#1
Water is gezond xDIk zou zeggen koop idd een kaartje want ben nu wel erg benieuwd hoe je bentGaan we gezellig met heel DF een glaasje water drinken
![]()
Water is gezond xDIk zou zeggen koop idd een kaartje want ben nu wel erg benieuwd hoe je bentGaan we gezellig met heel DF een glaasje water drinken
![]()
Loopafstand van mijn huis. :PFree fest lekker dicht bij huis!
Als de wind goed staat kan je de muziek goed horen!
Oisterwijk toch?Dit weekend eerst naar de getver op intents.
oisterwijk ja. Intents festival is vernoemd tot de nummer 1 festival ter wereld. Met Tomorrowland op nummer 2.Oisterwijk toch?
Zijn wel hele vette feesten lekker sweertje!
Alleen mooi weer en het is af
Mij denk ik niet , maar als je Defqon of Dominator gaat kan je wel mijn ober worden.En met wie kan ik van een watertje genieten op We Are Electric?![]()

Daar was ik vorig jaar ook!Expedition 7 Juli
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."