Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
238 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meer lui op asot nice!
M
Mordor74Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Paradise City Festival : een uniek 3-daags elektronisch muziekfestival in een groene omgeving. Dit festival beperkt de maximum toegang zodat men GEEN overbevolkte toestanden krijgt zoals op andere grote festivals. De leeftijdsgroep van het aanwezige volk ligt ook een stuk hoger dan het gemiddeld festival .
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bijna weer ASOT :cheerpompom:

Laatste feestje was Snakepit in december dus nu wel weer zin in een feestje en zeker een trance feestje.
T
TweeChocoladeBiertjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb zo verschrikkelijk zin in aSoT haha. Oorspronkelijk zou ik enkel met Cerberus en een andere vriend gaan maar stuk voor stuk sluiten er mensen aan van mijn festivalgroepje, waardoor we nagenoeg compleet gaan zijn. Buiten Cerberus die voor het eerst aansluit waarschijnlijk zelfs met exact dezelfde groep als vorig festival, waarmee ik mijn beste MDMA-ervaring tot dusver heb gehad :)
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jah ik ook, echt een dik feest. Lekker van begin tot eind zijn daar inclusief warm-up. 💪
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
FB_IMG_1580534724091.jpg
Het is bijna tijd! 🥳
Denk dat ik Armin skip op de main ivm drukte en commerciële hits.
En dan Armin meepak in de 138.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ik begin denk ik rond 11uur. En pak wel de main stage mee met armin. Die man is een legend. Tenzij het te druk is.... dan ga ik naar psy.
Klik om te vergroten...
Wat draait Armin tegenwoordig? Vond hem omstreeks de eeuwwisseling fantastisch maar tegenwoordig trek ik de trance van nu wat minder dan toen. Zijn Boundaries of Imagination cd is nog altijd mijn all time favo trance cd.. Heerlijk, die zweverige trance.. 🥳
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Harmless zei:
Wat draait Armin tegenwoordig? Vond hem omstreeks de eeuwwisseling fantastisch maar tegenwoordig trek ik de trance van nu wat minder dan toen. Zijn Boundaries of Imagination cd is nog altijd mijn all time favo trance cd.. Heerlijk, die zweverige trance.. 🥳
Klik om te vergroten...
Hij draait wat harder dan trance tegenwoordig. Iets meer beuken:)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tot nu toe alleen DGTL en Dekmantel met zekerheid gepland.
Misschien: Soenda, The Crave, Wildeburg, Dekmantel Selectors. En zou ook graag weer naar Draaimolen willen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wildeburg, als we weer ingeloot worden. Vorig jaar gelukt in ieder geval. 2 x daarvoor konden we heen omdat we er eerder geweest waren. Toch wel 1 van de leukste meerdaagse festivals vind ik.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Free Your Mind
Have a Nice Day

Verder zie ik het nog wel.. :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben morgen met de warming up al binnen, voor de rest zie ik het wel
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
StimsalaBanne zei:
Luminosity
Klik om te vergroten...
Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels praten :grimacing: . Hele mooie sfeer altijd.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels praten :grimacing: . Hele mooie sfeer altijd.
Klik om te vergroten...

Ben een keer een heel weekend Luminosity geweest. Wat een sfeertje daar idd. :innocent:
Voelt alsof je op vakantie naar het buitenland bent wanneer het geweldig weer is.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
- Koningsdag loveland (speed of mdma of 6apb)
- Awakenings (idem)
- strafwerk festival (idem)
- Dockyard/Mystic garden ade (idem)


Waarschijnlijk tussendoor nog wel iets, maar dat zal dan misschien met een lage dosis 2cb zijn of alcohol
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥️
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cerberus zei:
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Klik om te vergroten...
Ik vond het volume juist te hoog. Door de bass werd alles vervormd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Klik om te vergroten...
Tijd voor een report!
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cerberus zei:
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Klik om te vergroten...

Godver de tering wat een lekker feest was het :hearteyes:
Deze staat wel in de top 3 van de 7 keer dat ik er nu ben geweest.
Zal ook nog ff een rapportje maken 👌🏻
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aankomende zaterdag knallen! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."