#1
@verwondering @SneeuwSnuiver zijn jullie bij Solar Fields?
lol.Hoi Fenrir. Ik ben ouderwets dus heb geen slimme telefoon en op het festival was ik dus behalve telefonisch contact een week lang van de buitenwereld afgesloten. Zodoende heb ik je berichtje niet gelezen en was meeten niet echt een optie.@verwondering @SneeuwSnuiver zijn jullie bij Solar Fields?

ik wil er zeker volgend jaar weer heen! ja gaaf hê die locatie, zeker wanneer het een beetje donker wordt en alle lichtjes nog beter zichtbaar zijn. Ik vind het tot nu toe het fijnste festival waar ik geweest ben in NederlandEcht een magisch festival.Ik ben nog in nageniet-modus. Ik wist niet eerder van het bestaan van Into the Woods, en ik begrijp niet waarom! Locatie top, maximale aandacht voor aankleding, sfeer lekker trippy en maf, gevarieerd relaxt publiek. En het weer was prachtig! Jammer dat je er niet bij was. Volgend jaar?
![]()
Ja man, grammetje ket naar binnen sws.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."