#1
Mij, als ik er op zn feest aan denk om te meeten ![:upsidedown:]()
Nice! Ben benieuwd hoe het is. Ga je nog iets gebruiken daar?Volgende week Psy-Fi!![]()
Nice! Ben benieuwd hoe het is. Ga je nog iets gebruiken daar?

Leuk, nog een Psy-Fi-ganger. Als je daar behoefte aan een ballonnetje hebt kun je altijd bij mij terecht.Ik ben ook benieuwd, eerste keer Psy-Fi!
Ik heb truffels, 2C-B en speed mee, en hopelijk kom ik daar nog iemand tegen met DMT. Helaas geen MDMA, daarmee wacht ik tot oud en nieuw. Het wordt sowieso leuk![]()
Leuk, nog een Psy-Fi-ganger. Als je daar behoefte aan een ballonnetje hebt kun je altijd bij mij terecht.
Nu snel spullen inpakken en morgenochtend vertrekken.
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.Gezellig, Verwondering ook op Psy-fiik kom zeker een keertje op bezoek!
Ik sta niet voor mezelf in en bied bij voorbaat excuses aan voor stommiteiten die ik ongetwijfeld zal begaan. Neem mij vooral nimmer te serieus. Ik heb ook geen idee hoe je mij zult herkennen maar dat maakt niet uit. We zijn allemaal vreemdelingen en toch familie. Lekker zen.
afhankelijk van wat ik dan op heb geldt eigenlijk hetzelfde...Ik ga ook naar Psy-Fi, maar alleen het weekend.
Wordt mijn 4e keer. Zin in!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."