgom (90% deel ik uit), maar nooit afgepakt. Wel merk ik dat ze dan nét even wat beter fouilleren. Want ja, 1 en 1 is.... Klik om te vergroten... Ik vind het ook erg leuk om veel uit te delen. Je mkt er makkelijk vrienden mee 😅 misschien had ik gewoon een mierenneuker van een bewaker.... 😕"