#1
De reden dst ik vroeg naar hulp. Is omdat geestelijk een ander verhaal is. Welke klachten ervaar je als je je kratom niet of niet op tijd neemt? Is het geestelijk, fysiek of somatisch (al is dat onderscheid soms knap lastig)
Opzich vind ik het wel redelijk makkelijk te constateren bij mezelf. Gebruik niet zoveel ongeveer 10gr per dag maar als ik een dag oversla ervaar ik toch een beetje een griepachtig gevoel met lichte diaree verschijnselen dan weet ik dat het door de kratom komt! Ik ben er sws gevoelig voor doordat me opiaatreceptoren gevoelig blijven na eerdere verslavingen en nu ik me clonazolam taper in combi met een dag geen kratom nemen voel ik mij zo ziek als een hond.De reden dst ik vroeg naar hulp. Is omdat geestelijk een ander verhaal is. Welke klachten ervaar je als je je kratom niet of niet op tijd neemt? Is het geestelijk, fysiek of somatisch (al is dat onderscheid soms knap lastig)
Ja ik ben 3 keer opgenomen. Open instellingen. Eerst heel fancy maar na mij laatste detox bij mij om de hoek nota bene eerst detox.gedaan en daarna onder behandeling van een psychiater.Als je zulke doseringen diazepam gebruikt zie ik je kratom afbouw zonnig tegemoet!
Kratom kan je makkelijk taperen. Met jouw dosering duurt het misschien wat makkelijker maar het is prima te doen. Eventueel fysiek ongemak zal opgevangen worden door de diazepam.
Je bent een abstinente alcoholist. Maar zoals ik het lees wel verslaafd. Niet zozeer aan een middel,zoals je zelf ervaart. Maar verslaafd aan het effect, het onder invloed zijn. Het nuchter blijven lukt je niet(is geen oordeel)
Heb je daar hulp voor?
Je laatste alinea snap ik niet. Of bedoel je dat het alleen nog werkt als je wel niet?Nogal wat werk om alles te lezen. Sorry daarvoor.
Ik vandaag nieuwe bestellen incl maatschepjes om er uiteindelijk vanaf te komen.
Welke strain adviseren jullie voor afbouw?
Kratom werkt alleen nog maar als ik het niet neem. Zonder kratom zwaar irritante ontwenning verschijnselen.
Je laatste alinea snap ik niet. Of bedoel je dat het alleen nog werkt als je wel niet?
Om af te bouwen zou ik de Green malay doen
Die is een stuk potenter. Dus je zou met minder dosering moeten kunnen en de enige kratom die ook potenter is in z'n werkingsduur 7 tot 8 uur.
3 x overdag kan je dus al minderen
Thanks nieuwe besteld met maatschepjes. Morgen beginnen. Voor de dia even een spreadsheet maken. Psychiater heeft het wel goed met mij voor. Maar als ik zelf een schema maak voel ik mij meer imln controleJe laatste alinea snap ik niet. Of bedoel je dat het alleen nog werkt als je wel niet?
Om af te bouwen zou ik de Green malay doen
Die is een stuk potenter. Dus je zou met minder dosering moeten kunnen en de enige kratom die ook potenter is in z'n werkingsduur 7 tot 8 uur.
3 x overdag kan je dus al minderen
Thanks, ik deed het inderdaad al ongeveer op deze manier. Maar dan met water.. Met drinkyoghurt klinkt inderdaad wel beter!Je neemt wat drinkyoghurt in je mond. Niet te veel. Dan doe je de kratomdoserinf op een lepel..die laat je je mond inglijden) zorg dat drinkyoghurt er niet uitloopt..en hier is de truc..
Niet ademen!! We proeven door te ruiken niet ademen onderdrukt het proeven. Je voelt de poeder in je mond.. geloof.me.je gaat niet kokhalzen. Even 3 seconden niet ademen of je tong bewegen. Maar in 1 keer een grote extra slik drinken nemen dan heb je in 1 x zeker meer dan 90% weg..de restjes....drinken drinken drinken..op het laatst laat je je drinken als mondwater door je mond gaan..om een laatste kruimeltje te vangen.
Mensen maken de fout door het in hun mond te doen en dan onbewust gaan proeven.ze worden nerveus want als het door je mond beweegt word de smaak veel intenser en superdroog
1 bv drinkyoghurt (zachter voor je maag, kan ook cola zijn) in je mond en daar houden
2 de lepel kratom tussen je lippen door duwen die wat openstaan. Doe alles in 1 x
3 niets doen! Niet ademen. Niet je tong bewegen. Gek genoeg kan je bij stap 2 beter op de tong mikken dan ernaast.
4 neem.een megaslok en de kratom is weg. Neem nog zeker tien slokken drinken als restjes moeten weg daar proef je niets vanA
5 beetje door je mond heen en weer en ready to go!
Dan heb je al te hoog gedoseerd, bij Kratom is dat te hoog doseren. Bij normale opiaten is misselijkheid normaal, miss een andere strain proberen?Aha! Had ik dan toch juist wat hoger moeten doseren voor het sederende effect?
Ik was ook wel misselijk.
Gewoon mengen met warm water en wegklokken. Nee het is niet lekker, maar als je gaat zitten miepen en allerlei manieren gaat verzinnen om het in te nemen, dan wen je nooit aan de smaak. Misschien krijg je dan wel een lichamelijke afkeer.Dit keer niet misselijk geworden en heel fijn in slaap gevallen met 3 gram Kratom en CBD olie. (Wel vroeg wakker weer). Ik vind Kratom wel een bijzonder goedje. Het werkt echt!
Ben nu stiekem wel benieuwd geworden naar de oppeppende varianten. Kunnen mensen dat dan aan je merken?
En hoe nemen jullie het eigenlijk in? In vind het zo ranzig.
Houd er wel rekening mee dat de groene vein het minst uitgesproken effect geeft - het zit zowat tussen rood en wit in. Als je een uitgesproken voorkeur hebt voor ofwel downers zou ik de Red vein nemen of als je een uitgesproken voorkeur hebt voor stims zou ik de witte nerf kiezen.Ik ben van plan om voor de eerste keer Kratom te gebruiken. Ik heb de testkit gekocht bij een vendor en wil de groene strain proberen. Hoeveel gram zou ik proberen? En is het poeder mengen met warme chocomelk en opdrinken een goede methode?
Begin eens met twee gram. Mengen door een warme drank met een zoetige smaak geniet de voorkeur daar het niet goed oplost en niet lekker smaakt.Ik ben van plan om voor de eerste keer Kratom te gebruiken. Ik heb de testkist gekocht bij een vendor en wil de groene strain proberen. Hoeveel gram zou ik proberen? En is het poeder mengen met warme chocomelk en opdrinken een goede methode?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."