#1
Scheutje aanmaaklimonade erdoorheen en warm water gebruiken. Lost het makkelijker op en smaakt het primaBekijk bijlage 42037zeer vies spul zeg. Ik heb de rode versie, werd mij aangeraden. Hoort dit zo klonterig te zijn?
Scheutje aanmaaklimonade erdoorheen en warm water gebruiken. Lost het makkelijker op en smaakt het primaBekijk bijlage 42037zeer vies spul zeg. Ik heb de rode versie, werd mij aangeraden. Hoort dit zo klonterig te zijn?
Bedankt voor je reactie! Ja, ik dacht inderdaad tosh and wash te doen. De smaak vind ik niet zo heel vervelend. En de smartshop die ik bezoek staat garant voor goeie kwaliteit, dus ik heb er wel vertrouwen in. Super, dank voor de tips, ik ga het binnenkort proberen.Ik zou beginnen met een lagere dosis (Max 3 gram) zowel een lagere als hoge dosis werkt ontspannend. Alleen hoe hoger je gaat, hoe lomer/slaperiger je kan worden (en meer kans op maagklachten/misselijk) daarom ervaren velen bij een lagere dosis juist wat meer zin om iets te doen. Wel zo handig bij een wandeling.
Op een nuchtere maag (2 uur vantevoren niet eten) werkt kratom het best.En mocht je achteraf de dosis te laag vinden kan je een tweede keer altijd ophogen.
Ga je het op de tosh and wash manier innemen?
Weet
Hoe weet je dat je de smaak niet zo vervelend vind terwijl je het nog moet proberen?De smaak vind ik niet zo heel vervelend.
Effe geproefd...Hoe weet je dat je de smaak niet zo vervelend vind terwijl je het nog moet proberen?
Omdat je flut kwaliteit koopt, je moet het zo zien dat spul komt helemaal vanuit Indonesia hier naartoe en kratom is onder perfecte omstandigheden uiterlijk een jaar goed houdbaar maar verkopers plakken een houdbaarheids datum van 2-3 jaar erop en smartshops 9 van de 10 keer flut kwaliteit hebben dus wil je goede kratom zul je het toch echt moeten bestellen of een winkel vinden die erom bekend staat goeie kratom te hebben en in dat geval verkopen ze per zakken van 50-250 gram. Merken die met zakjes van 10-25 gram verkopen is altijd kut kwaliteit.Ik vind het toch jammer dat ik nu 10 keer kratom heb geprobeerd, een heel zakje heb geleegd (10 gram) van drie verschillende soorten en elke keer niks gevoeld heb. Ik drink die shit maar er gebeurd gewoon NIKS.
Ik heb een anti-kratom-zenuwstelsel.
Heb je die site nog geprobeerd die ik je vertelde?Ik vind het toch jammer dat ik nu 10 keer kratom heb geprobeerd, een heel zakje heb geleegd (10 gram) van drie verschillende soorten en elke keer niks gevoeld heb. Ik drink die shit maar er gebeurd gewoon NIKS.
Ik heb een anti-kratom-zenuwstelsel.
Nee, nog geprobeerd. Ga het zeker eens doen, en ik snap ook wel dat kratom normaal gewoon werkt en dat ik gewoon modder met stront heb gekocht in de smartshop, maar heb er nu niet echt behoefte aan. Als het mijn pad weer kruist ga ik weer een poging wagen. Ervaringsverhalen zijn veelal positief.Heb je die site nog geprobeerd die ik je vertelde?
Ik krijg zo weer 100 gram binnen.
Ik gebruik zelf altijd Green Malay, dat vind ik echt de chillste. Red vind ik vaak iets te sederend en White strains vallen sowieso een beetje tegen imo. Dus ik zou zeker voor red of green gaan als je het wil uitproberen. Kwaliteit verschilt trouwens wel per vendor heb ik gemerkt, ik bestel nu al lang bij 1 vaste.Ben alllen bekend met oxycodon en morfine.
Is heroïne zo anders dan ?
nja iniedergeval heb geen ervaring met kratom. Zou het wel eens willen proberen.
Zouden diegene die wel op wolkjes lopen als ze kratom gebruiken zich even willen melden bijnde balie hieronder .
dankjewel
Ben je bekend met de middelen?Welke kratom komt het dicht in de buurt van een opiaat high? Zoals heroïne/ oxycodone/ morfine high ?
Ben alllen bekend met oxycodon en morfine.Ben je bekend met de middelen?
Kratom komt niet in de buurt van heroïne. Gelukkig maar, daarom is het zo succesvol om te gebruiken bij het afkicken ervan.
Persoonlijk vind ik het ook de oxycodon niet halen. Maar er zijn hier leden die wel op wolkjes lopen door kratom. Heb je ook ervaring met met met kratom? Met die info krijg je wellicht een beter advies.
Ik zelf ben nog maar amper een week bekend met kratom. Ben dit ook gaan gebruiken om te stoppen met heroïne omdat mijn gebruik al aardig begon te lijken op een verslaving, en lichamelijke afhankelijkheid van die zooi, na anderhalf jaar heroïne gebruikt te hebben ( niet echt veel maar wel dagelijks ongeveer 0,1- 0,2 gram ).Ben alllen bekend met oxycodon en morfine.
Is heroïne zo anders dan ?
nja iniedergeval heb geen ervaring met kratom. Zou het wel eens willen proberen.
Zouden diegene die wel op wolkjes lopen als ze kratom gebruiken zich even willen melden bijnde balie hieronder .
dankjewel
Mensen hier die ervaring hebben met de gele kratom varianten?
Ik las wisselende verhalen hierover, ben benieuwd naar ervaringen. Ik ben zelf het meest te spreken over de green malay, alleen zoek ik wat alternatieven om mee af te wisselen tegen de tolerantie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."