Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nye dancing XTC Bonzai classic ( cherry moon) XTC of speed Legancy festival XTC Beachland avonds XTC Sugar rock -speed"
"Girl scout cookies / cheese/ ww"
"Goedendag De laatste 2 keer dat ik XTC had genomen ( 1 pil per feest) kreeg ik het gevoel dat iedereen me aankeek en had ik het gevoel dat ik stink terwijl er eigenlijk niks aan de hand was . Is dit door de XTC of door de combo met speed , ik gebruik beide max 4-5 x op een jaar zelden dus ,tenzij ik naar een bonzai feestje ga. Mvg"
"Nee niks last , maar ben wel aan het twijfelen voor bij nieuwjaar iets te steken / snuiven of gewoon 1 van de 2 .voor de duidelijkheid de speed en xtc worden niet samen gedaan zit 4-5 u tussen eerst een. Lijn en dan de pil ."
"Had ik ook in gedachten maar vond het vreemd dat ik de laatste 2 x er serieus last van had ."
"De Dunne zei: 1 pil per feest zegt niet veel. Hoeveel mg mdma zat er in je pil? 1 pil kan 100 mg zijn maar ook 250 mg. Nogal een verschil. Hoog doseren van mdma kan dit soort klachten verklaren. Er nog speed bij gebruiken (hoeveel speed?) vergroot de kans. Klik om te vergroten... Ik zou het niet weten hoeveel Mg het was ,Testen en Belgiรซ gaat niet echt samen .ik pak altijd per half of als iemand zegt het zijn er zwaar per kwart .en speed 1 grote lijn ongeveer 4 CM"
"Ganggang zei: Vlak voor vertrek nog een beetje deo en een geurtje op. Als je gewoon schone kleren aan hebt moet je wel raar gaan doen om dan een vieze lucht te gaan verspreiden. Wel kan ik de combinatie xtc met speed afraden. Dit is erg neurotoxisch, zorgt voor meer hersenschade, hogere lichaamstemperatuur en forsere kater. En speed remt de werking van xtc af. Klik om te vergroten... Doe ik altijd douche / deo en iets luchtig aandoen . En de combo met speed ga ik vanaf nu aan laten daar zal de hoofdzaak van paranoia aan liggen ๐"
"BraboF zei: Oeeeh Bonzai feestjes. Met mijn 24 jaar deze periode niet meegemaakt...maar die bonzai feestjes van de laatste jaren zijn toch de mooiste geweest voor mij. Kan al niet wachten op Bonzai classics 18 januari. Klik om te vergroten... Aah bonzai Eindhoven zoals wij zeggen , ben er vorig jaar geweest en het was zo een van die legendarische nachten dat iedereen mijne vriend was ๐"
"Syl zei: Ik heb in een ver verleden ook de combo Xtc met speed x gehad. Ik zag de gekste dingen, ik zat schijnbaar een hondje te aaien die er dus niet was ๐ค en ik zag allerlei rare dingen. Dus ja die combo is niet echt aan te raden. Heb het daarna ook nooit meer gedaan. ๐ Klik om te vergroten... In die fase ben ik precies nog niet geraakt ,maar zoals de meeste zeggen niet meer combineren komt niet goed ."
"PsyTekZ zei: Ligt sws aan de combi. Paranoia en deze combi gaan hand in hand. Heb ooit een maat geweten die dacht dat we zijn gedachten konden lezen na kwart pil en minidosis pep. Ben ook Belg en herken dat verhaal wel van niet testen. Wil je toch even op wijzen maar let er mee op. Er zijn mogelijkheden om te testen en je zou verrast zijn hoeveel bonen in Belgie net iets anders bevatten dan enkel MDMA. De pep is hier ook niet altijd op zijn puurst. Klik om te vergroten... Daar ben ik ook heel bewust van , ik pak meestal per half en als de verkoper zegt let er mee op per kwart .het is natuurlijk geen garantie IVM veiligheid . Maar toch beter voorkomen dan genezen zeker .maar toch eens verdiepen voor te laten testen"